Invertuota panda, permalink
toj bus automobilinis kontentas, paktiskai offtopas! :)
Ta proga, kad "amzini" mazgai tokie kaip lenTSiugai siais laikais tampa
rizikos faktorium po mazdaug 60tkm tai buvo proga paziuret kaip variklis
atrodo is vidaus.
Kontextas: vw 1.4TSI CAXA, eksploatacijos rezimas pats ziauriausias,
tipiskas scenarijus yra 3-10km miesto rezimu, uzmiesti mato karta i
menesi ar du.
Viso beveik 10 metu ir rida apie 70tkm.
Pirmi keturi metai buvo vw originalus teplas, po to karta kastruoklis
txt 5w40, po to motulis x-cess 5w40.
Sakyciau rezultatai visai tinkami, aliejus plauna puikiai, variklis kaip
naujas (niekas neplauta, tiesiai kaip isardyta):
https://www.dropbox.com/s/8j0n8kuy2xfbce0/20211120_141344.jpg
https://www.dropbox.com/s/ty56tkxbt1amjqs/20211120_141415.jpg
https://www.dropbox.com/s/h21hxaxaiy573x3/20211120_180925.jpg
https://www.dropbox.com/s/f5gjkb5gurfttxl/20211121_151117.jpg
O dabar komerTSija: yra pardavimui 2011 CAXA fazikas ir zvaigzdutes,
praktiskai kaip nauji. Yra ir velenu fiksavimo kitas kurio reikia
lendant i grandines mechanizma. Zodziu jei kam reikia keist grandine ir
zvaigzdziu dantys jau nuvalgyti, tai visai vartotinos dalys.
Pakeiciau bo naujos dalys jau buvau nusipirktos.
--
kthxbai.