Saulius, permalink
Sveikas groups (kol dar gyvuoji ;-) ),
Turiu problemėlę su korporatyviniu apps'u Subjekte. Pirmadienį
"nusikeikė" mano asmeniniame telefone, kad yra "compromisintas", ir
neberodo korporatyvinio email ir teams. Pranešimas skamba, kad jam
įtarimas dėl rootinto Android'o, bet aš šio device (Pixel 2XL) niekada
nerootinau. Be to, iki pirmadienio viskas buvo Ok. Kas svarbiausia tarp
sekmadienio ir pirmadienio nieko papildomo neinstaliavau. Gal buvau
update paleidęs, bet tada greičiausiai pats "company portal"
pasiupdatino ir nusprendė, kad mano telefonas "nebesaugus".
Iš įmonės IT support'o eina pasiūlymas perinstaliuoti (kas buvo kelis
kartus atlikta) ir (jei nesigauna) factory reset. Factory reset nematau
didelės prasmės, nes nu subackupinsiu aš savo telefono duomenis, ir po
jo atstatysiu. Ir tikriausiai gausis ta pati situacija, ir tik prarasiu
laiką.
Gal kas turi kokių patarimų, kaip pabandyti išspręsti problemą.
Mačiau čia kadaise, kad kažkas pasakojo, kaip SmartID apgaudinėjo. Aišku
ten jau buvo rootintas telefonas, ir aš pats to tikrai nenorėčiau
daryti. Bet alternatyva turėti atskirą telefą, skirtą tik "company
servisams" irgi nelabai viliojanti. Nelabai tikiuosi pagalbos, kuri
suveiks - reikalas tikrai specifinis. Bet gal bus įdėjų. Nes negi
neįmanoma nustatyti, koks konkrečiai apps'as ar setting'as užkliuvo tam
gaidžiui?
Tiesa, esu įsijungęs developer funkcijas. Gal tas "company portal"
dėl jų pyksta po update. Bet kažkaip abejoju, nes iki tol veikė...
Sorry už ilgą laišką, ;-)
Saulius