prie ko čia guglius? Nepamenu V6 motoro kuris nevarvėtų tepalais per
visas begales tarpinių bei riebokšlių. Ir abejoju, kad mersas ten padarė
kažkokį proveržį.
Irgi kolega su ML'u kažkodėl ne toks džiaugsmingas kaip tamsta :)
O CR būna, na tiksliau buvo, ir dvylikakaušiai, tai prieš juos ir
taviškis tokia vargo nuograuža.
On 10/30/2023 12:03 PM, eSSas wrote:
  On 30/10/2023 11:45, Dainiushas wrote:
  
  
    tup targu gi supranti kad kalbam apie 4 kaušų mažalitražkes?
  
  
  CR būna ir ne keturkaušiasi, bet tebūnie
  
  
    Kaip ten OM642 po 15 metų ir 300kkm jaučiasi su periferija ir tepalo
    leidimu per visus galus?
  
  
  Myliu tamstos priklausomybę nuo gūgliaus, ji atradimus daro tokius
  nuspėjamus :-) Taigi, ačiū už rūpestį apie tepalo leidimą. Periferija
  jaučiasi puikiai, einamieji remontai išskirtinai dėl važiuoklės
  komponentų. Iki šiol tepalo leidimas buvo per pora galų - vienas baigėsi
  swirl motor kaput, kitas pagydytas kažkurios ten tarpinytės pakeitimu.
  Jei norėtum pirkti, pavasarį (sažiningai, nes ne problema) praeisiu TA
  ir stumsiu. Puikus automobilis šlamšto transportavimui!
  
  S.
  
  
    
      
        Dyzelgeitinis CR ir ant laisvu puikiai girdis ir vibruoja.
      
      
      Tuo tarpu 16 metų amžiaus mersedesinis OM642 nei kažkaip ten girdisi,
      nei vibruoja. Net chryslerio būdoje gyvendamas