O dar jei pas dyzeli idetas regeneruojantis stabdymas - visai
idomiai sokineja voltai.
management temporarily increases the charge voltage of the
alternator to boost the battery charge (assuming it needs it),
then during the subsequent acceleration phase, it draws its
current needs back out of the battery, temporarily de-coupling
the alternator of its duties.
--
Dainiushas skirdain@gmail.com Wrote in message:r
tai jei AGM ir IBS yra, generatoriaus voltai nėra pastovus dydis..... gali būt 15V, gali būt 12.8V, kaip jau elektronika nusprendžia.Net 1986m Audi reguliuodavo krovimo įtampą pagal aplinkos temperatūra :).On 8/1/2022 2:24 PM, Dovydas wrote:> o man keistai atrodo.. :)> neturetu prikurkej but generatoriaus voltai, t.y. pastoviai 14,4V kai > sukasi motoras?> > > On 2022-07-18 08:17, Dainiushas wrote:>> neieškok problemų jei jų nėra :). Greičiausiai AGM akumas ir mašina >> krauna jį taip, kaip jai atrodo, kad reikia. Akumas ne dar gamyklinis?>>>> On 7/17/2022 11:49 PM, aaa wrote:>>> Sveiki,>>> Turiu adapterį kad krauti mobilų nuo prikurkės, rodo ir paduodamus >>> voltus. Atkreipiau dėmesį kad labai šokinėja įtampa nuo 12,4V iki >>> 14,7V. Ir taip visą kelią. Prijungiau obd2 elmą, prisegu keliasdešimt >>> km logą (csv, 1 stulpelis, 10k eilučių). Ar čia normalu? Kas gali >>> būti blogai? Jei reikia ne vien laidus pajudinti o rimčiau gal >>> rekomenduotumėt kur Vilniuje, Avensis 2009.>>> Ačiū.>>>
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html