be BMS kai kur dar buna krovimo reguliatorius, liaudyje vadinamas "krovimo
rele". Tiesa, jo simptomai dazniausiai biski kitokie - kraunu-nekraunu.
"Vincas"  parašė naujienų news:t17enj$kbg$1@news.rkm.lt...
Su pajungtu BMS,  testeris visą laiką krovimą pastoviai rodo 15.0 -15.1V.
Aiškiai per daug? Akumas 80Ah 800A AGM.
Atjungus BMS, krovimo įtampa tampa mažesnė ir laikosi apie 14.7 -14.8V.
Manau irgi šiek tiek per daug?
Per metus suvariau naują akumą, nes jo talpumas dabar: SOH rodo tik 20 proc.
nors SOC pasikrauna iki 100 proc., bet ir išsikrauna greitai.
Gal būt kaltas generatorius?
Auto Volvo S60 T5 MY2015.
"tranzoo"  parašė naujienų news:t17c7f$jdb$1@news.rkm.lt...
pvz
https://www.youtube.com/watch?v=uH9TmL5mHOs
On 20/03/2022 13:36, spam musubi wrote:
  pas volvo ti bbz, bet bmw retai rodo. labai
  
  "tranzoo" tranzoo@gmaila.kom wrote in message
  news:t17674$i13$1@news.rkm.lt...
  
  
    pasijungi kabeli ir matai.
    
    On 20/03/2022 06:47, Vincas wrote:
    
    
      Kokie požymiai rodo, kad ant akumuliatoriaus minusinės klemos esantis
      BMS daviklis yra sugedęs?
      - per didelė krovimo įtampa , >15V, perkrauna akumuliatorių?
      - nedakrauna akumuliatoriaus?
      -neveikia START-STOP?
      - kokie galimi kiti požymiai, kurie rodytų, kad šį daviklį jau reikėtų
      keisti?