Teisingai, kontekstas turetu but vienodas.
Bet kontekstas prilauso nuo uzduodamo klausimo ir pateikiamo atsakymo.
Jei klausimas "kiek pis prota vaz'as ir porsas per nuvaziuotus 10
tukstanciu km" - kontekstas vienodas. Va ta dalyka ir rodo gedimu
statistika, kuria pateikia draudikai.
O jei dar bandoma ipinti, kiek mergu nukabinsi per nuvaziuotu 10
tukstanciu, ar kiek sykiu nuleisi nuo krooto pagreicio- kontekstas jau
kitas abieju auto atzvilgiu, bet i ji gedimu statistika atsakymu ir
neteikia.
Ir butent todel 30+ metu amziaus tojotos vis dar vazinejamos ir megiamos
rimtam offroad'e, nors naujesnes turi daugiau skambaliuku ir turetu but
nepalyginamai komfortiskesnes.
On 2020.11.25 1:07 PM, Tomas wrote:
breidas. lyginimui turi but atitinkamas kontekstas.
"Sail" parašė naujienų news:rpldbl$7hm$1@news.omnitel.net...
Nesutikciau.
Jei porsas turi vairo stiprintuvo problema, o vaz'as ne (nes jo nera) -
reiskias porso patikimumui minusas lyginant su vaz. Analogiskai su
kondisinu.
Ta mintis ir buvo visada - kuo paprastenis aparatas, tuo patikimesnis,
nes jame maziau yra kam gesti. Kirvis isvis beveik negenda, jei fiskaras
ir akmenu juom nekapoti.
Tada jau reik ziuret, kuriu sistemu butinai reikia komfortui / saugumui,
o kurios tik skambaliukai pirkejams privilioti. Tada kiekvienas sau
pasidaro isvada, ko jam reikia.
On 2020.11.25 12:37 PM, Arj wrote:
kad ir tuo, kad patys modeliai nevienodi, o ir pretenzijos jiems. pvz
pas koi vaz niekada nebus automatines greiciu dezes problemu, nebu
kondiskes problemu, klimato kontrole ten absoliuciai patikima, o ir
tai kad bagazine uzsidaro stipriau trinktelejus - retam VAZ
savininkui del to kils mintis kazka remontuoti, kai kokio bmw7
savininkas jau krastoj rektu "wtf, kas cia per sudas, bagazine pati
neuzdaro"
2020-11-25 12:28, Sail rašė:
jei gilau pagalvojus, px kiek vartotoju perka ta draudima,
statistika turi galioti.
Tegul 10% visu skodu turi draudima, ir 100% porsu, ir abiem atvejais
tai bus tarkim po 1000 automobiliu.
Kuom neteisnga bus gedimu statistika tarp apdraustu auto?