Sail, permalink
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant antrą
išvažiavimo bandymą.
Pasakykit - ar ne genialu?
Va tas genialus žiedas mariampolėj |
Sail, permalink
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant antrą
išvažiavimo bandymą.
Pasakykit - ar ne genialu?
Dainiushas, permalink
o tai kame problemos? Ženklai yra, ženklinimai yra. Galų gale, kas
nukris jei apsuksi žiede ratą?
On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant antrą
išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Sail, permalink
Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik dėl grožio,
ir visada reikia imti pirmą, tada nesuklysi.
On 2021-08-30 09:59, Dainiushas wrote:
o tai kame problemos? Ženklai yra, ženklinimai yra. Galų gale, kas
nukris jei apsuksi žiede ratą?On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot
antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant
antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Dainiushas, permalink
ką reiškia "dėl grožio"? Ji tam kad netrukdomai ir netrukdant kitų
nuvažiuot tiesiai. Turbūt pagal aktualius srautus tos juostos
suformuotos, nekilo tokia mintis?
On 2021-08-30 10:04, Sail wrote:
Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik dėl grožio,
ir visada reikia imti pirmą, tada nesuklysi.On 2021-08-30 09:59, Dainiushas wrote:
o tai kame problemos? Ženklai yra, ženklinimai yra. Galų gale, kas
nukris jei apsuksi žiede ratą?On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot
antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu
darant antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
xc, permalink
Pagal Vilniaus patirtis - juostos tokiuose žieduose formuojamos pagal
'kaip išeina', o ne aktualius srautus :(
On 2021-08-30 10:08, Dainiushas wrote:
ką reiškia "dėl grožio"? Ji tam kad netrukdomai ir netrukdant kitų
nuvažiuot tiesiai. Turbūt pagal aktualius srautus tos juostos
suformuotos, nekilo tokia mintis?
Vytenis P., permalink
Su Vilnium viskas aišku - ten daroma pagal tranzoo konsultacijas "kuo mums
blogiau, tuo geriau", bet duotame pavyzdyje aš irgi nematau nieko, kas būtų
blogai, išskyrus tai, kad "susiūbuoja" antraeilininkų karūna :)
Pagal Vilniaus patirtis - juostos tokiuose žieduose formuojamos pagal
'kaip išeina', o ne aktualius srautus :(On 2021-08-30 10:08, Dainiushas wrote:
ką reiškia "dėl grožio"? Ji tam kad netrukdomai ir netrukdant kitų
nuvažiuot tiesiai. Turbūt pagal aktualius srautus tos juostos
suformuotos, nekilo tokia mintis?
Teisybes Dele, permalink
On 8/30/2021 10:08 AM, Dainiushas wrote:
Turbūt pagal aktualius srautus tos juostos suformuotos,
jam reikia kitur
Dainiushas, permalink
chemijos g. kaip tik pievoj neseniai sustojo turegas, kuriam reikėjo
kitur.... gaila pasato, kuriam kampą nunešė
On 8/30/2021 6:11 PM, Teisybes Dele wrote:
On 8/30/2021 10:08 AM, Dainiushas wrote:
Turbūt pagal aktualius srautus tos juostos suformuotos,
jam reikia kitur
Kurmis, permalink
visai pries mano akis tas touregas ikale. pats kaltas, kad soko i
passata, kuris pesciaji praleidinejo. Nuo zioplumo vaistu nera.
K
2021-08-31 09:37, Dainiushas rašė:
chemijos g. kaip tik pievoj neseniai sustojo turegas, kuriam reikėjo
kitur.... gaila pasato, kuriam kampą nunešėOn 8/30/2021 6:11 PM, Teisybes Dele wrote:
On 8/30/2021 10:08 AM, Dainiushas wrote:
Turbūt pagal aktualius srautus tos juostos suformuotos,
jam reikia kitur
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-30 10:04, Sail rašė:
Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik dėl grožio,
ir visada reikia imti pirmą, tada nesuklysi.
Kaip tai "tik dėl grožio"? Taigi jo skirta išvažiavimui trečiame
išvažiavime arba apsisukimui. As nežinau kas ten per vieta, bet iš žiedo
matosi, kad pagrindinis srautas tame kelyje iš to įvažiavimo viršuje į
išvažiavimą apačioje dešinėje. Antra juosta būtent tam ir dedikuota. O
važiuojant priešinga kryptimi tai net atskira juosta, žalia žiedo
einanti padaryta.
cD-r0m, permalink
Aš tai neįsikertu ar tu nori, kad bortų nebūtų, nes tada galima važiuot
per ištisinę, ar tu nori, kad nebūtų turbo žiedų ir tik paprastos
universalios juostos?
Man būtų labiau px, jei bent kartą per savaitę netektu kažkam pist per
stabdžius link mano šono, nes aš turbožiede važiuoju pagal taisykles
(nors ir neitin akivaizdžia logika padarytas)
On 2021-08-30 10:04, Sail wrote:
Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik dėl grožio,
ir visada reikia imti pirmą, tada nesuklysi.On 2021-08-30 09:59, Dainiushas wrote:
o tai kame problemos? Ženklai yra, ženklinimai yra. Galų gale, kas
nukris jei apsuksi žiede ratą?On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot
antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu
darant antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Sail, permalink
Noriu kad žiedą galima būtų pravažiuoti intuityviai (kaip seniau
būdavo), o ne kiekvienam žiede žiūrėti, kas konkrečiu atveju buvo išrasta.
Viena tai kai matai žiedo paveiksliuką iš viršaus, visai kas kita kai
važiuoji naktį per lietų.
Taip taip, yra ženklai, kelio ženklinimas ir aš durnas. Me bad.
On 2021-08-30 10:41, cD-r0m wrote:
Aš tai neįsikertu ar tu nori, kad bortų nebūtų, nes tada galima važiuot
per ištisinę, ar tu nori, kad nebūtų turbo žiedų ir tik paprastos
universalios juostos?Man būtų labiau px, jei bent kartą per savaitę netektu kažkam pist per
stabdžius link mano šono, nes aš turbožiede važiuoju pagal taisykles
(nors ir neitin akivaizdžia logika padarytas)On 2021-08-30 10:04, Sail wrote:
Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik dėl grožio,
ir visada reikia imti pirmą, tada nesuklysi.On 2021-08-30 09:59, Dainiushas wrote:
o tai kame problemos? Ženklai yra, ženklinimai yra. Galų gale, kas
nukris jei apsuksi žiede ratą?On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot
antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu
darant antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
cD-r0m, permalink
Suprantama pozicija. Aš kai gerą regėjimą turiu, tai man sunku užjaust
tuos kuriem naktį sunku, astigmatikus, ir šiaip.
Aš visgi labiau linkęs prie logikos, kad kelyje geriau, kai viskas yra
griežta, kur nereikia važiuoti aiškiai atribota, buvusių perėjų vietos
uždarytos tvorom, autobusų juostos atskirtos, dviračiu takai atstulpuoti
ir pan.
Nes jei paliksi vietos suklįst - suklįs. Bet čia ne turbo žiedų bėda..
Paprastuose tiek Vilnietiškuose, tiek Kaunietiškuose žieduose lygiai
taip pat pilna kurie iš bbž kokios eilės ką daro.
>
Taip taip, yra ženklai, kelio ženklinimas ir aš durnas. Me bad.
On 2021-08-30 10:41, cD-r0m wrote:
Aš tai neįsikertu ar tu nori, kad bortų nebūtų, nes tada galima
važiuot per ištisinę, ar tu nori, kad nebūtų turbo žiedų ir tik
paprastos universalios juostos?Man būtų labiau px, jei bent kartą per savaitę netektu kažkam pist per
stabdžius link mano šono, nes aš turbožiede važiuoju pagal taisykles
(nors ir neitin akivaizdžia logika padarytas)On 2021-08-30 10:04, Sail wrote:
Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik dėl grožio,
ir visada reikia imti pirmą, tada nesuklysi.On 2021-08-30 09:59, Dainiushas wrote:
o tai kame problemos? Ženklai yra, ženklinimai yra. Galų gale, kas
nukris jei apsuksi žiede ratą?On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot
antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu
darant antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Svyt, permalink
Bet tai gaunas, kad pvz antra juosta kolona issirikiuoja 300 metru
iki sankryzos ir niekas nesiverzia ileisti, o jei as ne vietinis
ir zenklu is uz 300 metru nematau? Pvz vis blaskausi ant tilto
vaziuojant nuo antakalnio Silo gatves i minties gatve, (vaziuoju
pora kartu metuose) ten fig suprast is kurios juostos reikia
tiesiai, nes abejose juostose kolonos sukti kairen ir
desinen.
--
Svyt
cD-r0m adomas.trinti@gmail.com Wrote in message:r
Suprantama pozicija. A? kai ger? reg?jim? turiu, tai man sunku u?jaust tuos kuriem nakt? sunku, astigmatikus, ir ?iaip.A? visgi labiau link?s prie logikos, kad kelyje geriau, kai viskas yra grie?ta, kur nereikia va?iuoti ai?kiai atribota, buvusi? per?j? vietos u?darytos tvorom, autobus? juostos atskirtos, dvira?iu takai atstulpuoti ir pan.Nes jei paliksi vietos sukl?st - sukl?s. Bet ?ia ne turbo ?ied? b?da.. Paprastuose tiek Vilnieti?kuose, tiek Kaunieti?kuose ?ieduose lygiai taip pat pilna kurie i? bb? kokios eil?s k? daro.>> Taip taip, yra ?enklai, kelio ?enklinimas ir a? durnas. Me bad.>> On 2021-08-30 10:41, cD-r0m wrote:>> A? tai ne?sikertu ar tu nori, kad bort? neb?t?, nes tada galima>> va?iuot per i?tisin?, ar tu nori, kad neb?t? turbo ?ied? ir tik>> paprastos universalios juostos?>>>> Man b?t? labiau px, jei bent kart? per savait? netektu ka?kam pist per>> stabd?ius link mano ?ono, nes a? turbo?iede va?iuoju pagal taisykles>> (nors ir neitin akivaizd?ia logika padarytas)>>>> On 2021-08-30 10:04, Sail wrote:>>> Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik d?l gro?io,>>> ir visada reikia imti pirm?, tada nesuklysi.>>>>>>>>> On 2021-08-30 09:59, Dainiushas wrote:>>>> o tai kame problemos? ?enklai yra, ?enklinimai yra. Gal? gale, kas>>>> nukris jei apsuksi ?iede rat??>>>>>>>> On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/via-baltica-bus-irengta-lietuvoje-neregeta-turbo-ziedine-sankryza-787-673241>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Atva?iuojant i? vir?aus, imant antr? juosta, ir bandant i?va?iuot>>>>> antram i?va?iavime, teks lipti per bordi?r?, arba va?iuoti ratu>>>>> darant antr? i?va?iavimo bandym?.>>>>>>>>>> Pasakykit - ar ne genialu?>>>>
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
cD-r0m, permalink
Ne, ten ženklų neprimatysi ir reikia paniatkes žinot, kai pasiseka -
visas tiltas būna 3 juostos ta kryptim :)
Šiaip iš pirmos, bet daug kas stovi taip.. daugmaž pirmoj, bet kad
tilptu dar po dešine sukantys.. Gaunasi, kad jie stovi truputi ant
linijos. Jei kur nors toliau turi veikėją kuris pirmoj stovi per juostos
vidurį - gali atvaryt antra ir nutaikęs momentą užšokt prieš koloną į tą
juostą kur reikia tiesiai važiuot.
Ir tada būna tie kur pasimętę nesuprasdami ko čia visi taip keistai
stovi kurie kur nors vidurį tilto stovi su posukiu iš antros.
On 2021-09-01 07:14, Svyt wrote:
ant tilto
vaziuojant nuo antakalnio Silo gatves i minties gatve
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-30 11:10, Sail rašė:
Noriu kad žiedą galima būtų pravažiuoti intuityviai (kaip seniau
būdavo), o ne kiekvienam žiede žiūrėti, kas konkrečiu atveju buvo išrasta.
Vat su tuo "intuityviai" ir yra didelws problemos. Kaip tik vilnietis,
tai jis įsivaizuoja, kad visuose žieduose pirma juosta tik pirmame
išvažiavime, o išvažiuoti is žiedo galima ir iš antros juostos. Ir
iškart prasideda avarinės situacijos.
Beje, tau vaziavimo žieduose "rule of thumb":
Įvažiavimas 1 juostos: na, čia daug nepaimprovizuosi, važiuoji ja ir tiek.
Įvažiavimas 2 juostų: Jei tau reikia važiuot dešinėn arba tiesiai (1 ir
2 isvažiavimai), rinkis pirma juostą, jei reikia kairėn arba apsisukt (3
ir 4 isvažiavimai), rinkis antrą juostą.
Įvažiavimas 3 juostų: jei reikia dešinėn (pirmas išvažiavimas), rinkis
pirmą juostą, jei reikia tiesiai (antras išvažiavimas), rinkis antrą
juostą, jei reikia kairėn arba apsisukti (3 ir tolesni išvažiavimai),
rinkis trečią juostą.
Šitas algoritmas veikia absoliučioje daugumoje žiedų, įskaitant ir
turbo, o jei dar ir į ženklus pažiūrėsi, tai visai nebus problemų
važiuojant per juos.
Teisybes Dele, permalink
On 8/30/2021 11:10 AM, Sail wrote:
ir aš durnas.
tai gal nevazinek, jei tokios problemos
Svyt, permalink
Nakti per lietu buna mazai masinu ir px tie borteliai.
--
Svyt
Sail bambarbya.kirgudu@gmail.com Wrote in message:r
Noriu kad ?ied? galima b?t? prava?iuoti intuityviai (kaip seniau b?davo), o ne kiekvienam ?iede ?i?r?ti, kas konkre?iu atveju buvo i?rasta.Viena tai kai matai ?iedo paveiksliuk? i? vir?aus, visai kas kita kai va?iuoji nakt? per liet?.Taip taip, yra ?enklai, kelio ?enklinimas ir a? durnas. Me bad.On 2021-08-30 10:41, cD-r0m wrote:> A? tai ne?sikertu ar tu nori, kad bort? neb?t?, nes tada galima va?iuot > per i?tisin?, ar tu nori, kad neb?t? turbo ?ied? ir tik paprastos > universalios juostos?> > Man b?t? labiau px, jei bent kart? per savait? netektu ka?kam pist per > stabd?ius link mano ?ono, nes a? turbo?iede va?iuoju pagal taisykles > (nors ir neitin akivaizd?ia logika padarytas)> > On 2021-08-30 10:04, Sail wrote:>> Nieko. Vis dar negaliu persiorientuoti, kad antra juosta tik d?l gro?io,>> ir visada reikia imti pirm?, tada nesuklysi.>>>>>> On 2021-08-30 09:59, Dainiushas wrote:>>> o tai kame problemos? ?enklai yra, ?enklinimai yra. Gal? gale, kas>>> nukris jei apsuksi ?iede rat??>>>>>> On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:>>>>>>>>>>>>>>>> https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/via-baltica-bus-irengta-lietuvoje-neregeta-turbo-ziedine-sankryza-787-673241 >>>>>>>>>>>>>>>> Atva?iuojant i? vir?aus, imant antr? juosta, ir bandant i?va?iuot>>>> antram i?va?iavime, teks lipti per bordi?r?, arba va?iuoti ratu>>>> darant antr? i?va?iavimo bandym?.>>>>>>>> Pasakykit - ar ne genialu?>>>
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
qwerty, permalink
Tai antrame išvažiavime tik viena juosta išvažiuot skirta. Kaip ir
normalu kad išvažiuoti galima įvažiavus tik pirma juosta nuo viršaus.
Jei lipsi per bordiūrus dar papildomai užkiši savo auto kitam
važiuojančiam pirma juosta. O jei ženklų nežiūri tai suki papildomą
ratą. Normalus žiedas.
On 8/30/2021 9:54 AM, Sail wrote:
>
>
>
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant antrą
išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Dainiushas, permalink
tik bordiūrai galėtų būti aukštesni.
On 2021-08-30 10:09, qwerty wrote:
Tai antrame išvažiavime tik viena juosta išvažiuot skirta. Kaip ir
normalu kad išvažiuoti galima įvažiavus tik pirma juosta nuo viršaus.
Jei lipsi per bordiūrus dar papildomai užkiši savo auto kitam
važiuojančiam pirma juosta. O jei ženklų nežiūri tai suki papildomą
ratą. Normalus žiedas.On 8/30/2021 9:54 AM, Sail wrote:
>
>
>Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot
antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant
antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-30 10:10, Dainiushas rašė:
tik bordiūrai galėtų būti aukštesni.
Ir ilgesni. Pvz apačioje dešinėje vietoje ištisinės juostos daryčiau
bordiūrą.
Sail, permalink
Su spygliais!
On 2021-08-30 10:14, Lawrence Jamieson wrote:
2021-08-30 10:10, Dainiushas rašė:
tik bordiūrai galėtų būti aukštesni.
Ir ilgesni. Pvz apačioje dešinėje vietoje ištisinės juostos daryčiau
bordiūrą.
Dainiushas, permalink
ai nu jo, garantuotai atsiranda sugalvojančių iš pirmos palėkt žiedu
On 2021-08-30 10:14, Lawrence Jamieson wrote:
2021-08-30 10:10, Dainiushas rašė:
tik bordiūrai galėtų būti aukštesni.
Ir ilgesni. Pvz apačioje dešinėje vietoje ištisinės juostos daryčiau
bordiūrą.
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-30 09:54, Sail rašė:
Pasakykit - ar ne genialu?
"Genialu" yra nesugebėti prieš žiedą reikiamos juostos pasirinkti.
P.s. nebestovės, jei garbės ratą padarysi?
Sail, permalink
žiūrėsim, kaip naktį per šlapdribą teisingą juostą pasirinksi.
On 2021-08-30 10:12, Lawrence Jamieson wrote:
2021-08-30 09:54, Sail rašė:
Pasakykit - ar ne genialu?
"Genialu" yra nesugebėti prieš žiedą reikiamos juostos pasirinkti.
P.s. nebestovės, jei garbės ratą padarysi?
Dainiushas, permalink
ir dėl tų trijų naktų per metus reikia daryt kitaip?
On 2021-08-30 10:15, Sail wrote:
žiūrėsim, kaip naktį per šlapdribą teisingą juostą pasirinksi.
On 2021-08-30 10:12, Lawrence Jamieson wrote:
2021-08-30 09:54, Sail rašė:
Pasakykit - ar ne genialu?
"Genialu" yra nesugebėti prieš žiedą reikiamos juostos pasirinkti.
P.s. nebestovės, jei garbės ratą padarysi?
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-30 10:15, Sail rašė:
žiūrėsim, kaip naktį per šlapdribą teisingą juostą pasirinksi.
Aš 100% įsitikinęs, kad prieš žiedą ženklai stovės. Kur bus nurodyta kur
kokia juosta veda.
p.s. aš daug kartų esu važiavęs nezinomose vietovėse per turbo žiedus ir
dar nebuvo taip, kad būčiau susimovęs. Vat paprastuose žieduose teko.
Dainiushas, permalink
na tai 6-to forto žiede net važiuodamas kasdien juo, iš Baršausko į Kovo
11-tos reikia įsitempt, kad pataikyt juostas :)
On 2021-08-30 10:19, Lawrence Jamieson wrote:
2021-08-30 10:15, Sail rašė:
žiūrėsim, kaip naktį per šlapdribą teisingą juostą pasirinksi.
Aš 100% įsitikinęs, kad prieš žiedą ženklai stovės. Kur bus nurodyta kur
kokia juosta veda.p.s. aš daug kartų esu važiavęs nezinomose vietovėse per turbo žiedus ir
dar nebuvo taip, kad būčiau susimovęs. Vat paprastuose žieduose teko.
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-30 10:24, Dainiushas rašė:
na tai 6-to forto žiede net važiuodamas kasdien juo, iš Baršausko į Kovo
11-tos reikia įsitempt, kad pataikyt juostas :)
Na, šitą aš išmokęs. Reikia trečia juosta važiuot. Trečia juosta galima
išvažiuoti į Pramonės, Kovo 11 ir atgal į Baršausko. Pati
universaliausia juosta tame žiede :)
Nerijus, permalink
On 2021-08-30 10:24 AM, Dainiushas wrote:
na tai 6-to forto žiede net važiuodamas kasdien juo, iš Baršausko į Kovo
11-tos reikia įsitempt, kad pataikyt juostas
"Isitempti", tai cia ta prasme, kad vaira speti sukineti pagal juostos
vingius? Bet siaip, tai ten kaip ir aisku viskas, tik kartais per tuos
vingius sona koks trulas kesinasi nubraukti, reikia ziureti. Aisku
nusitrynus zenklinimui ten butu ydomu pasivazineti.
egis, permalink
Niekis, šitą jau visi daugmaž mintinai išmokę pervažiuot, dabar trendas yra
pramonės-taikos žiedas (prie bazių), ten įdomiu kinukų galima prisižiūrėt
bei adrenalino pasigamint :)
--
egis
Kaunas
"Dainiushas" skirdain@gmail.com wrote in message
news:sgi149$f8i$1@news.rkm.lt...
na tai 6-to forto žiede net važiuodamas kasdien juo, iš Baršausko į Kovo
11-tos reikia įsitempt, kad pataikyt juostas :)
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-31 10:46, egis rašė:
Niekis, šitą jau visi daugmaž mintinai išmokę pervažiuot, dabar trendas
yra pramonės-taikos žiedas (prie bazių), ten įdomiu kinukų galima
prisižiūrėt bei adrenalino pasigamint :)
Asmeniškai mane tai užknisa Kaune gatvių darbų organizavimas.
Pamodifikavo žiedą, nupaišė linijas, o ženklų statyti neskuba. Nu
bliacha, mano manymu tai pirma reikia ženklus sustatyti, paskui jau
linijas paišyt. Aš tame žiede irgi porą kartų per ištisinę važiavau, nes
nebuvo kaip matyti, kad pirma juosta tik į pirmą išvažiavimą nukreipiama.
Nerijus, permalink
On 8/31/21 11:27 AM, Lawrence Jamieson wrote:
Asmeniškai mane tai užknisa Kaune gatvių darbų organizavimas.
Pamodifikavo žiedą, nupaišė linijas, o ženklų statyti neskuba. Nu
bliacha, mano manymu tai pirma reikia ženklus sustatyti, paskui jau
linijas paišyt. Aš tame žiede irgi porą kartų per ištisinę važiavau, nes
nebuvo kaip matyti, kad pirma juosta tik į pirmą išvažiavimą nukreipiama.
Sitas tai dzin. Jau kaip ir aisku viskas, tik vaziuojant nuo senuku
link Taikos, tuo istisine linija atskirtu nusukimu, tai nuolat visi
bando staiga pries nosi isukti is antros i degaline. Is pradziu net
nesupratau kas per manija, nes vos ne kiekviena karta vaziuojant tas
pats daros. Tik veliau supratau genealu projektuotoju sumanyma saugumui
uztikrinti. Ten tiesiog kitaip neimanoma.
Ydomeu tai bermudu ziedas, kuriame atsirado keturios juostos (pagal
zenklus), ir "saugumo" salele paciame vidury tu keturiu juostu. Kiek
vaziavau, nu niekaip nesuprasi kiek tu juostu is tos saleles kaires, ir
kiek is desines. Pagal ploti tai laisvai tilptu masinos visais imanomais
varijantais, nes plocio ten pakanka. WTF?
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-31 12:00, Nerijus rašė:
Sitas tai dzin. Jau kaip ir aisku viskas, tik vaziuojant nuo senuku
link Taikos, tuo istisine linija atskirtu nusukimu, tai nuolat visi
bando staiga pries nosi isukti is antros i degaline. Is pradziu net
nesupratau kas per manija, nes vos ne kiekviena karta vaziuojant tas
pats daros. Tik veliau supratau genealu projektuotoju sumanyma saugumui
uztikrinti. Ten tiesiog kitaip neimanoma.
Jo, ten ta vieta tai pzdc visiškas. Realiai ten tą įvažiavimą reikia
panaikinti.
Apocalypto, permalink
Bet Rugsejo 1 d. atidaro pilies zieda. tik, kad Grtrudos viena puse
gatves prakasta. ten irgi jauciu bus fejerverku. Kalpoko g. irgi atidarys.
On 2021.08.31 12:14, Lawrence Jamieson wrote:
2021-08-31 12:00, Nerijus rašė:
Sitas tai dzin. Jau kaip ir aisku viskas, tik vaziuojant nuo
senuku link Taikos, tuo istisine linija atskirtu nusukimu, tai nuolat
visi bando staiga pries nosi isukti is antros i degaline. Is pradziu
net nesupratau kas per manija, nes vos ne kiekviena karta vaziuojant
tas pats daros. Tik veliau supratau genealu projektuotoju sumanyma
saugumui uztikrinti. Ten tiesiog kitaip neimanoma.Jo, ten ta vieta tai pzdc visiškas. Realiai ten tą įvažiavimą reikia
panaikinti.
Lawrence Jamieson, permalink
2021-08-31 13:11, Apocalypto rašė:
Bet Rugsejo 1 d. atidaro pilies zieda. tik, kad Grtrudos viena puse
gatves prakasta. ten irgi jauciu bus fejerverku. Kalpoko g. irgi atidarys.
Kaip gerai, kad man ten nereikia važinėti :)
Nerijus, permalink
On 2021-08-31 11:27 AM, Lawrence Jamieson wrote:
>
Asmeniškai mane tai užknisa Kaune gatvių darbų organizavimas.
Pamodifikavo žiedą, nupaišė linijas, o ženklų statyti neskuba. Nu
bliacha, mano manymu tai pirma reikia ženklus sustatyti, paskui jau
linijas paišyt. Aš tame žiede irgi porą kartų per ištisinę važiavau, nes
nebuvo kaip matyti, kad pirma juosta tik į pirmą išvažiavimą nukreipiama.
+
Siandien irgi ta pati situacija. Atvarai, o ten istisine tiesiai, o
persirikiuot privaziavus arciau ziedo niekaip, nes kazkas suprojektavo
bardiurus vidury kelio, kai cia visiems labai patinka. Ir dar
specialiai, is tolo, vaziuodamas stebejau zenklus, nu nebuvo nei vieno
zenklo, kur rodytu is kurios juostos kur galima sukti. Ablavuchai. O dar
mentai ant kiekvieno kampo. Tai turejau visa kvartala apvaryt aplinkui.
Gamta mums visiems uz tai padekos.
Tomas, permalink
2021-08-31 11:27, Lawrence Jamieson rašė:
2021-08-31 10:46, egis rašė:
Niekis, šitą jau visi daugmaž mintinai išmokę pervažiuot, dabar
trendas yra pramonės-taikos žiedas (prie bazių), ten įdomiu kinukų
galima prisižiūrėt bei adrenalino pasigamint :)Asmeniškai mane tai užknisa Kaune gatvių darbų organizavimas.
Pamodifikavo žiedą, nupaišė linijas, o ženklų statyti neskuba. Nu
bliacha, mano manymu tai pirma reikia ženklus sustatyti, paskui jau
linijas paišyt. Aš tame žiede irgi porą kartų per ištisinę važiavau, nes
nebuvo kaip matyti, kad pirma juosta tik į pirmą išvažiavimą nukreipiama.
Dėl tokių ir stato bordiūrus žieduose :/
Tomas, permalink
2021-08-30 09:54, Sail rašė:
>
>
>
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime,
Išvažiavimas iš žiedo antros juostos - 100% vilnietiškai-klaipėdietiška
paniatkė.
Svyt, permalink
Nu blyn, Kaune Taikos- Kovo 11 "ziedai" mane stebino dar pries 30 metu.
--
Svyt
Tomas t@t.lt Wrote in message:r
2021-08-30 09:54, Sail ra??:> > > > https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/via-baltica-bus-irengta-lietuvoje-neregeta-turbo-ziedine-sankryza-787-673241 > > > Atva?iuojant i? vir?aus, imant antr? juosta, ir bandant i?va?iuot antram > i?va?iavime, I?va?iavimas i? ?iedo antros juostos - 100% vilnieti?kai-klaip?dieti?ka paniatk?.
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Senis, permalink
Nesupratsu prie ko čia Marijampolė, jei žiedas prie Panevėžio.
Šiaip nestebuklas tokie žiedai, yra ir Kaune Šilainiuose, ir tavo
minėtoje Marijampolėje du žiedai šslia geležinkelio. Ne problema
kiek važiavau. Reik ženklus žiūrėti o ne ant 80 į žiedą įvažiuoti
ir paskui verkti kad eismo tvarka chujova.
--
Sail bambarbya.kirgudu@gmail.com Wrote in message:r
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/via-baltica-bus-irengta-lietuvoje-neregeta-turbo-ziedine-sankryza-787-673241Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Apocalypto, permalink
visur turbo ziedines sankryzos yra panasaus kalibro. viskas ten gerai.
pirma ar antra karta ivaziuojant reikia ziuret zenklus, o veliau zinosi
kur vaziuot. kituose Lietuvos miestuose tai jokia naujiena
https://www.youtube.com/watch?v=08OvDHr2M1s
https://www.youtube.com/watch?v=SLxbkkkc_6A
On 2021.08.30 09:54, Sail wrote:
>
>
>
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant antrą
išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
DK, permalink
Tai Trakuose toks porą metų jau stovi? Principinė schema tokia pati.
Kame čia bėda?
On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant antrą
išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Sail, permalink
Tai jau porą metų kaip žopa trakuose ir pasidarė. Turbo žopa.
Gerą vasaros dieną kamštis iki trakų miesto pradžios. Kitos pusės
nematau - nusuku prieš trakus.
Anksčiau nebūdavo.
Bet jei tikslas (kaip čia kaikurie newsuose bando tikint) ir yra kad
šikna būtų, tada jokios bėdos, taip ir toliau laikyt.
Ir netoks ten žiedas, ten 3 įvažiavimai, ne 4. Ten irgi fantazijos
reikia kur sukti kad pataikyt kur reikia.
On 2021-08-30 15:47, DK wrote:
Tai Trakuose toks porą metų jau stovi? Principinė schema tokia pati.
Kame čia bėda?On 2021-08-30 09:54, Sail wrote:
>
>
>Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot
antram išvažiavime, teks lipti per bordiūrą, arba važiuoti ratu darant
antrą išvažiavimo bandymą.Pasakykit - ar ne genialu?
Teisybes Dele, permalink
On 8/30/2021 9:54 AM, Sail wrote:
Atvažiuojant iš viršaus, imant antrą juosta, ir bandant išvažiuot antram
išvažiavime,
eismo kruptys suzymetos, kame problema? Nebent jobaniems
antaeilininininkams.