Pradziai - kokios ir kur yra raudonos linijos - px jos, praktikoj
nepazymetos ir jos gali keistis - pvz suformuos kokias statybas, jau ir
pasikeite jos, arba patikslins matavimus - ir pasislinks 5m i sona -
reik ziurei pagal faktine situacija, kurio kelio dalis yra
saligatvis/takas.
T.y. Ziurim kuris kelias yra pagrindinis, kuris salutinis, galimas
variantas kad jie lygiaverciai, galimas variantas kad tai traktuojama
kaip "isukimas/nusukimas is salia esanciu teritoriju".  Jei yra
pagrindinis kelias ir jis aiskus - tada ziurim KET, ten yra punktas kad
kelias - tai ir asfaltas ir kelkrastis, ir zalia juosta, ir saligtvis,
ir dviraciu takas ta pacia kryptim - t.y. jei zarasu g. pagrindinis, tai
ta kryptim judantys ir auto, ir peestieji, ir dviraciai turi pirmenybe.
Tas pats jei tai "issukimas/nusukimas is salia esanciu teritoriu" (t.y.
is kiemo, stovejimo aiskteles ir pan).
Jei tai lygiareiksme sankryza - tai tada automobiliai pagal desines
rankos taisykle, pestieji turi pirmenybe pries visus (nes zebras
nupaisytas), dviraciai praleidzia visus, nebent nulipa nuo dviracio -
tada tampa pesciaisais.
Jei dviraciu takas ne prie gatves - tada dviraciai praleidzia visus;
Griztat prie konkretaus paveiksliuko, statyciau uz toki vairanta:
Jei dviratis atvaziuoja d. taku is apacios - tada jam pirmenybe, nes
vaziuoja zarasu g ir kerta isukima i zarasu gatve;
Jei dviratis vaziuoja nuo virsaus zemyn - tada turi praleisti visus, nes
vaziuoja "nuvaziavimo" gatve, ir dviraciu takas pereina i kita gatves
puse. Jei dviratininkas nulipa nuo dviracio - vel gauna pirmenybe pries
visus pagal zebra.
2022-08-12 08:42, Doxlas rašė:
  Kiek domėjausi, tai radau tokius teiginius:
  1. Jei dviračių takas eina šalia gatvės ir yra tos gatvės dalis, tai
  automobilių vairuotojai, nusukantys toje gatvėje į šalutines gatves,
  kiemus ir įsukantys į šią gatvę iš šalutinių gatvių ir kiemų, turi
  praleist dviratininkus, važiuojančius dviračių taku, kuris yra gatvės
  dalis  - t.y. patenka į gatvės teritoriją, jos taip vadinamas
  raudonąsias linijas.
  2. Jei dviračių takas su pervaža kerta gatvę, nebūdamas kitos
  (pagrindinės gatvės, kertamos atžvilgiu) gatvės dalis, tai pirmumą turi
  automobilių vairuotojai pervažoje.
  
  Tai, kaip suprantu pridedamoje situacijoje, aš išvažiuodamas iš
  parduotuvės Zarasų 5 (Vilnius), tiesiai kertu Zarasų gatvę (ten
  praleisdamas automobilius ir pėsčiuosius) link Drujos g. Ir dviračių
  pervaža jau nebepatenka į Zarasų g. raudonąsias linijas ir dar nepatenka
  į Drujos g. raudonąsias linijas. Todėl pagal antrą punktą dviratininkai
  turi mane praleisti. Kas ne visada įvyksta, o man gaila apdraskyti
  chromuotą atboiniką, todėl pastabdau, bet nemaloni nuosėda lieka.
  
  Gatvių raudonąsias linijas ėmiau iš maps.vilnius.lt.