Subaru Forester centrinis diffas blokuojamas (plius low range yra), mano
Santa Fe centrinis diffas blokuojamas (dar reikia išsiaiškint - gal ir
galinis irgi).
"foonia" wrote in message news:smbluq$1c7$1@news.rkm.lt...
"Doxlas" doxlas@gmail.com Wrote in message:r
Hmm, ne visi parketnikai vienodi.Yra ir su blokuojamais tarpašiniais ir
galiniais diffais.Yra su elektromagnetinėmis movomis pajungti galiniam
tiltui ir lock režimu - t.y. kaip su užblokuotu tarpašiniu diffu.Žodžiu
nagrinėtis klausimą reikia."foonia" wrote in message
news:smbd7k$v1d$1@news.rkm.lt...bezas as@a.as Wrote in message:r> Niekad
neturejes tai 0 ziniu. Busimi issukiai fejai ziema iveikti 30m > skalda
nupilta ikalne kur ir vasara ne kievienas be galvos vaziuojantis >
iveikia.Ar visi tiek parketnikai vienodi? 1,5 rato varomi? Kurios markes >
turi geresnes/privengimas 4x4 sistemas?Kazkaip prisiminiau youtuberi, na >
gal per optimistiskai cia noreta bet kokio velnio tik 1 kabantis ore ratas
tesisuka? https://youtu.be/hBNQepNEmG8?t=784 su FWD to tikeciaus bet 4x4
noreciau kad daugiau ratu dirbtu.Visi parketnikai vienodi ta prasme kad
neturi blokiruociu neicentre nei kituose difuose, tad skirtumas tik kurio
ESP geriauimituoja blokiruotes pristabdydamas laisvai besisukancius
ratus.Turiu testams viena smeleta kalniuka i kuri neilipau nei su 1wdfordu
nei su troliku kai haldex pompa sugedo. Su 2wd - be
jokiupastangu.Pasiziurek Lietuvos metu automobilio rinkimus - ten yra
testas kaiuzmeta ant specialaus stendo.-- foonia----Android NewsGroup
Reader----https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
As parketnikas nevadinu Range rover, Mercedes GL ir kitu turinciu
tikras blokiruotes, aisku tai ne reminiai dzipai bet ju awd
sistema rimtesne nei eilinio parketniko. Eilinio Subaru centrinis
diferencialas laisvas, su automatu niekuo nesiskiria nuo haldexo,
t.y. kita asis pasijungia kai prasisuka ratai, asiu difai irgi
laisvi.
--
foonia
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html