wiza, permalink
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager,
Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
| Kodėl Europai negamina normalių MPV miniven ų? | 
wiza, permalink
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager,
Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
foonia, permalink
wiza NO_SPAM_vytautas59@inbox.lt Wrote in message:r
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
Nes ta rinkos segmenta uzeme visokie Multivan ir kt. mikruskes skirtos kelionems. Kaip ir darbui jei nereikia 4x4 naudoja visokius VW LT ir k.t. pikapo.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
CodeC, permalink
nuo mpv tai tikrai ne i multivanus numigravo. suv'us perka visi
px kad poto keikiasi, nes ten niekas nei talpa nei patogu, bet svarbu
perkant ir pastacius kieme atrodo gerai.
On 4/15/25 09:10, foonia wrote:
wiza NO_SPAM_vytautas59@inbox.lt Wrote in message:r
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
Nes ta rinkos segmenta uzeme visokie Multivan ir kt. mikruskes skirtos kelionems. Kaip ir darbui jei nereikia 4x4 naudoja visokius VW LT ir k.t. pikapo.
Lawrence Jamieson, permalink
2025-04-15 09:14, CodeC rašė:
nuo mpv tai tikrai ne i multivanus numigravo. suv'us perka visi
px kad poto keikiasi, nes ten niekas nei talpa nei patogu, bet svarbu
perkant ir pastacius kieme atrodo gerai.
Tai, kad jie net ir neatrodo gerai...
News Reader, permalink
On 15/04/2025 09:59, Lawrence Jamieson wrote:
2025-04-15 09:14, CodeC rašė:
nuo mpv tai tikrai ne i multivanus numigravo. suv'us perka visi
px kad poto keikiasi, nes ten niekas nei talpa nei patogu, bet svarbu
perkant ir pastacius kieme atrodo gerai.Tai, kad jie net ir neatrodo gerai...
praeita lapkriti ieskojau auto, apciupinejau nemazai Tiguanu. Isvada -
masina didele, o vietos viduje mazai. Labai greitai buvo isbrauktas is
saraso. Vienintelis kazkiek padabnesnis variantas Tiguan Allspace.
Taciau atsisedi gale ir pasijauti kaip ant suolo. Po pusvalandzio
vaziavimo noresis begti is tos masinos.
CodeC, permalink
dauguma baisus. bet yra ir graziu ir dar vaziuojanciu. pvz stelvio.
bet tokiu mazai.
On 4/15/25 09:59, Lawrence Jamieson wrote:
2025-04-15 09:14, CodeC rašė:
nuo mpv tai tikrai ne i multivanus numigravo. suv'us perka visi
px kad poto keikiasi, nes ten niekas nei talpa nei patogu, bet svarbu
perkant ir pastacius kieme atrodo gerai.Tai, kad jie net ir neatrodo gerai...
bzik, permalink
nes neįsipaišo į eko reikalavimus, kuriuos norima dar mažint.
Dėl įdomumo galima pasižiūrėt ką auto pirkėjui siūlo prancūzai
https://www.service-public.fr/particuliers/actualites/A17079?lang=en ir
pasisikaičiuot kiek kainuotų turimo auto įregistravimas pagal deklaruotą
CO2 https://www.legifrance.gouv.fr/jorf/article_jo/JORFARTI000051168481
On 2025-04-15 08:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager,
Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
CodeC, permalink
nes zmones perka akimis, o ne smegenimis ir dauguma numigravo ant SUV
On 4/15/25 08:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager,
Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
ManXP, permalink
Gamina, prašom - https://www.lexus.lt/new-cars/lm
On 2025-04-15 08:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager,
Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
Apocalypto, permalink
Ogal kas turit versijų, kodėl europiečiai ir lietuviai pamėgo Dodge Durango?
On 2025.04.15 08:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager,
Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
foonia, permalink
Apocalypto non.prada@gmail.com Wrote in message:r
Ogal kas turit versijų, kodėl europiečiai ir lietuviai pamėgo Dodge Durango?On 2025.04.15 08:48, wiza wrote:> Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler Voyager, > Dodge Grand Caravan ir t.t.> Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
Pamatyti keli gatveje dar nereiskia didelio pomegio, o siaip tai tiesiog cherokis su 3 sedyniu eilem.
-- 
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Dainiushas, permalink
na kaip vienas sakė - pažiūrėjau trilitrį dyzelį X5 ir nusipirkau
Durango su HEMI. Ir liko daug pinigų....
On 4/17/2025 6:46 PM, Apocalypto wrote:
Ogal kas turit versijų, kodėl europiečiai ir lietuviai pamėgo Dodge
Durango?On 2025.04.15 08:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler
Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
foonia, permalink
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
na kaip vienas sakė - pažiūrėjau trilitrį dyzelį X5 ir nusipirkau Durango su HEMI. Ir liko daug pinigų.... dujoms susideti, bet neliko atsarginio rato o ant toroido talpos gali nuvaziuot 200 - 250 km?
-- 
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
CodeC, permalink
nepatikesi, yra kas tiesiog ant benzo vazineja. tame tarpe ir su hemi.
On 4/17/25 23:05, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
na kaip vienas sakė - pažiūrėjau trilitrį dyzelį X5 ir nusipirkau Durango su HEMI. Ir liko daug pinigų.... dujoms susideti, bet neliko atsarginio rato o ant toroido talpos gali nuvaziuot 200 - 250 km?
Dainiushas, permalink
prie ko čia dujos?
Jau nekalbant, X5 kasko įmokos kontekste turbūt apskritai pohui kiek tas
HEMI ryja.
On 4/17/2025 11:05 PM, foonia wrote:
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
na kaip vienas sakė - pažiūrėjau trilitrį dyzelį X5 ir nusipirkau Durango su HEMI. Ir liko daug pinigų.... dujoms susideti, bet neliko atsarginio rato o ant toroido talpos gali nuvaziuot 200 - 250 km?
Invertuota panda, permalink
On 4/17/25 17:46, Apocalypto wrote:
Ogal kas turit versijų, kodėl europiečiai ir lietuviai pamėgo Dodge
Durango?
Cia katrie europieciai?
--
kthxbai.
tranzoo, permalink
todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo,
traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgai
On 2025-04-15 07:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler
Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
CodeC, permalink
ane?
tik kazkaip vienas xadoviaku is US siuo metu - pacifica
nes multivan ir v mersa su mpv lygint reik debilu but.
tourneo traveller ir kitom nesamonem tai paciom toli iki pacificos
shudais plaukt.
buvo vienas realus variantas europoj - galaxy, bet ir to neliko.
tu tai rasyk toliau. gal po 100 metu kanors i tema pataikysi netycia.
On 4/18/25 13:51, tranzoo wrote:
todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo,
traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgaiOn 2025-04-15 07:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler
Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
Yvl, permalink
yra Proace :)
On 2025-04-18 14:09, CodeC wrote:
ane?
tik kazkaip vienas xadoviaku is US siuo metu - pacifica
nes multivan ir v mersa su mpv lygint reik debilu but.
tourneo traveller ir kitom nesamonem tai paciom toli iki pacificos
shudais plaukt.
buvo vienas realus variantas europoj - galaxy, bet ir to neliko.
tu tai rasyk toliau. gal po 100 metu kanors i tema pataikysi netycia.On 4/18/25 13:51, tranzoo wrote:
todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo,
traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgaiOn 2025-04-15 07:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler
Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
CodeC, permalink
tai yra ir kitu utilitarkiu.
ka tai turi bendro su pacificos ar galaxio lygio mpv - bbz.
On 4/18/25 15:49, Yvl wrote:
yra Proace :)
On 2025-04-18 14:09, CodeC wrote:
ane?
tik kazkaip vienas xadoviaku is US siuo metu - pacifica
nes multivan ir v mersa su mpv lygint reik debilu but.
tourneo traveller ir kitom nesamonem tai paciom toli iki pacificos
shudais plaukt.
buvo vienas realus variantas europoj - galaxy, bet ir to neliko.
tu tai rasyk toliau. gal po 100 metu kanors i tema pataikysi netycia.On 4/18/25 13:51, tranzoo wrote:
todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo,
traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgaiOn 2025-04-15 07:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler
Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
foonia, permalink
CodeC temp@temp.tmp Wrote in message:r
tai yra ir kitu utilitarkiu.ka tai turi bendro su pacificos ar galaxio lygio mpv - bbz.On 4/18/25 15:49, Yvl wrote:> yra Proace :)> > On 2025-04-18 14:09, CodeC wrote:>> ane?>> tik kazkaip vienas xadoviaku is US siuo metu - pacifica>> nes multivan ir v mersa su mpv lygint reik debilu but.>> tourneo traveller ir kitom nesamonem tai paciom toli iki pacificos >> shudais plaukt.>> buvo vienas realus variantas europoj - galaxy, bet ir to neliko.>> tu tai rasyk toliau. gal po 100 metu kanors i tema pataikysi netycia.>>>> On 4/18/25 13:51, tranzoo wrote:>>> todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo, >>> traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgai>>>>>> On 2025-04-15 07:48, wiza wrote:>>>> Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler >>>> Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.>>>> Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$>>>
Apie Pacifica hibrida verksmu pilnas internetas, toliau bus dar graziau - prie ko nagus prikisa Stelantis viskas eina velniop, pvz. visokie Jeep.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
CodeC, permalink
tai pilna ne hibridu
On 4/21/25 17:14, foonia wrote:
CodeC temp@temp.tmp Wrote in message:r
tai yra ir kitu utilitarkiu.ka tai turi bendro su pacificos ar galaxio lygio mpv - bbz.On 4/18/25 15:49, Yvl wrote:> yra Proace :)> > On 2025-04-18 14:09, CodeC wrote:>> ane?>> tik kazkaip vienas xadoviaku is US siuo metu - pacifica>> nes multivan ir v mersa su mpv lygint reik debilu but.>> tourneo traveller ir kitom nesamonem tai paciom toli iki pacificos >> shudais plaukt.>> buvo vienas realus variantas europoj - galaxy, bet ir to neliko.>> tu tai rasyk toliau. gal po 100 metu kanors i tema pataikysi netycia.>>>> On 4/18/25 13:51, tranzoo wrote:>>> todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo, >>> traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgai>>>>>> On 2025-04-15 07:48, wiza wrote:>>>> Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler >>>> Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.>>>> Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$>>>
Apie Pacifica hibrida verksmu pilnas internetas, toliau bus dar graziau - prie ko nagus prikisa Stelantis viskas eina velniop, pvz. visokie Jeep.
70005, permalink
On 2025-04-18 14:49, Yvl wrote:
yra Proace :)
Žiūrėjau, kai ieškojaus miniveno. Baisoka joje...
Temos autoriui pritariu.
wiza, permalink
O Trampas dar verkia kad iš jų niekas mašinų neperka
On 2025-04-21 14:13, 70005 wrote:
Temos autoriui pritariu.
Yvl, permalink
nu pezho su tajotos leiblu, ko tiketis :)
On 2025-04-21 14:13, 70005 wrote:
On 2025-04-18 14:49, Yvl wrote:
yra Proace :)
Žiūrėjau, kai ieškojaus miniveno. Baisoka joje...
Temos autoriui pritariu.
Arj, permalink
2025-04-22 11:24, Yvl rašė:
nu pezho su tajotos leiblu, ko tiketis :)
ten biski daugiau - tas pats mikroautobusas po 7 skirtingais zenklais
pardavinejamas, cia neskaiciuojant tokiu perdirbiniu kaip lexus LM.
Teisybes dėlei jie ne visiškai identiški, vidaus irangoj/komplektacijose
skirtumų yra - čia panašiai kaip su golf/okavia.
70005, permalink
On 2025-04-22 10:24, Yvl wrote:
nu pezho su tajotos leiblu, ko tiketis :)
Kiek pažįstu pežo ir tojotų, greičiau priešingai:) Tojota sugebėjo
padaryti baisią tamsią dėžę su prieštvanine multimedija, lyg važinėtų
tik kokie santechnikai...
tranzoo, permalink
tu dabar rimtai pavyzdziais kuom pacifika yra geriau uz multivana ir v.
paskutini traveller bent paveiksliuke matei?
On 2025-04-18 13:09, CodeC wrote:
ane?
tik kazkaip vienas xadoviaku is US siuo metu - pacifica
nes multivan ir v mersa su mpv lygint reik debilu but.
tourneo traveller ir kitom nesamonem tai paciom toli iki pacificos
shudais plaukt.
buvo vienas realus variantas europoj - galaxy, bet ir to neliko.
tu tai rasyk toliau. gal po 100 metu kanors i tema pataikysi netycia.On 4/18/25 13:51, tranzoo wrote:
todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo,
traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgaiOn 2025-04-15 07:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler
Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
CodeC, permalink
skubu blet. gal tu pradziai tu realiais pavyzdziais pavaryk, kodel
multivan uz neoplan'a geriau.
On 4/22/25 09:52, tranzoo wrote:
tu dabar rimtai pavyzdziais kuom pacifika yra geriau uz multivana ir v.
paskutini traveller bent paveiksliuke matei?On 2025-04-18 13:09, CodeC wrote:
ane?
tik kazkaip vienas xadoviaku is US siuo metu - pacifica
nes multivan ir v mersa su mpv lygint reik debilu but.
tourneo traveller ir kitom nesamonem tai paciom toli iki pacificos
shudais plaukt.
buvo vienas realus variantas europoj - galaxy, bet ir to neliko.
tu tai rasyk toliau. gal po 100 metu kanors i tema pataikysi netycia.On 4/18/25 13:51, tranzoo wrote:
todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo,
traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgaiOn 2025-04-15 07:48, wiza wrote:
Pvz. Toyota Sienna, Alphard, Vellfire. Honda Odyssey, Chrysler
Voyager, Dodge Grand Caravan ir t.t.
Viskas amerikonams $#@!&#%*&^$
Arj, permalink
gal negurse, bet tiek multivan, tiek v-klase, tiek proace & co (visokie
pezo expert ir pan) jie turi ir trumpos bazes versijas, kuriu ilgis kaip
lengvos auto - t.y. nevirsija 5m, nors i 5m ilgi jau kai kurios lengvos
auto jau nebeisipaiso, pvz dabartinis bmw 5series uz trumpos bazes
multivana ilgesnis 8,7cm (5060mm pas bmw5 ir 4973mm pas multivana).
Tik tiek kad LT tu trumpos bazes niekas neperka kai ilga kainuoja beveik
tiek pat, o telpa viena palete daugiau.
2025-04-22 09:54, CodeC rašė:
skubu blet. gal tu pradziai tu realiais pavyzdziais pavaryk, kodel
multivan uz neoplan'a geriau.On 4/22/25 09:52, tranzoo wrote:
tu dabar rimtai pavyzdziais kuom pacifika yra geriau uz multivana ir
v. paskutini traveller bent paveiksliuke matei?
CodeC, permalink
apie toyotas ir pezo as net nesiruosiu pradet, nesulyginami dalykai.
plikas multivan prasideda nuo minimum 2x tiek, kiek kainuoja pilna keliu
metu senumo pacifica. o komplektacija, kad nebutu slykstu ilipt, tai ir
kokius 3x, ir vistiek netempia pagal surinkimo ir medziagu kokybe.
dyyydelis golfas ir tiek. apie visokius ten egzotinius salonus, kuriu
keli visoj europoj vazineja, kalbet neverta.
dydis ne vien ilgyje. pacifica atrodo, vairuojasi, vaziuoja, kainuoja ir
ciupinejasi ir jauciasi labiau kaip masina. turi funkcionalu salona.
multivanas - kaip viesojo transporto vienetas. su tokiu kasdien vazinet
bauda visiska. visu tu suoliuku, staliuku ir kitu nesamoniu niekam ten
nereik. mpv dazniausiai reikalingas pavezt seima/draugus retkarciais,
dazniausiai vazineji vienas, o kai nori krovini vezt, tai turi greit ir
patogiai salonas lankstyis i grindis. ka su tuo multivanu ar pezo-toyota
veikt? priemiestiniu mikriuku dirbt?
pacifica, galaxy, s-max - cia yra logiski variantai uz logiskas kainas.
kur viduj atsisedus ir vairuojant nervas neima. varikliai/dezes - dar
atskira tema. pacifica turi normalu benza ir gera automata, sanaudos
labai neblogos, o tie visi pezai toyotos ir multivanai tai beveik visi
dyzeliai, benzas jeigu ir yra, tai toks, kad ten iki vaziavimo toli.
nebutu prasmes US mpv - nieks ju neveztu is ten. bet tai yra geras
komforto, dydzio, kainos, ekonomijos, isvaizdos santykis.
nauja multivana kai pamaciau pirma karta, tai nepatikejau, kad cia toks
is gamyklos jis. kaip i tokia nesamone kasdien ziuret reiktu? tuo tarpu
pacifica limited S - labai neblogai atrodantis mpv, kuri jokia problema
sviezu gera nupirkt uz 1/2 multivano kainos.
On 4/22/25 11:22, Arj wrote:
gal negurse, bet tiek multivan, tiek v-klase, tiek proace & co (visokie
pezo expert ir pan) jie turi ir trumpos bazes versijas, kuriu ilgis kaip
lengvos auto - t.y. nevirsija 5m, nors i 5m ilgi jau kai kurios lengvos
auto jau nebeisipaiso, pvz dabartinis bmw 5series uz trumpos bazes
multivana ilgesnis 8,7cm (5060mm pas bmw5 ir 4973mm pas multivana).Tik tiek kad LT tu trumpos bazes niekas neperka kai ilga kainuoja beveik
tiek pat, o telpa viena palete daugiau.2025-04-22 09:54, CodeC rašė:
skubu blet. gal tu pradziai tu realiais pavyzdziais pavaryk, kodel
multivan uz neoplan'a geriau.On 4/22/25 09:52, tranzoo wrote:
tu dabar rimtai pavyzdziais kuom pacifika yra geriau uz multivana ir
v. paskutini traveller bent paveiksliuke matei?
Arj, permalink
Man toks jausmas, kad tu neciupinejes multivano, ir kiekviena
transporteri laikai multivanu, ir sitoj vietoj kalbi apie plika
transporteri, tik su keleiviniu salonu. Ir taip tokiu buna, ir dar buna
caravele - visi sitie is isores atrodo vienodai, vidus ziurint pro langa
irgi nesiskira. Bet skirtumu yra, ir ju pakankamai daug - pradedant tuo
kad multivanas 2-2.5x daugiau kainuoja nei keleivinis transporteris
2025-04-22 12:03, CodeC rašė:
apie toyotas ir pezo as net nesiruosiu pradet, nesulyginami dalykai.
plikas multivan prasideda nuo minimum 2x tiek, kiek kainuoja pilna keliu
metu senumo pacifica. o komplektacija, kad nebutu slykstu ilipt, tai ir
kokius 3x, ir vistiek netempia pagal surinkimo ir medziagu kokybe.
dyyydelis golfas ir tiek. apie visokius ten egzotinius salonus, kuriu
keli visoj europoj vazineja, kalbet neverta.
dydis ne vien ilgyje. pacifica atrodo, vairuojasi, vaziuoja, kainuoja ir
ciupinejasi ir jauciasi labiau kaip masina. turi funkcionalu salona.
multivanas - kaip viesojo transporto vienetas. su tokiu kasdien vazinet
bauda visiska. visu tu suoliuku, staliuku ir kitu nesamoniu niekam ten
nereik. mpv dazniausiai reikalingas pavezt seima/draugus retkarciais,
dazniausiai vazineji vienas, o kai nori krovini vezt, tai turi greit ir
patogiai salonas lankstyis i grindis. ka su tuo multivanu ar pezo-toyota
veikt? priemiestiniu mikriuku dirbt?
pacifica, galaxy, s-max - cia yra logiski variantai uz logiskas kainas.
kur viduj atsisedus ir vairuojant nervas neima. varikliai/dezes - dar
atskira tema. pacifica turi normalu benza ir gera automata, sanaudos
labai neblogos, o tie visi pezai toyotos ir multivanai tai beveik visi
dyzeliai, benzas jeigu ir yra, tai toks, kad ten iki vaziavimo toli.
nebutu prasmes US mpv - nieks ju neveztu is ten. bet tai yra geras
komforto, dydzio, kainos, ekonomijos, isvaizdos santykis.
nauja multivana kai pamaciau pirma karta, tai nepatikejau, kad cia toks
is gamyklos jis. kaip i tokia nesamone kasdien ziuret reiktu? tuo tarpu
pacifica limited S - labai neblogai atrodantis mpv, kuri jokia problema
sviezu gera nupirkt uz 1/2 multivano kainos.
CodeC, permalink
zegnotis reikia kai atrodo.
neciupinejau naujo multivano ir nesiruosiu
visi kiti tai ciupinejasi nekazka.
salono medziagu kokybe panasi arba zemiau golfo.
paskutines kelios kartos iki to naujausio ufo shikano, tai vapsie, ant
tiek tragiska, kad net nejuokinga. visos paneles visi mygtukai is
bambalio, viskas nusitryne prie juokingu ridu. tai cia viena.
antra, tai ka veikt su jo kedem, kai ju nereik, o ju dazniausiai nereik
tiek. trecia, tai tokio konteirio isvis mazai kam ir kada reik, nebent
pastoviai vezioji daug chebros kazkur. o siaip tai tokio dydzio buda
gausiai ciulpia klimos atzvilgiu net su dviem webastom. pacifica
uzsikuri ir pro vartus vaziuojant jau silta nuo motoro. sanaudos finale
multivano dyzelio didesnes nei pacificos benzo. tu pats kokioj popilnej
pacificoj sedejes bent jau, ar cia siaip rasai tik? nes net nera ka
lygint vidaus komforto isskyrus dydi.
On 4/22/25 18:44, Arj wrote:
Man toks jausmas, kad tu neciupinejes multivano, ir kiekviena
transporteri laikai multivanu, ir sitoj vietoj kalbi apie plika
transporteri, tik su keleiviniu salonu. Ir taip tokiu buna, ir dar buna
caravele - visi sitie is isores atrodo vienodai, vidus ziurint pro langa
irgi nesiskira. Bet skirtumu yra, ir ju pakankamai daug - pradedant tuo
kad multivanas 2-2.5x daugiau kainuoja nei keleivinis transporteris2025-04-22 12:03, CodeC rašė:
apie toyotas ir pezo as net nesiruosiu pradet, nesulyginami dalykai.
plikas multivan prasideda nuo minimum 2x tiek, kiek kainuoja pilna
keliu metu senumo pacifica. o komplektacija, kad nebutu slykstu ilipt,
tai ir kokius 3x, ir vistiek netempia pagal surinkimo ir medziagu kokybe.
dyyydelis golfas ir tiek. apie visokius ten egzotinius salonus, kuriu
keli visoj europoj vazineja, kalbet neverta.
dydis ne vien ilgyje. pacifica atrodo, vairuojasi, vaziuoja, kainuoja
ir ciupinejasi ir jauciasi labiau kaip masina. turi funkcionalu
salona. multivanas - kaip viesojo transporto vienetas. su tokiu
kasdien vazinet bauda visiska. visu tu suoliuku, staliuku ir kitu
nesamoniu niekam ten nereik. mpv dazniausiai reikalingas pavezt seima/
draugus retkarciais, dazniausiai vazineji vienas, o kai nori krovini
vezt, tai turi greit ir patogiai salonas lankstyis i grindis. ka su
tuo multivanu ar pezo-toyota veikt? priemiestiniu mikriuku dirbt?
pacifica, galaxy, s-max - cia yra logiski variantai uz logiskas kainas.
kur viduj atsisedus ir vairuojant nervas neima. varikliai/dezes - dar
atskira tema. pacifica turi normalu benza ir gera automata, sanaudos
labai neblogos, o tie visi pezai toyotos ir multivanai tai beveik visi
dyzeliai, benzas jeigu ir yra, tai toks, kad ten iki vaziavimo toli.
nebutu prasmes US mpv - nieks ju neveztu is ten. bet tai yra geras
komforto, dydzio, kainos, ekonomijos, isvaizdos santykis.
nauja multivana kai pamaciau pirma karta, tai nepatikejau, kad cia
toks is gamyklos jis. kaip i tokia nesamone kasdien ziuret reiktu? tuo
tarpu pacifica limited S - labai neblogai atrodantis mpv, kuri jokia
problema sviezu gera nupirkt uz 1/2 multivano kainos.
tranzoo, permalink
byby tu ciupinejai...
On 2025-04-22 17:51, CodeC wrote:
zegnotis reikia kai atrodo.
neciupinejau naujo multivano ir nesiruosiu
visi kiti tai ciupinejasi nekazka.
salono medziagu kokybe panasi arba zemiau golfo.
paskutines kelios kartos iki to naujausio ufo shikano, tai vapsie, ant
tiek tragiska, kad net nejuokinga. visos paneles visi mygtukai is
bambalio, viskas nusitryne prie juokingu ridu. tai cia viena.
antra, tai ka veikt su jo kedem, kai ju nereik, o ju dazniausiai
nereik tiek. trecia, tai tokio konteirio isvis mazai kam ir kada reik,
nebent pastoviai vezioji daug chebros kazkur. o siaip tai tokio dydzio
buda gausiai ciulpia klimos atzvilgiu net su dviem webastom. pacifica
uzsikuri ir pro vartus vaziuojant jau silta nuo motoro. sanaudos
finale multivano dyzelio didesnes nei pacificos benzo. tu pats kokioj
popilnej pacificoj sedejes bent jau, ar cia siaip rasai tik? nes net
nera ka lygint vidaus komforto isskyrus dydi.On 4/22/25 18:44, Arj wrote:
Man toks jausmas, kad tu neciupinejes multivano, ir kiekviena
transporteri laikai multivanu, ir sitoj vietoj kalbi apie plika
transporteri, tik su keleiviniu salonu. Ir taip tokiu buna, ir dar
buna caravele - visi sitie is isores atrodo vienodai, vidus ziurint
pro langa irgi nesiskira. Bet skirtumu yra, ir ju pakankamai daug -
pradedant tuo kad multivanas 2-2.5x daugiau kainuoja nei keleivinis
transporteris2025-04-22 12:03, CodeC rašė:
apie toyotas ir pezo as net nesiruosiu pradet, nesulyginami dalykai.
plikas multivan prasideda nuo minimum 2x tiek, kiek kainuoja pilna
keliu metu senumo pacifica. o komplektacija, kad nebutu slykstu
ilipt, tai ir kokius 3x, ir vistiek netempia pagal surinkimo ir
medziagu kokybe.
dyyydelis golfas ir tiek. apie visokius ten egzotinius salonus,
kuriu keli visoj europoj vazineja, kalbet neverta.
dydis ne vien ilgyje. pacifica atrodo, vairuojasi, vaziuoja,
kainuoja ir ciupinejasi ir jauciasi labiau kaip masina. turi
funkcionalu salona. multivanas - kaip viesojo transporto vienetas.
su tokiu kasdien vazinet bauda visiska. visu tu suoliuku, staliuku
ir kitu nesamoniu niekam ten nereik. mpv dazniausiai reikalingas
pavezt seima/ draugus retkarciais, dazniausiai vazineji vienas, o
kai nori krovini vezt, tai turi greit ir patogiai salonas lankstyis
i grindis. ka su tuo multivanu ar pezo-toyota veikt? priemiestiniu
mikriuku dirbt?
pacifica, galaxy, s-max - cia yra logiski variantai uz logiskas kainas.
kur viduj atsisedus ir vairuojant nervas neima. varikliai/dezes -
dar atskira tema. pacifica turi normalu benza ir gera automata,
sanaudos labai neblogos, o tie visi pezai toyotos ir multivanai tai
beveik visi dyzeliai, benzas jeigu ir yra, tai toks, kad ten iki
vaziavimo toli.
nebutu prasmes US mpv - nieks ju neveztu is ten. bet tai yra geras
komforto, dydzio, kainos, ekonomijos, isvaizdos santykis.
nauja multivana kai pamaciau pirma karta, tai nepatikejau, kad cia
toks is gamyklos jis. kaip i tokia nesamone kasdien ziuret reiktu?
tuo tarpu pacifica limited S - labai neblogai atrodantis mpv, kuri
jokia problema sviezu gera nupirkt uz 1/2 multivano kainos.
Arj, permalink
2025-04-22 18:51, CodeC rašė:
zegnotis reikia kai atrodo.
neciupinejau naujo multivano ir nesiruosiu
visi kiti tai ciupinejasi nekazka.
salono medziagu kokybe panasi arba zemiau golfo.
paskutines kelios kartos iki to naujausio ufo shikano, tai vapsie, ant
tiek tragiska, kad net nejuokinga. visos paneles visi mygtukai is
bambalio, viskas nusitryne prie juokingu ridu. tai cia viena.
antra, tai ka veikt su jo kedem, kai ju nereik, o ju dazniausiai nereik
tiek. trecia, tai tokio konteirio isvis mazai kam ir kada reik, nebent
pastoviai vezioji daug chebros kazkur. o siaip tai tokio dydzio buda
gausiai ciulpia klimos atzvilgiu net su dviem webastom. pacifica
uzsikuri ir pro vartus vaziuojant jau silta nuo motoro. sanaudos finale
multivano dyzelio didesnes nei pacificos benzo. tu pats kokioj popilnej
pacificoj sedejes bent jau, ar cia siaip rasai tik? nes net nera ka
lygint vidaus komforto isskyrus dydi.
tai naujausio ir nereikia ciupineti, pries tai buves ejo daxuja metu su
nedideliu refreshu. Problema tga kad automobiliu sekantys modeliai ne
visada geresni vartotojui, paprastai jie stipriai geresni gamintojui +
atitinka griežtesnius reikalavimus
CodeC, permalink
nu tai baisu tam multivane.
nesijauciu nieko blogo padares, kad su tokia nesamone kasdien kankintis
On 4/23/25 14:12, Arj wrote:
2025-04-22 18:51, CodeC rašė:
zegnotis reikia kai atrodo.
neciupinejau naujo multivano ir nesiruosiu
visi kiti tai ciupinejasi nekazka.
salono medziagu kokybe panasi arba zemiau golfo.
paskutines kelios kartos iki to naujausio ufo shikano, tai vapsie, ant
tiek tragiska, kad net nejuokinga. visos paneles visi mygtukai is
bambalio, viskas nusitryne prie juokingu ridu. tai cia viena.
antra, tai ka veikt su jo kedem, kai ju nereik, o ju dazniausiai
nereik tiek. trecia, tai tokio konteirio isvis mazai kam ir kada reik,
nebent pastoviai vezioji daug chebros kazkur. o siaip tai tokio dydzio
buda gausiai ciulpia klimos atzvilgiu net su dviem webastom. pacifica
uzsikuri ir pro vartus vaziuojant jau silta nuo motoro. sanaudos
finale multivano dyzelio didesnes nei pacificos benzo. tu pats kokioj
popilnej pacificoj sedejes bent jau, ar cia siaip rasai tik? nes net
nera ka lygint vidaus komforto isskyrus dydi.tai naujausio ir nereikia ciupineti, pries tai buves ejo daxuja metu su
nedideliu refreshu. Problema tga kad automobiliu sekantys modeliai ne
visada geresni vartotojui, paprastai jie stipriai geresni gamintojui +
atitinka griežtesnius reikalavimus
70005, permalink
On 2025-04-22 17:44, Arj wrote:
Man toks jausmas, kad tu neciupinejes multivano, ir kiekviena
transporteri laikai multivanu, ir sitoj vietoj kalbi apie plika
transporteri, tik su keleiviniu salonu. Ir taip tokiu buna, ir dar buna
caravele - visi sitie is isores atrodo vienodai, vidus ziurint pro langa
irgi nesiskira. Bet skirtumu yra, ir ju pakankamai daug - pradedant tuo
kad multivanas 2-2.5x daugiau kainuoja nei keleivinis transporteris
Nesakyk, sugeba VW pasiūlyt mašiną-bausmę skambiu Multivan pavadinimu,
jei tesi pasiruošęs išleisti 40k ar pan. Ką jau VW moka, tai moka.
Pas mersą su Vito panašiai, bet ne taip žiauriai.
Bet kuriuo atveju susidėjus patogią šeimai komplektaciją pas abu gaunasi
apie 60-70 k. V klasėj dar kažkiek tai galima pateisinti, bet VW nenorėjau.
Galiausiai išvis neėmiau autobusiuko, kai taip sunku su pasiūla. Na, ir
dėl dydžio važinėjant Europos miestuose.
Arj, permalink
kokie dar 40kE, multivanas nuo 60kE prasideda.
P.S.
Uzmeciau aki i VW.lt - tai dabar prasideda nuo 55kE, cia jau su 8.5kE
nuolaida :)
2025-04-22 22:03, 70005 rašė:
Nesakyk, sugeba VW pasiūlyt mašiną-bausmę skambiu Multivan pavadinimu,
jei tesi pasiruošęs išleisti 40k ar pan. Ką jau VW moka, tai moka.Pas mersą su Vito panašiai, bet ne taip žiauriai.
Bet kuriuo atveju susidėjus patogią šeimai komplektaciją pas abu gaunasi
apie 60-70 k. V klasėj dar kažkiek tai galima pateisinti, bet VW nenorėjau.Galiausiai išvis neėmiau autobusiuko, kai taip sunku su pasiūla. Na, ir
dėl dydžio važinėjant Europos miestuose.
70005, permalink
On 2025-04-23 13:07, Arj wrote:
kokie dar 40kE, multivanas nuo 60kE prasideda.
P.S.
Uzmeciau aki i VW.lt - tai dabar prasideda nuo 55kE, cia jau su 8.5kE
nuolaida :)
Galimas dalykas, jau senokai ieškojaus. Tuo baisiau yra išleist 60k ir
gauti bausmę.
wiza, permalink
https://insideevs.com/features/757408/electric-van-revolution/
tranzoo tranzoo@gmaila.kom Wrote in message:r
todel, kad mes turim normalius . vw multivan, v-klasse, tourneo, traveller iki kuriu amerikonams sudais plaukt dar labai ilgaiOn