Ne Googlo reikalas, ką žino SEB, ir ne SEB'o, ką žino Googlas.
Esmė tame, kad jei bankas apsiima valdyt mano pinigus, jis turi
užtikrint jų priėmimą, apdorojimą ir išleidimą neversdamas manęs
registruotis xz kur, ir ne jo reikalas, kodėl aš ten kažkur nenoriu
papildomai registruotis. Taipogi visada lieka klausimas dėl atsakomybių
ir supporto - tarkim, tos pačios tavo paminėtos kortelės ir jų veikimo
klausimai yra grynai banko reikalas, ir man kaip useriui jokiom sąlygom
nereikia kreiptis į Visa ar pas juos kažkur registruotis. Kai prasideda
tarpininkai aš n+1 kartą esu girdėjęs atsakymus iš serijos "pas mus
viskas OK, kreipkis pas anuos" - ir tai vyksta vos ne kiekvieną dieną,
darbas mano toks, todėl ir požiūris matys susiformavęs, kad kuo
grandinės trumpesnės, tuo geriau (nu ir prisimenam seną lietuvišką
patarlę - kas tinka viskam, tas netinka niekam).
Aš nepretenduoju į vienintelę tiesą, šiuo atveju aš sakiau -
pasirinkimas yra neabejotinai gerai ir valio, daugumos balsas lemiamas,
aš tą irgi suprantu, naujovės be abejo turi teisę atsirast, bet tam
tikrose srityse, ir manau, kad finansai yra viena iš jų, turi būti
galimybė galimybė klientui ir paslaugos tiekėjui santykiauti be jokių
papildomų priverstinių susitarimų su trečiom šalim iš kliento pusės (ką
ir kaip daro paslaugos tiekėjas, ten jo reikalas, klientui žinot to
nereikia, svarbu tik tai, kad bet kokie duomenų nutekėjimai ar kitokie
incidentai, bet kokie nesklandumų sprendimai, visos atsakomybės prieš
klientą yra 100% paslaugos tiekėjo pusėje.
Bet SEB'o tokia jau filosofija - daryt kas užplaukia ant seilės ir vis
viską per šikną, nes jiem atrodo, kad kažko nori visi, ir nespėjus iki
galo nulaižyt paleistų gyveniman naujovių puolama generuot dar naujesnes.
--
Caponi
https://www.skelbiu.lt/pasiulymai/caponi/
On 2024-03-27 22:30, Saulius wrote:
On 2024-03-27 21:01, Caponi wrote:
ir faktiškai man gana. Kam reikia/norisi/patogu - viskas OK, bet man
kategoriškai nepatinka, kai bankas praktiškai verčia dalintis savo
asmenine informacija su xz kuo.
Na... Ne xz kuo, o sistemos, su kuria dirba tavo telefonas,
sąvininku. Ir tai ką Google'as jau žino apie tave, SEB gali tik
pavydėti. ;-) Kaip tau jau norodė, tai Apple išvis neduoda tokios
galimybės, kai nori atsiskaitinėti kokioje nors e-parduotuvėje. Gal juos
kada EU ir patrauks per konkurencijos ar panašią tarnybą. Bet šiuo
atveju SEB papraščiau susikooncentruoti į serviso palaikymą per
Mastercard -> SEB -> Google Pay, negu dalinti komandas, kur viena
palaiko Google Pay, o kitą - gimtą SEB apps'ą. Ten visokių "skirtingų"
niuansų būna.
Kadaise bankai ir savo korteles leido (lygiagrečiai su VISA ar
MasterCard) ir savo POS mašinomis. Deja, "alternatyvios" bankų kortelių
sistemos neišlaikė konkurencijos.
>
Kiti punktai pagal poreikius ir pomėgius, konkrečiai man bent iki šiol
100% užteko fizinės banko kortelės,...
Įdomiai tu čia. Pats nesinaudoji nei GooglePay, nei SEB apps'u, bet
taškaisi seilėmis, kaip koks vienintelės pasaulio tiesos žinovas. ;-) Aš
(nors ir SEB darbuotojas) labai patenkintas, kad jie (mes) galų įjungė
Google Pay (atrodo visai nesenai - kokie metai atgal). Didesni limitai,
natūralesnis veikimas ir etc. Jeigu duotum man rinktis, ar SEB apps'as
ar Google Pay - aš rinkčiausi Google Pay. O kai galima dar ir support'ą
sustiprinti, iš SEB apps'o kortelių NFC mokėjimų palaikymo komandos,
permetus į Google Pay - aš tik už.
Bet tikiu, ad yra tokių žmonių, kaip fonia, kuriems SEB apps'as buvo
patogiau. Nuoširdžiai tuo džiaugiuosi. Deja, tokių žmonių buvo labai
mažai, palyginus su tais, kurie persikėlė į Google Pay, kai tik mes jį
paleidome. Gyvename demokratiškoje visuomenėje, ir "rinkimus laimėjo
daugumas". ;-)
Saulius