On 2021-02-02 21:50, Signalizacija wrote:
  
    tuo metu,kai automobilis buvo servise.
    Tai padaryt kortele atsidurė ju kompe. reiškia paėmė
  
Kaimietisku isvartymu poziuriu - taip. Teisiskai - ne. Nes sekantis
zingsnis - apkaltinsi servisa vagyste, nes nueme ratus subalansavimui ir
jei atsidure ant stakliu. be to, tu net nezinai ar kortele buvo isimta.
  Klientas atvilko viedrą remontuot, o ne irašus peržiurinėt
O perziurinejo?
  Jei taip bijo irašinėt kaip ten pakeltas kapotas atrodo galjo maitinima
  ištraukt, arba paprašyt kliento, kad istrintų jiems matant., o ne lyst
  raustis ne po savo daiktus
Formaliai tai nera "ne po savo daiktus", o patiketas turtas. Ir vel -
teisiskai, o ne pagal tavo bandymus pritempti.
Analogiskai, jeigu atnesi i servisa telefona, meistras turi teise
istrinti visus duomenis, kurie sukurti telefonui bunant pas ji
(testavimo metu apalnkytus puspalius, skmbuciu log'a, padaryta
snuotruakas). Tuo labiau jis turi teise tai padaryti, jei pamatys,kad
pavyzdzui telefone yra softas, kuris ji filmavo darbo metu.