Ar tikrai apie ta pati? Pvz. pas pazistama Porsche Macan S, jokiu modu.
Analogiski pvz.:
https://www.youtube.com/watch?v=rsqhSf3kqvM (uztyla nuo 01:01)
https://www.youtube.com/watch?v=Wldh02-3x74 (uztyla nuo 00:30)
https://www.youtube.com/watch?v=hlEnybDe_Lk (uztyla nuo 01:29)
Nesvarbu koks rezimas, kai jau uztyla, tai ten gali gazuot kiek nori -
nera to "tiesaus vamzdzio" garso. Toks jausmas, kad uzvedus, skelndes
atsidaro ir padaro tiesu ismetima trumpam, kol apsyla, po to uzsidaro ir
viso gero.
Isivaizduoju, kad vaziuojant didesniu greiciu ir spaudziant tapke iki
galo turbut jos ten atsidaro ir viskas ok, bet n..j to reikia uzvedant
ant laisvu?
Klausimas iskilo del to, kad nervina kaimynus, na ir techniskai idomu kodel.
On 2023-03-02 17:23, Arj wrote:
  nustebsi, ten spec garsiakalbis idetas, kad butu jausmas tipo "sportine"
  auto.
  google -> soundactor
  
  2023-03-02 15:07, Rrr rašė:
  
  
    Sveiki,
    
    paskutiniu metu atkreipiau demesi i naujesnius pvz. BMW, Porsche ir
    pan. aukstesnes klases auto ir ju ismetimo sistemos veikima ant laisvu
    apsuku. Kas cia per prikolas, kad uzvedus, sklendes ismetimo sistemoj
    atsidaro ir dirba labai garsiai, o apsilus - uzsidaro ir dirba jau
    normaliai. Bandziau suprast is technines puses, bet logikos neradau,
    kyla tik viena mintis - kad "krutai" uzsivestu, atkreiptu aplinkiniu
    demesi ir erzintu ryte/nakti kaimynus. Ar cia kazkoks gaidiskas
    tiuningas, kaip popcorn prie zemu apsuku letejant?
    
    Kaip ten yra is tiesu? Mano manymu, tai turetu vykti tik kai reikia
    daugiau galios, prie aukstesniu apsuku ir pan.