Anksčiau davikliai buvo analoginiai, tai visai kita istorija.
Dabar pamatysi tik  kad pvz MAF'as bendrauja per can'ą, ir toliau jau
reikia žiūrėti ką jis ten sako, o tam skanerio užtenka.
Tas 'sutaisyti galima' irgi toks negarantuotas dalykas. Turint gerą
įrangą, pakankamai žinių, galvą ir prieigą prie informacijos galima
sutaisyti. Bet tik už brangiai (nes tai ką minėjau kainuoja), ir tik jei
pasiseks, nes dundukų kaip nebūtų liūdna daug.
Bendradarbio audylai iki šiol nesugebėjo sutvarkyti kolektoriaus slėgio
klaidos, nors servisas tipo audi užsiima.
Tuo tarpu reiktų pradėti žiūrėti nuo VCDS 32 lauko long term correction
- nuo to maytųsi, ar nėr skylės kur nors.
Taip kad teoriškai naujos turi taisytis lengvai, praktiškai net nerasi
informacjos kuris kušio laidas kam skirtas.
On 2022-02-07 08:24, Dainiushas wrote:
  a tai ką tokio anksčiau matydavai ko nesimato dabar? :)
  
  Bet tai kita vertus džiaugtis reikia, mašinas daro taip, kad jas
  sutaisyt būtų galima, o ne su oscilografais šokt aplinkui.
  
  On 2/7/2022 8:01 AM, sail wrote:
  
  
    Tai kaip ir viskas aišku. Per savaitgalį susidariau įspūdį kad turėti
    būtų gal ir neblogai, bet didelės būtinybės nėra. Galima suktis su
    turima diagnostika ir jei labai bus įdomu su turimu analoginiu.
    
    Jei nusipirksiu baigsis tuo kad sūnus paims nes kartais pažaidžia su
    elektroninais dalykais, ir kai man reikės po ranka nebus.
    
    Tad kol kas įdėja kuriam laikui atidėta, bet nepalaidota.
    
    Pasižiūrėjau savaitgalį daug mokomųjų video, tad matosi, kad kuo
    toliau, tuo mažiau ką nors mašinoj pamatysi, išskyrus ar blokas šneka
    per can ar ne.
    
    On 2022-02-04 21:17, markatas wrote:
    
    
      Sakyčiau imk tokį, tikrai užteks
      https://www.lemona.lt/osciloskopas-ds1204b-4-kanalu-200mhz-2gsa-s-rigol.html
      
      O dabar jei rimtai - oscilografo realiai šiais laikais prireikia
      pasižiūrėti ar alkūninio ar velenėlio daviklis papildomų "dantų"
      nemato, ar aplamai yra signalas, ar koks abs daviklis veikia, vožtuvų
      valdymą galima su paprastu testeriu turinčiu "Duty" funkciją ir
      sulyginant su procentais matomais per diagnostiką ir pačio pigiausio
      oscilografo per akis, dar pažiūrėti ar vaikšto LIN signalai ir CAN ar
      simetriškas. Daugiau nei gana FNIRSI 1013D (turiu ir automotive 2
      kanalų nešiojamą ir Hantek automotive 8 kanalų, bet realiai per akis
      FNIRSI, nes jo ekranas didesnis, patogiau stebėti viską). O ten
      išvedžiojimai, kad tipo pagausi purkštukų gerumą per oscilografą -
      pezalų lygio, geriausiu atveju pamatysi, kuris cilindras nedadirba ir
      jo nedadirbimą kompensuoja didinant ar mažinant išpurškimo kiekį, bet
      vis tiek tada reikia testuoti purkštukus ant stendo ir matuoti
      kompresijas.
      
      markatas
      
      2022-02-04 13:13, sail rašė:
      
      
        Kaifuoju kai visi žino ko man reikia.
        
        Ir softe tos pačios tendencijos - visi žino ko man reikia. Tik ne aš
        be abejo.