wiza, permalink
Blin, 1,2 variklis vos ne kaip moco, manau net elektra nepadės - vistiek
po kokių 5 m. resursaas baigsis ir tex stumti į griovį.
Kox variantas priimtinesnis: hibryd, mild hibryd ar mild hibryd + LPG?
Bigster varikliai |
wiza, permalink
Blin, 1,2 variklis vos ne kaip moco, manau net elektra nepadės - vistiek
po kokių 5 m. resursaas baigsis ir tex stumti į griovį.
Kox variantas priimtinesnis: hibryd, mild hibryd ar mild hibryd + LPG?
Dainiushas, permalink
jei nepramazinta konstrukciškai, važiuos jis ilgai ir nuobodžiai. Jei
pramazinta, jokio skirtumo 1.2 ar 6.4....
On 6/25/2025 10:35 AM, wiza wrote:
Blin, 1,2 variklis vos ne kaip moco, manau net elektra nepadės - vistiek
po kokių 5 m. resursaas baigsis ir tex stumti į griovį.
Kox variantas priimtinesnis: hibryd, mild hibryd ar mild hibryd + LPG?
foonia, permalink
wiza NO_SPAM_vytautas59@inbox.lt Wrote in message:r
Blin, 1,2 variklis vos ne kaip moco, manau net elektra nepadės - vistiek po kokių 5 m. resursaas baigsis ir tex stumti į griovį.Kox variantas priimtinesnis: hibryd, mild hibryd ar mild hibryd + LPG?
As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau nei 1.2L 3 katilu turbavykas.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
DK, permalink
Tos pačios nuomonės.
Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.
Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.
Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.
On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:
As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau nei 1.2L 3 katilu turbavykas.
Dainiushas, permalink
yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemų
On 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:
Tos pačios nuomonės.
Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.
Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.
Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:
As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau
nei 1.2L 3 katilu turbavykas.
foonia, permalink
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>
Issitampo grandines ir tiems
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Dainiushas, permalink
kokios dar grandinės?
On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>
Issitampo grandines ir tiems
foonia, permalink
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems
Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Dainiushas, permalink
taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten,
oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.
1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie
240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....
On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems
Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.
foonia, permalink
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.
Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Dainiushas, permalink
ar kas sako, kad best? Pigus šūdas, jei normaliai padarytas važiuoja ir
tiek. turi pinigų, visada gali gi imt V6, niekas netrukdo, tik nx jis
reikalingas - realiai bbž
Pabandyk kad ir Octavia su 3cil, papasakok kas ten blogai
On 6/26/2025 9:56 PM, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.
Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.
foonia, permalink
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
ar kas sako, kad best? Pigus šūdas, jei normaliai padarytas važiuoja ir tiek. turi pinigų, visada gali gi imt V6, niekas netrukdo, tik nx jis reikalingas - realiai bbžPabandyk kad ir Octavia su 3cil, papasakok kas ten blogaiOn 6/26/2025 9:56 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.> > Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.
Turiu ne oktavia su 1.5 4cyl ir viskas su juo gerai, tik nzn kaip tas ACT eksploatuosis. Noreciau 4wd kad neprasukinetu padangu bo gamylines Kumho yra visiskas kakarieku sukibimo atzvilgiu.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
DK, permalink
Pamenu prieš porą metų važinėjau gal kokią savaitę su VAG'o grupės auto,
3 cil, litras. Važiavo labai ok, tik girdėjosi ir jautėsi tie 3 cil.,
ypač virš 3000 rpm. Toks "tratatukas"
Pvz. dabartiniame žmonos auto pajudant girdisi/jaučiasi tie 3 cil.,
nespaudžiant tapkės - atrodo kaip normalus variklis.
On 2025-06-26 22:50, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
ar kas sako, kad best? Pigus šūdas, jei normaliai padarytas važiuoja ir tiek. turi pinigų, visada gali gi imt V6, niekas netrukdo, tik nx jis reikalingas - realiai bbžPabandyk kad ir Octavia su 3cil, papasakok kas ten blogaiOn 6/26/2025 9:56 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.> > Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.
Turiu ne oktavia su 1.5 4cyl ir viskas su juo gerai, tik nzn kaip tas ACT eksploatuosis. Noreciau 4wd kad neprasukinetu padangu bo gamylines Kumho yra visiskas kakarieku sukibimo atzvilgiu.
Dainiushas, permalink
kad kažkaip nelabai ten problema su prasukinėjimu yra, ypač ant
asfaltos. Ant žvyro kartais netikėtai grybštelna bet irgi retai.
On 6/26/2025 10:50 PM, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
ar kas sako, kad best? Pigus šūdas, jei normaliai padarytas važiuoja ir tiek. turi pinigų, visada gali gi imt V6, niekas netrukdo, tik nx jis reikalingas - realiai bbžPabandyk kad ir Octavia su 3cil, papasakok kas ten blogaiOn 6/26/2025 9:56 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.> > Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.
Turiu ne oktavia su 1.5 4cyl ir viskas su juo gerai, tik nzn kaip tas ACT eksploatuosis. Noreciau 4wd kad neprasukinetu padangu bo gamylines Kumho yra visiskas kakarieku sukibimo atzvilgiu.
foonia, permalink
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
kad kažkaip nelabai ten problema su prasukinėjimu yra, ypač ant asfaltos. Ant žvyro kartais netikėtai grybštelna bet irgi retai.On 6/26/2025 10:50 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> ar kas sako, kad best? Pigus šūdas, jei normaliai padarytas važiuoja ir tiek. turi pinigų, visada gali gi imt V6, niekas netrukdo, tik nx jis reikalingas - realiai bbžPabandyk kad ir Octavia su 3cil, papasakok kas ten blogaiOn 6/26/2025 9:56 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.> > Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.> > Turiu ne oktavia su 1.5 4cyl ir viskas su juo gerai, tik nzn kaip tas ACT eksploatuosis. Noreciau 4wd kad neprasukinetu padangu bo gamylines Kumho yra visiskas kakarieku sukibimo atzvilgiu.
Problema kad prasukus ratus dar bjauriai dauzos kazkas DSG ar ESP, startuot ant slapio asfalto reikua kaip pensininkui.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
tranzoo, permalink
geros padangos plius amortikai dauzosi. tiksliau sokineja :)
On 29/06/2025 21:13, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
kad kažkaip nelabai ten problema su prasukinėjimu yra, ypač ant asfaltos. Ant žvyro kartais netikėtai grybštelna bet irgi retai.On 6/26/2025 10:50 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> ar kas sako, kad best? Pigus šūdas, jei normaliai padarytas važiuoja ir tiek. turi pinigų, visada gali gi imt V6, niekas netrukdo, tik nx jis reikalingas - realiai bbžPabandyk kad ir Octavia su 3cil, papasakok kas ten blogaiOn 6/26/2025 9:56 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.> > Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.> > Turiu ne oktavia su 1.5 4cyl ir viskas su juo gerai, tik nzn kaip tas ACT eksploatuosis. Noreciau 4wd kad neprasukinetu padangu bo gamylines Kumho yra visiskas kakarieku sukibimo atzvilgiu.
Problema kad prasukus ratus dar bjauriai dauzos kazkas DSG ar ESP, startuot ant slapio asfalto reikua kaip pensininkui.
Dainiushas, permalink
tai, kad bet kuris automobilis taip dar, juolab lūkestis kažkaip mandrai
startuot vienu varančiu ratu, toks keistokas.
On 6/29/2025 10:13 PM, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
kad kažkaip nelabai ten problema su prasukinėjimu yra, ypač ant asfaltos. Ant žvyro kartais netikėtai grybštelna bet irgi retai.On 6/26/2025 10:50 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> ar kas sako, kad best? Pigus šūdas, jei normaliai padarytas važiuoja ir tiek. turi pinigų, visada gali gi imt V6, niekas netrukdo, tik nx jis reikalingas - realiai bbžPabandyk kad ir Octavia su 3cil, papasakok kas ten blogaiOn 6/26/2025 9:56 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> taip ir gimsta legendos mitai ir kiti prietarai....diržas ten, oficialiai lifetime, per tuos 250k nieko daryt dar nereikėjo.1.2tsi turėjo kolegė gal 2013tų metų, grandinė bsk pradėjo girdėtis prie 240k gal. nžn kuo būtų baigęsi, jaunuolis su BMW neleido sužinot.....On 6/26/2025 6:53 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> kokios dar grandinės?On 6/26/2025 3:15 PM, foonia wrote:> Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r>> yra Octavia litrinė, 250kkm, tiesiog važiuoja jokių problemųOn 6/26/2025 2:49 PM, DK wrote:> Tos pačios nuomonės.> Supus tas bigsteris kol jo variklis užkals.> Btw, žmonai japoną pirkau dabar naują su 0,998 ltr. varikliu.> Paskaičiau, kad prižiūrint ir tie 250Kkm ištempia, tai hm, hm, hm.> > > On 2025-06-25 19:39, foonia wrote:> >> As speciau kad hibrido 1.8L varganu 107Ag 4cyl variklis nudves veliau >> nei 1.2L 3 katilu turbavykas.>> > Issitampo grandines ir tiems> > Man uzstrigo VAG 1.2 3cyl su grandine, issitempdavo kaip triusiku guma. Po jo pasitikejimo visiem tiems triju katilu varikliams nebeliko.> > Nu tai dabar papasakok kad 3cyl best zmonijos isradimas eva, cia juk tik puse I6, nereikia melejono balansiniu velenu ir kt. stufo kabint ant jo. Displacementas negali virsyt 1L siukstu ir is jo reik spaust bent 140-150Ag, cia siu laiku patikimumo etalonas.> > Turiu ne oktavia su 1.5 4cyl ir viskas su juo gerai, tik nzn kaip tas ACT eksploatuosis. Noreciau 4wd kad neprasukinetu padangu bo gamylines Kumho yra visiskas kakarieku sukibimo atzvilgiu.
Problema kad prasukus ratus dar bjauriai dauzos kazkas DSG ar ESP, startuot ant slapio asfalto reikua kaip pensininkui.
Vytas, permalink
Rimtų mocų motorai prasideda nuo 1.6, tai ką tu če lygini :)
--
Vytas
wiza NO_SPAM_vytautas59@inbox.lt Wrote in message:r
Blin, 1,2 variklis vos ne kaip moco, manau net elektra nepadės - vistiek po kokių 5 m. resursaas baigsis ir tex stumti į griovį.Kox variantas priimtinesnis: hibryd, mild hibryd ar mild hibryd + LPG?
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
tranzoo, permalink
px. visi jie ten suoptimizuoti.
On 25/06/2025 09:35, wiza wrote:
Blin, 1,2 variklis vos ne kaip moco, manau net elektra nepadės -
vistiek po kokių 5 m. resursaas baigsis ir tex stumti į griovį.
Kox variantas priimtinesnis: hibryd, mild hibryd ar mild hibryd + LPG?