Gal būt ir važiuoja.
Bet paleisti diržą per tepalą, kad ten jo šiušlės rinktųsi - čia tipo
viskas ok?
Diržo keitimas yra hemorojus net ir normaliu atveju, tuo tarpu kiek bent
jau apie fordus tokiu atveju skaičiau išvis sux.
Ne veltui tos mašinos santykinai pigios.
Pakanka pagooglint kad ir "ford engine belt replacement interval ford b
max".
Ką matom apie darbo laiką ir kainas (tegul tai ir UK):
I shopped around and found:
1. Local Ford Dealer: £1800. 3 days work.
2. Ex-Ford Dealer: £950 belts only. 2 days work.
This garage is interesting because they said they had loads of ecoboost
Transit vans in where the belt has failed prematurely. They said a lot
of builders put incorrect oil in the engine and that was causing them to
fail prematurely.
3. Large dealership: £950 belts only, £1600 including water pump and
service. 2 days work.
4. Local MOT garage. £1400 incl. service. 2 days work.
Imi variklį su grandine ir problemų tikimybė daug mažesnė.
On 2025-08-28 13:33, Tomas wrote:
  Teisingai supranta. Tepalo paemima uzkemsa butent dirzo siuksles
  keiciant tepala priklausanciais 30kkm intervalais, jokia cia sekme nesekme.
  Keiciant pagal sena tvarka vaziuoja tie varikliai.