"Zolla" x@zolla.lt wrote in message news:rrfj08$8a4$1@news.omnitel.net...
Sveiki, gal kas turėjote panašią patirtį?
jeigu užsakai prekę per el. parduotuvę. Atvažiuoji atsiimti. Namuose
pamatai, kad išduota ne ta prekė (dvigubai brangesnė Mikrobanginė). Ar
geriau vežti iš karto atgal? Ar galiu naudoti? Neprašys po to skirtumo
susimokėti?
Gal esminis momentas čia bus priklausomai nuo to, kas ta mistinė el.
parduotuvė?
Jei kokia pigu.lt, tai pasakys "sorry, padarėme klaidą, paskirsime jums kaip
kompensaciją 5 pigu eurus; jeigu norite prekę gražinkite, arba pasilikite
sau, jei viskas ok..."
Su kitom kontorom jau reik klausti ko jie nori/siųlo.
Su Amazonu man teko gan ilgai panašioje situacijoje kariauti - atsiuntė jie
man dvi prekes.
Kadangi prekė buvo didelių gabaritų (~1900x1000x200) ir atvežė tarpininkai,
kad gavau dvi vienodas prekes, pastebėjau tik išpokavęs pirmąją dėžę. :)
Amazono supportas ilgai įrodinėjo, neva "item is supposed to arrive in two
packages". Vargau iki tiek, jog persiunčiau jiems prekės gamintojo
patvirtinimą, kad prekė turi būti vienoje dėžėje... Amazonas galų gale
pripažino savo klaidą ir pasiūlė antrą item'ą pasilikti for free.
¯_(ツ)_/¯