Laimis, permalink
Sveiki,
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
Čiornojobovka |
Laimis, permalink
Sveiki,
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
Bronco, permalink
On 2022-09-10 14:50, Laimis wrote:
Sveiki,
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
Principe, trumpai viską apibendrinantį video prisegiau :)
tomasz, permalink
tuoj atvarys ablomas ir pareiks, kad viskas sudas.
--
t.
wrote in message news:tfhtn1$kdq$1@news.rkm.lt...
Sveiki,
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
ABLomas, permalink
On 2022-09-10 19:30, tomasz wrote:
tuoj atvarys ablomas ir pareiks, kad viskas sudas.
Ne, ne viskas, tik tavo prognozės ir spėlionės.
tomasz, permalink
ant tiek entelektas ziba, kad net apakint gali.
--
t.
"ABLomas" abl@xxx.lt wrote in message news:tfilu0$qb9$1@news.rkm.lt...
On 2022-09-10 19:30, tomasz wrote:
tuoj atvarys ablomas ir pareiks, kad viskas sudas.
Ne, ne viskas, tik tavo prognozės ir spėlionės.
Laimis, permalink
tomasz rašė:
tuoj atvarys ablomas ir pareiks, kad viskas sudas.
Tai jo (kritiško) komentaro irgi (labai) reikia, nes negali būti taip
gerai. Sūpuoklių principas byloja (kaip zjbs būna aukštumoje, tai bus
chjv apačioje). Reikia susivokt, kiek čia jau persistent pasiekimai, o
kiek dar bus reikalų.
ABLomas, permalink
On 2022-09-11 03:13, Laimis wrote:
Reikia susivokt, kiek čia jau persistent pasiekimai, o
kiek dar bus reikalų.
Daug bus reikalų, tik gal lengviau viskas eisis, kai pradžia padaryta.
Nors, iš kitos pusės - ruskynas jau parodė, kad sugeba, esant dideliam
reikalui, adaptuotis ir atsisakyt visiškai nesamoningų strategijų, tai
dar bus matyt.
Labai gražu, kas daros, bet reik vertint blaiviai - "išvalyta" ~1.3%,
dar contested apie pora procentų teritorijos
(https://www.scribblemaps.com/maps/view/Operational%20Map%20Ukraine/nBT8ffpeGH),
tai pzdc kiek darbo priešaky. Aišku, jei tas scenarijus su užmarinuotu
Chersonu pareis (mėnuo +/-) tai labai daug kas palengvės. Laukiam škias,
o tuo tarpu kolekcionuojam kacapinius ultrapatriotus čia
https://t.me/zov_rusni (čia tiems, kas skaito laisvai ru ir supranta
kontekstą maždaug - bet jei turit gerų tai atsiųskit, pridėsiu), nu ir
matant visokių vietinių tomazų skiedalus - galima bus pradėt ir LT
kanaliuką (FB ten tokių nors vežimu vežk :D )
Teisybes Dele, permalink
On 9/11/2022 11:15 AM, ABLomas wrote:
o tuo tarpu kolekcionuojam kacapinius ultrapatriotus čia
https://t.me/zov_rusni (čia tiems, kas skaito laisvai ru ir supranta
kontekstą maždaug - bet jei turit gerų tai atsiųskit, pridėsiu)
gerai būtų ir linkai į postus, ne tik ss
ABLomas, permalink
On 2022-09-11 11:29, Teisybes Dele wrote:
gerai būtų ir linkai į postus, ne tik ss
Eitum subscribintis į kiekvieną vatocefalinį kanalą tam kad pažiūrėt į
originalą (telegramo kamentų linkai neveikia, jei kamentas ne prie
public posto)? Baik tu, tokių mazoxistų ne tiek ir daug, o ir reikalo nėr :D
(galų gale, tam reikalui yra net atskiri akauntai, be spec. pasiruošimo
į tą vatos balą geriau ir nelyst, tai kam ten traumuot eilinius
internautus %)
Saulius, permalink
On 2022-09-11 11:15, ABLomas wrote:
On 2022-09-11 03:13, Laimis wrote:
Reikia susivokt, kiek čia jau persistent pasiekimai, o
kiek dar bus reikalų.Daug bus reikalų, tik gal lengviau viskas eisis, kai pradžia padaryta.
Nors, iš kitos pusės - ruskynas jau parodė, kad sugeba, esant dideliam
reikalui, adaptuotis ir atsisakyt visiškai nesamoningų strategijų, tai
dar bus matyt.
Labai gražu, kas daros, bet reik vertint blaiviai - "išvalyta" ~1.3%,
dar contested apie pora procentų teritorijos
(https://www.scribblemaps.com/maps/view/Operational%20Map%20Ukraine/nBT8ffpeGH),
tai pzdc kiek darbo priešaky. Aišku, jei tas scenarijus su užmarinuotu
Chersonu pareis (mėnuo +/-) tai labai daug kas palengvės. Laukiam škias,
o tuo tarpu kolekcionuojam kacapinius ultrapatriotus čia
https://t.me/zov_rusni (čia tiems, kas skaito laisvai ru ir supranta
kontekstą maždaug - bet jei turit gerų tai atsiųskit, pridėsiu), nu ir
matant visokių vietinių tomazų skiedalus - galima bus pradėt ir LT
kanaliuką (FB ten tokių nors vežimu vežk :D )
O ką pakomentuosi dėl šios versijos
https://www.youtube.com/watch?v=ojJ002Fc4Uk ? Man tai žiauriai nesitiki,
bet Markas gan įdomias įžvalgas savo laiku buvo padaręs. Vien jau apie
tai, kaip FSB lenkų prezidento lėktuvo susprogdinino...
Saulius
ABLomas, permalink
On 2022-09-13 20:54, Saulius wrote:
O ką pakomentuosi dėl šios versijos
https://www.youtube.com/watch?v=ojJ002Fc4Uk ?
Nu 40min. pyzdelinimo nežiūrėsiu, bet jei apie antraštę - niekas su
niekuo nesitarė, nėra reikalo.
Nu ir jei būtų susitarimas - ką, būtų palikę > 130 šarvuotos technikos +
kai kurią labai egzotišką (kurios praradimas, iš esmės, kainuoja
gazilijonus)?
Ganėtinai normali versija yra čia (aptaki ir pagražinta bendrinei
publikai):
https://www.nytimes.com/2022/09/13/us/politics/ukraine-russia-pentagon.html
Saulius, permalink
On 2022-09-13 22:27, ABLomas wrote:
On 2022-09-13 20:54, Saulius wrote:
O ką pakomentuosi dėl šios versijos
https://www.youtube.com/watch?v=ojJ002Fc4Uk ?Nu 40min. pyzdelinimo nežiūrėsiu, bet jei apie antraštę - niekas su
niekuo nesitarė, nėra reikalo.
Nu ir jei būtų susitarimas - ką, būtų palikę > 130 šarvuotos technikos +
kai kurią labai egzotišką (kurios praradimas, iš esmės, kainuoja
gazilijonus)?
Ganėtinai normali versija yra čia (aptaki ir pagražinta bendrinei
publikai):
https://www.nytimes.com/2022/09/13/us/politics/ukraine-russia-pentagon.html
Nu ten ne tik antraštė. Ten skaičiuoja ir kiek tikros technikos
padavė. Juk iš pradžių irgi buvo (net!!!) 4 Himars'ai ir t.t.
Bet jei tingi, ok - paklausiau, pamiršau. ;-)
Gero vakaro
Arj, permalink
permeciau akimis - nugi jo versija labai arti tiesos - panasu kad buvo
uzkulisinis susitarimas, galbut net uz putino/ukrainos nugaru.
Jei trumpai - jis kalba - o kas atsitiko, kad UA netiketai uzpuole viena
miesta, ir didziulis frontas, iskaitant pozicijas salia xarkovo, kurios
niekaip su kupansku nesusijusios, iskart krito.
Nu ir pateikia savo verija - buvo uzkulisinis susitarimas, rusija
atiduoda dali teritorijos, vakarai nebeduoda daug ginkluotes, o duoda
tik vos vos - tipo jei anksciau kalbejo "kad UA turi laimeti" dabar jau
kalba "UA turi apsiginti, o viska galima uzbaigti derybomis"
2022-09-13 22:27, ABLomas rašė:
Nu 40min. pyzdelinimo nežiūrėsiu, bet jei apie antraštę - niekas su
niekuo nesitarė, nėra reikalo.
Nu ir jei būtų susitarimas - ką, būtų palikę > 130 šarvuotos technikos +
kai kurią labai egzotišką (kurios praradimas, iš esmės, kainuoja
gazilijonus)?
Ganėtinai normali versija yra čia (aptaki ir pagražinta bendrinei
publikai):
https://www.nytimes.com/2022/09/13/us/politics/ukraine-russia-pentagon.html
ABLomas, permalink
On 2022-09-13 22:50, Arj wrote:
Jei trumpai - jis kalba - o kas atsitiko, kad UA netiketai uzpuole viena
miesta, ir didziulis frontas, iskaitant pozicijas salia xarkovo, kurios
niekaip su kupansku nesusijusios, iskart krito.
Kaip nesusįjęs :D
Čia gi visiškai elementarus, vadovėlinis puolimas.
Jau pačioj pradžioj aptarėm - "kaip mums nuo sofos žiūrint reiktų
daryt", tai idealiai taip ir gavos - pramušė pirmą liniją ir ėjo dviem
būdais - stengiantis apeit nors kiek didesnius miestus ir užimant
logistinius mazgus.
Atkreipk dėmesį - Balakleja nors buvo pirmas taškas, bet jo niekas
rimtai net nevalė - po apsupties patys "prasisunkė" per pora dienų ir
miestas buvo paimtas beveik be kovos. Iškart nuvarė prie santykinai
kaimelio (Волохів Яр) kur dar ir teko pasišaudyt nemažai. po to vėl
krūva kaimelių (tame tarpe ir daug didesnių) praėjo be kovos, o va kokie
Вовчанськ, Великий Бурлук, Велика Комишуваха - ir vėl razborkės, nes tai
yra akivaizdūs logistiniai mazgai.
Sėdi ten su savo pusšimčiu korešų kokiam visų užmirštam miestely, pro
kurį neina rimti keliai, nugirsti, kad eina puolimo banga pro kaimelius,
iš kurių tau veža paėst ir sviedinius - tai nieko kita ir nelieka, kaip
viską metus paskubom vieninteliu likusiu keliu (ai nu nereik dar ir
"herojiško veteranų tilto" pamiršt) nešt mieles, nes kitu atveju jis
užsidarys ir, bišky pašaudžius teks kelt baltus triusikus ant pagalio.
Viskas kare yra susįję logistika. Jei logistiką atkerti - tai jokie ten
herojiški СОБР'ai sklepuose ar tie patys Mariupolio azofcai nieko daug
nepadarys - be ginkluotės nepakariausi.
Puikiai sugalvojo (daug piaro "kontrpuolimui Chersone" ko pasekoje ten
buvo sutemptos ir atkirstos tiltais didelės pajėgos), puikiai pataikė į
laiką (su palydovais ir stebėjimu problemų nėr) ir dar gražiau
realizavo. Kokie dar ten susitarimai?
Nu ir šiaip, kaip manai, kaip gali būt realizuojami tokie susitarimai?
"Sveikas, klausyk, užpisai bišky bombint, davai man 3800kv.km., o mes
bišky mažiau priešinsimės, nu vis tiek užbuksavai"? Abi pusės afygienai
vieni kitais pasitiki, turi kontrolės priemones ir gali laiku ir
kokybiškai viską realizuot. O jei kuri nors pusė paliks ant ledo, tai
taip jiems ir reikia :D
Ne, "susitarimai" tai čia panašiam lygyje kaip ir "planinis
atsitraukimas". Aišku, tuo irgi tikima, tai bus ir tokių, kurie tikės
"susitarimais"...
Laimis, permalink
ABLomas rašė:
On 2022-09-13 22:50, Arj wrote:
Jei trumpai - jis kalba - o kas atsitiko, kad UA netiketai uzpuole
viena miesta, ir didziulis frontas, iskaitant pozicijas salia xarkovo,
kurios niekaip su kupansku nesusijusios, iskart krito.Kaip nesusįjęs :D
Čia gi visiškai elementarus, vadovėlinis puolimas.
Vsio by niečiego :-), bet nelabai įsipaišo į tavo pasakojimą (nu o gal)
tokių kertinių logistikos punktų/arterijų, kaip Kupianskas ir kt
apsauga. Jos ką, elementariai nebuvo? Prieš tai pusę metų UA svajojo
belenkaip nors kiek labiau pagrasinti Kupianskui per tolimą šiaurę
(Vovčianską), o čia tik pyst ir... Man nuo sofos rodos, kad tokius
kertinius logistinius hub'us daryčiau, kaip tvirtoves (nu žemėlapis kaip
ir byloja, kad taip ir buvo padaryta atitraukiant frontą iki nepasiekimo
net kokiems himars'ams), tai nejaugi puolant UA (o puolimas buvo nelabai
ir dideliu kiekiu, kiek kažkur išskaičiau; kokiais 5-6k ir nelabai jau
šarvuotais) ji neatsirėmė į įtvirtinimo linijas/pozicijas? Tai nebent
jau ten nieko nebuvo... Nes kitu atveju labiau panašu, kad nešė muilą
pagal ukazą iš viršaus. Susitarimo teorija šia prasme nėra visiškai be
racionalaus grūdo, nes JAV retorika pradeda keistis (diplomatinis
susitarimas, o ne karinė UA pergalė). Susitarimas irgi nebūtinai turi
būti toks tiesmukiškas su garantijomis: tu man tą, o aš aną, bet žiūrėk
neapgauk. Jei yra noras pabaigti karą derybomis (o panašu, kad yra), tai
JAV gali tam padėti, tačiau tam reikia geros valios ženklų, kas įrodytų
norą/ketinimus; štai ir prašom pasitraukimas pagal staigų ukazą iš
viršaus (kuom paaiškinamas chaotiškas atsitraukimas paliekant techniką
ir pan.) priderinus prie puolimo.
Bronco, permalink
Siūlau naudot Okamo skustuvo principą ir neprigalvoti sudėtingų teorijų. Karo istorijoje šimtai, o gal ir tūkstančiai pavyzdžių, kai nebūtinai galingesnė, bet sumanesnė kariuomenė mūšio lauke prasukdavo kokį netikėtą manevrą ir priešas panikoje išsilakstydavo išmėtydamas ginklus. Kodėl šiuo atveju turėtų būti kitaip?
O dėl "užkulisinių susitarimų", paprastai tariant - diplomatijos, nes ji neprivalo būti vieša, yra sekantis klausimas.
Kacapai dabar jau labai labai norėtų susitarti, bet niekas jiems nieko nebeduos vien už jų pažadą ir dubasins toliau. Aišku, retoriką galima (o gal ir reiktų) pašvelnint tokiu atveju, bet čia jau veiks "12 kėdžių" principas, t.y. pinigai ryte, kėdės vakare. Todėl jei tokių neviešų diplomatinių susitarimų iš tikro būta, mes tai greitu laiku pamatysim savo akimis, nes kacapai pradės iš visur organizuotai ir NEMUŠAMI trauktis, ir trauksis tol, kol jų visai neliks Ukrainos teritorijoje, nes kitoks variantas Ukrainos visuomenės netenkina.
O dabartinė situacija akivaizdžiai byloja, jog iki jos užsimezgimo momento jokių slaptų susitarimų tikrai nebuvo. IMHO.
On 2022-09-13 23:37, Laimis wrote:
Vsio by niečiego 😄, bet nelabai įsipaišo į tavo pasakojimą (nu o gal)
tokių kertinių logistikos punktų/arterijų, kaip Kupianskas ir kt
apsauga. Jos ką, elementariai nebuvo? Prieš tai pusę metų UA svajojo
belenkaip nors kiek labiau pagrasinti Kupianskui per tolimą šiaurę
(Vovčianską), o čia tik pyst ir... Man nuo sofos rodos, kad tokius
kertinius logistinius hub'us daryčiau, kaip tvirtoves (nu žemėlapis kaip
ir byloja, kad taip ir buvo padaryta atitraukiant frontą iki nepasiekimo
net kokiems himars'ams), tai nejaugi puolant UA (o puolimas buvo nelabai
ir dideliu kiekiu, kiek kažkur išskaičiau; kokiais 5-6k ir nelabai jau
šarvuotais) ji neatsirėmė į įtvirtinimo linijas/pozicijas? Tai nebent
jau ten nieko nebuvo... Nes kitu atveju labiau panašu, kad nešė muilą
pagal ukazą iš viršaus. Susitarimo teorija šia prasme nėra visiškai be
racionalaus grūdo, nes JAV retorika pradeda keistis (diplomatinis
susitarimas, o ne karinė UA pergalė). Susitarimas irgi nebūtinai turi
būti toks tiesmukiškas su garantijomis: tu man tą, o aš aną, bet žiūrėk
neapgauk. Jei yra noras pabaigti karą derybomis (o panašu, kad yra), tai
JAV gali tam padėti, tačiau tam reikia geros valios ženklų, kas įrodytų
norą/ketinimus; štai ir prašom pasitraukimas pagal staigų ukazą iš
viršaus (kuom paaiškinamas chaotiškas atsitraukimas paliekant techniką
ir pan.) priderinus prie puolimo.
Laimis, permalink
Bronco rašė:
trauktis, ir trauksis tol, kol jų visai neliks Ukrainos teritorijoje,
nes kitoks variantas Ukrainos visuomenės netenkina.
Čia ir yra visa esmė. Orkai jau gerus pora mėnesių, jei ne ilgiau per
visus savo emisarus ir lobizmą vakaruose stengiasi priversti UA sėstis
prie derybų stalo. UA nesutinka (ir tai yra suprantama), o karas eina,
nuostoliai, išlaidos, energetinė ir ekonominių bei politinių krizių
virtinė Europoje, maisto pasaulyje ir t.t... Kaip ją priversti,
paskatinti bent jau pradėti procesą? Reikia kažką pasiekti, kad ji taptų
sukalbamesnė, grįžti prie kažkokių ištakų (iki tos pačios Lugandonijos,
kas būtų derybų objektas). Pyst ir beveik visa Charkovo sritis, kaip
sūris lapei (sunku patikėti tokia stulbinančia sėkme, net jei labai
norisi)...
Paskui gal ir Chersonas/pietūs atkris kiek pasispardę. Vovanui irgi
reikia išlaikyti veido ir valdžios likučius, išlaviruoti, nes karo
pobiedobiesija jau užvirinta, nebegali jis tiesiog pasitraukti, nes
matyt prasidės zradinė suirutė ten ir viską ištaškys.
Ciniška? Tokia yra (geo)politika, deja. Antraip aš niekaip negaliu
suprasti/paaiškinti ginkluotės (ne)tiekimo UA. Ji tiekiama vilkinant,
tik užtikrinant dalinį paritetą, lyg specialiai nenorint, kad UA
atsiimtų teritorijas jėga ir laimėtų karą (nepriklausomai nuo
nesuskaičiuojamų patikinimų ir deklaracijų, kaip mes jus palaikom ir
palaikysim)
ABLomas, permalink
On 2022-09-13 23:37, Laimis wrote:
Vsio by niečiego :-), bet nelabai įsipaišo į tavo pasakojimą (nu o
gal) tokių kertinių logistikos punktų/arterijų, kaip Kupianskas ir
kt apsauga. Jos ką, elementariai nebuvo?
Elementari apsauga buvo, bet tik tiek.
Žiūrėk, yra keli dalykai, dėl ko niekas šiuo metu nesiginčija (t.y. tiek
UA, tiek RU pusė tą patvirtina):
1) RU visa veiksmo strategija yra paremta puolimu - nuolatiniais
veiksmais (ne visad efektyviais), gynybos nėra. Maksimaliai ką jie darė
- tai primityvūs blindažai, apkasai ir kanonyrai, kasami inžinerine
technika (toks ekskavatorius su vikšrais specializuotas). Jokių normalių
įtvirtinimų, ešelonuotos gynybos ir t.t. - viskas pagrįsta tuom, kad
"mes atėjom, nušlavėm viską ugniniu volu, keliaujam toliau, gintis nėr
nuo ko, partizanus rosgvardija užgesins"
2) prieš puolimą (ir per puolimą, taip pat) buvo ypatingai aktyviai
naudojama reaktyvinė artilerija, konkrečiai himars, targetinant
komandinius štabus (net ne ginkluotės sandėlius). Kaip minimum 4 (iš
abiejų pusių patvirtinti) dideli komandiniai štabai "nuėjo po žeme su
visa vadovybe", greičiausiai kur kas daugiau. RU gi visa veiksmo logika
yra su didele patvirtinimo grandinėle - t.y. jei komandavimas
nepatvirtino, tai tu ir nepašaudysi šiaipsau. Dingo ryšys - chaosas armūchoj
3) "mus pardavė" logika yra kur kas naudingesnė RU visuomenei, nei kad
"mums teko bėgt". Jinai nediskredituoja armijos pajėgumų ("mes ir toliau
stiprūs, tik va vadovybėj yr kurmis"), jinai leidžia viską suverst ant
vieno atpirkimo ožio. RU labai naudinga stumt šitą versiją, kartu
nuleidžiant informacijos trupinius, kad putka pakeitė vieną ar kitą
komanduojantį (kas, beje, ir buvo - tas veikėjas, kuris apdovanojo savo
sūnų už tankų bataliono praradimą - jau Chersono frontui nebevadovauja).
"Ugninis volas" elementariai sustojo dėl logistinių problemų su
artilerija bei žmonių trūkumo šiam fronte, gynybai nebuvo ruoštasi (nu
ir šiaip, UA iki šiol niekur sėkmingai nekontratakavo dideliam fronte,
niekas tuom netikėjo), užėjo didelė banga, ryšio nėr, chaosas armūchoj -
nu ir pabėgo.
Nes kitu atveju labiau panašu, kad nešė muilą pagal ukazą iš viršaus.
Taigi, pabėgo. Pakeliui palikdami (skaičiai visiškai minimalūs, t.y.
patvirtinti kelių šaltinių):
- 640+ belaisvių
- 500+ žuvusių
- 150+ šarvuotos technikos, kuri pasiimta (Oryx sakė kad čia dar iš
šiuo metu turimos suregistruota tik ~60%, tai o kiek dar nenufotkinta)
- 110+ sunaikintos technikos (sunkvežimiai, tankai...)
- štabus su visa dokumentacija ir popierizmais (Orlano GS su dokais
matyt visi jau matė, krūva РЭБ'ų), neskaičiuojant amunicijos
- atvirus kolaborantus (evakuacija principu "kas nespėjot, tas ne
savas") paliekant savieigai
- ir, kas įdomiausia, nemažai egzotinės technikos, kurios praradimas iš
principo kainuoja doxulijardus (t.y. jei sakykim zooparką "pardavė" o
lėktuvo patys nematė, tai borisoglebskas tai tikrai buvo pzdc promaxas -
ir px kiek pats kompleksas kainuoja)
Čia rimtai yra susitartas atsitraukimas, o ne chaotiškas bėgimas?
Susitarimo teorija šia prasme nėra visiškai be racionalaus grūdo, nes
JAV retorika pradeda keistis (diplomatinis susitarimas, o ne karinė
UA pergalė). Susitarimas irgi nebūtinai turi būti toks tiesmukiškas
su garantijomis: tu man tą, o aš aną, bet žiūrėk neapgauk.
Tai jau buvo susitarę su ekstrakšinu iš azovo. Ko tais "susitarimai"
nebuvo vykdomi, abi pusės nelabai nori apie tai kalbėt, bo nu nemalonu.
Susitarimas ir Ilovaiske buvo (šiaip, nu rimtai, tiek metų praėjus,
paskaityk, jei neteko, kaip buvo laikomasi "susitarimo":
https://project.liga.net/projects/93brigada/ )
Nu ir šiaip primetus - "susitariam, kad viską mesit ir pabėgsit kiek
eina, kad atrodytų kuo natūraliau, o pas mus naratyvas pasikeis, bet va,
mes šią sav kaip tik anonsuosim naują pagalbos paketą" :D
Be abejo, visos konspiracijos teorijos turi teisę gyvent. Kažkas gi
tiki, kad Cezarius, PzH2000 ir HIMARS pardavė už 70-150K$ morfui, kažkas
tiki, kad RU ėjo link Kijevo tik tam, kad branduolines galvutes iš
Hostomelio paimt, ne nu visko būna gi :D
Mes nepatikrinsim nuo sofos, bet jei elementari logika sudedant faktus į
eilę (ne prielaidas) nesuveikia, tai nemanau, kad yra prasmė plėšyt
maikę ;-)
Bronco, permalink
On 2022-09-14 09:45, ABLomas wrote:
Čia rimtai yra susitartas atsitraukimas, o ne chaotiškas bėgimas?
Tai ir aš įsitikinęs, jog tokio pobūdžio "slaptų susitarimų" net teoriškai būti negalėjo, nes kas čia per susitarimas toks - "mes bėgsim palikę jums "landlyzą" už šimtus ar milijardus dolerių, o jūs į mus šaudykite laisvai kaip jums patinka, ir visa teritorija lieka jums, bet svarbu prižadėkit mums, kad Baidenas daugiau jums himarsų nesiųstų ir pagarbiau per teliką apie mus kalbėtų" :]
Čia beprasmiškas sąmokslo teorijų kūrimas gaunasi, kurį (greičiausiai) inicijavo patys vatiniai. Nors... kai kurių žmonių psichika taip ir veikia, jog "negaliu patikėti, reiškia sąmokslas!", tai tokią antį bet kas galėjo į viešą erdvę pasiųst. Bet, aišku, ši versija kacapams žymiai palankesnė, nei "gavom pizdy, nes mes gavno", tai jie ją ir platina.
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 13:56, Bronco wrote:
kas čia per susitarimas toks - "mes bėgsim palikę jums "landlyzą" už
šimtus ar milijardus dolerių, o jūs į mus šaudykite laisvai kaip jums
patinka, ir visa teritorija lieka jums, bet svarbu prižadėkit mums,
kad Baidenas daugiau jums himarsų nesiųstų ir pagarbiau per teliką
apie mus kalbėtų" :]
Ne-a, lieka tik "pagarbiau per teliką kalbėtų", nes technika ir toliau
eina - lendlyzas už gero mėnesio ir niekas neatšaukė, ant dienų
ginkluotės packas pusė liardo irgi niekur nedingo , net ir įdomesnė
ginkluotė, apie kurią nerėkiama (sviediniai iš Pakistano, minos iš
Bulgarijos, minosvaidžiai iš Irano) leakina vis dažniau ir dažniau, tai
sakyčiau, kad "mažėjanti karinė parama" yra dar viena tokia
urban-legend. Nu jo, tankų nesiunčia šiuo metu, tas trū...
"Vofka klausyk, tu mus jau apipisai vieną kartą, tai dabar mes pažėsim
kaip tu atsitrauksi nekoordinuotai, tada mes persigrupuosim, per tą
laiką pratrauk atpirkimo ožį, o tada mes pagalvosim, kaip čia su ta
ginkluote daryt" - nu nebent toks variantas :D
Bronco, permalink
On 2022-09-14 14:06, ABLomas wrote:
Ne-a, lieka tik "pagarbiau per teliką kalbėtų", nes technika ir toliau
eina - lendlyzas už gero mėnesio ir niekas neatšaukė
Na tai taip, pritariu. Jau nepamenu kas čia treade kalbėjo ir apie ginkluotės tiekimo sumažinimą tuo pačiu "slaptu susitarimu". Aš aplamai slapto susitarimo dėl "zdačios" versijai nepritariu.
Bronco, permalink
On 2022-09-14 14:06, ABLomas wrote:
"Vofka klausyk, tu mus jau apipisai vieną kartą, tai dabar mes pažėsim
kaip tu atsitrauksi nekoordinuotai, tada mes persigrupuosim, per tą
laiką pratrauk atpirkimo ožį, o tada mes pagalvosim, kaip čia su ta
ginkluote daryt" - nu nebent toks variantas :D
Zvučit pravdepodobno, ja v eto veriu! :]
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2022-09-14 14:06, ABLomas rašė:
Nu jo, tankų nesiunčia šiuo metu, tas trū...
pagal viešai prieinamus duomenis per ~5 dienas gavo apie 60 tankų.
Ir jiems vis mažai.
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 14:23, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:
pagal viešai prieinamus duomenis per ~5 dienas gavo apie 60 tankų.
Ir jiems vis mažai.
65!
Ryškiai apetiC kyla bevalgant...
Bronco, permalink
On 2022-09-14 14:26, ABLomas wrote:
65!
Ryškiai apetiC kyla bevalgant...
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 16:54, Bronco wrote:
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai
apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
Tai nebent pagal babkes, pagal visokius ten šarvuočių skaičius ir pan.
tai vienareikšmiškai lyderis!
https://twitter.com/noclador/status/1569971361673805825
;-)
Teisybes Dele, permalink
On 9/13/2022 11:37 PM, Laimis wrote:
tam reikia geros valios ženklų, kas įrodytų
norą/ketinimus; š
ai bėgimas pametus tapkes tai čia tipo geros valios ženklas?
NE, tai taktinis persigrupavimas, siekiant strateginių tikslų ar kaip
ten končenkovas pasakoja.
Laimis, permalink
Teisybes Dele rašė:
On 9/13/2022 11:37 PM, Laimis wrote:
tam reikia geros valios ženklų, kas įrodytų
norą/ketinimus; šai bėgimas pametus tapkes tai čia tipo geros valios ženklas?
Soldafonų kas nors klausia ir su jais skaitosi? Pofig, kai
strateginiai-politiniai tikslai – prioritetas. Žiū, jau įsijungė
Zacherovos su Antonovais lenkt generalinės linijos: raudona linija
ATACMS. JAV gali išreikšti eskalacijos susirūpinimą, o priedo baksnoti
pirštu (kam UA ATACMS, jie puikiai ir be jų tvarkosi) ir įsivyraus
status quo fronte, išsitemps laike kontranastuplienijos, kol orkostanas
prisirankios rezervų. Lyman'as gi ten laikosi, nors tai juk Iziumo
grupuotė ten pasitraukė ir tai matyt dalinai.
Puolančiųjų santykis kažkur buvo 1:2 ir dar neaišku, koks būtų
rezultatas, jei orkai būtų neatsitraukę (iš Vovčankso ir kitur, kur
jiems net negrasino realiai), o pasipriešinę. Nie vsio tak odnoznačno,
mano akimis.
Arj, permalink
nu puolimas gal ir vadovelinis, bet ne faktas kad rusai is Xarkovo
pasitrauke del to puolimo. Pvz kaip paaiskinti toki dalyka -
https://markets.businessinsider.com/news/bonds/russian-bonds-sanctions-bids-europe-moscow-debt-investors-putin-goldman-2022-9
t.y. rusams "laikinai atsauke" sankcijas.
O saip pvz virs xarkovo buvo tokia "kozachaja lopan" - t.y. toks sauras
ruozas (gal 10km UA teritorijos sauriau xarkovo, 20km nuo jo) is kurio
rusai puse metu sekmingai apsaudydavo su gradais ir artilerija xarkova
ir kuris visa laika buvo didele UA rakstis subinej - nes arti didelio
miesto ir is ten juos apsaude. O dabar bac - balakleja-kupianska uzeme,
ir is ten irgi ismuse, taip lyg burtu lazdele mostelejus.
O vakaru retorika buvo pasikeitusi i labai UA-friendly, dabar vel
svaiciojimai apie diplomatija prasidejo.
2022-09-13 23:14, ABLomas rašė:
Kaip nesusįjęs :D
Čia gi visiškai elementarus, vadovėlinis puolimas.
Jau pačioj pradžioj aptarėm - "kaip mums nuo sofos žiūrint reiktų
daryt", tai idealiai taip ir gavos - pramušė pirmą liniją ir ėjo dviem
būdais - stengiantis apeit nors kiek didesnius miestus ir užimant
logistinius mazgus.
Atkreipk dėmesį - Balakleja nors buvo pirmas taškas, bet jo niekas
rimtai net nevalė - po apsupties patys "prasisunkė" per pora dienų ir
miestas buvo paimtas beveik be kovos. Iškart nuvarė prie santykinai
kaimelio (Волохів Яр) kur dar ir teko pasišaudyt nemažai. po to vėl
krūva kaimelių (tame tarpe ir daug didesnių) praėjo be kovos, o va kokie
Вовчанськ, Великий Бурлук, Велика Комишуваха - ir vėl razborkės, nes tai
yra akivaizdūs logistiniai mazgai.
Sėdi ten su savo pusšimčiu korešų kokiam visų užmirštam miestely, pro
kurį neina rimti keliai, nugirsti, kad eina puolimo banga pro kaimelius,
iš kurių tau veža paėst ir sviedinius - tai nieko kita ir nelieka, kaip
viską metus paskubom vieninteliu likusiu keliu (ai nu nereik dar ir
"herojiško veteranų tilto" pamiršt) nešt mieles, nes kitu atveju jis
užsidarys ir, bišky pašaudžius teks kelt baltus triusikus ant pagalio.Viskas kare yra susįję logistika. Jei logistiką atkerti - tai jokie ten
herojiški СОБР'ai sklepuose ar tie patys Mariupolio azofcai nieko daug
nepadarys - be ginkluotės nepakariausi.
Puikiai sugalvojo (daug piaro "kontrpuolimui Chersone" ko pasekoje ten
buvo sutemptos ir atkirstos tiltais didelės pajėgos), puikiai pataikė į
laiką (su palydovais ir stebėjimu problemų nėr) ir dar gražiau
realizavo. Kokie dar ten susitarimai?Nu ir šiaip, kaip manai, kaip gali būt realizuojami tokie susitarimai?
"Sveikas, klausyk, užpisai bišky bombint, davai man 3800kv.km., o mes
bišky mažiau priešinsimės, nu vis tiek užbuksavai"? Abi pusės afygienai
vieni kitais pasitiki, turi kontrolės priemones ir gali laiku ir
kokybiškai viską realizuot. O jei kuri nors pusė paliks ant ledo, tai
taip jiems ir reikia :D
Ne, "susitarimai" tai čia panašiam lygyje kaip ir "planinis
atsitraukimas". Aišku, tuo irgi tikima, tai bus ir tokių, kurie tikės
"susitarimais"...
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 08:51, Arj wrote:
O saip pvz virs xarkovo buvo tokia "kozachaja lopan" - t.y. toks
sauras ruozas (gal 10km UA teritorijos sauriau xarkovo, 20km nuo jo)
is kurio rusai puse metu sekmingai apsaudydavo su gradais ir
artilerija xarkova ir kuris visa laika buvo didele UA rakstis subinej
- nes arti didelio miesto ir is ten juos apsaude.
Gradais ir artilerija paties Charkovo seniai nepasiekdavo. Uraganai,
smerčai ir pavieniai šūviai iš malkų į pakraštinius rajonus (bet ir tų
nelabai, nes greit atsakomoji pareidavo).
Praktiškai visas Charkovo apšaudymas eidavo nuo iskanderių ir C-300 (su
iskanderiais irgi zjbs - jie nenumušami su savo decoysais pasirodo tik
ganėtinai trumpam range, jei šaudyt ant max (t.y. 300km+) tai irgi
nesunkiai interceptinami) + šiek tiek smerchais/uraganais, kad
pakošmarint. Tas pats vyksta ir dabar, tie pakraštiniai rajonai nieko
nelemia - t.y. apšaudymai kasdien (ir, kas dar įdomu - iskanderiai tai
gerai sustatyti, žr. attach - atsakomoji ugnis iš ru technikos numušama
virš Belgorodo, o visokiais HIMARS'ais ir pan. negali atakuot - t.y.
Belgorodas dirba kaip afygienas skydas).
O dabar bac - balakleja-kupianska uzeme, ir is ten irgi ismuse, taip
lyg burtu lazdele mostelejus.
Ne, atsitraukimas iš ten prasidėjo tik tada, kai UA pradėjo akivaizdžiai
targetint šiaurinę dalį, specifiškai - Vovčianską ir pan. dalis ir
atsirado apsupimo rizika. Pakol buvo smaukomasi apie
Balaklėją-Kupianską, ten tikrai nieko nevyko, yra nemažai ir
vizualizacijų internete, tai gali įsitikint.
Išsikišusio pavienio spyglio gi neišlaikysi, reiktų ten permest
didžiules pajėgas ir nuolat sėdėt po ugnim, tai jei aplinkinės zonos
atsitraukė - tai logiška būtų patraukt pajėgas ir iš ten. Kaip ir su
Zmeinu ;-)
ABLomas, permalink
On 2022-09-13 23:37, Laimis wrote:
Vsio by niečiego :-), bet nelabai įsipaišo į tavo pasakojimą (nu o
gal) tokių kertinių logistikos punktų/arterijų, kaip Kupianskas ir
kt apsauga. Jos ką, elementariai nebuvo?
Elementari apsauga buvo, bet tik tiek.
Žiūrėk, yra keli dalykai, dėl ko niekas šiuo metu nesiginčija (t.y. tiek
UA, tiek RU pusė tą patvirtina):
1) RU visa veiksmo strategija yra paremta puolimu - nuolatiniais
veiksmais (ne visad efektyviais), gynybos nėra. Maksimaliai ką jie darė
- tai primityvūs blindažai, apkasai ir kanonyrai, kasami inžinerine
technika (toks ekskavatorius su vikšrais specializuotas). Jokių normalių
įtvirtinimų, ešelonuotos gynybos ir t.t. - viskas pagrįsta tuom, kad
"mes atėjom, nušlavėm viską ugniniu volu, keliaujam toliau, gintis nėr
nuo ko, partizanus rosgvardija užgesins"
2) prieš puolimą (ir per puolimą, taip pat) buvo ypatingai aktyviai
naudojama reaktyvinė artilerija, konkrečiai himars, targetinant
komandinius štabus (net ne ginkluotės sandėlius). Kaip minimum 4 (iš
abiejų pusių patvirtinti) dideli komandiniai štabai "nuėjo po žeme su
visa vadovybe", greičiausiai kur kas daugiau. RU gi visa veiksmo logika
yra su didele patvirtinimo grandinėle - t.y. jei komandavimas
nepatvirtino, tai tu ir nepašaudysi šiaipsau. Dingo ryšys - chaosas armūchoj
3) "mus pardavė" logika yra kur kas naudingesnė RU visuomenei, nei kad
"mums teko bėgt". Jinai nediskredituoja armijos pajėgumų ("mes ir toliau
stiprūs, tik va vadovybėj yr kurmis"), jinai leidžia viską suverst ant
vieno atpirkimo ožio. RU labai naudinga stumt šitą versiją, kartu
nuleidžiant informacijos trupinius, kad putka pakeitė vieną ar kitą
komanduojantį (kas, beje, ir buvo - tas veikėjas, kuris apdovanojo savo
sūnų už tankų bataliono praradimą - jau Chersono frontui nebevadovauja).
"Ugninis volas" elementariai sustojo dėl logistinių problemų su
artilerija bei žmonių trūkumo šiam fronte, gynybai nebuvo ruoštasi (nu
ir šiaip, UA iki šiol niekur sėkmingai nekontratakavo dideliam fronte,
niekas tuom netikėjo), užėjo didelė banga, ryšio nėr, chaosas armūchoj -
nu ir pabėgo.
Nes kitu atveju labiau panašu, kad nešė muilą pagal ukazą iš viršaus.
Taigi, pabėgo. Pakeliui palikdami (skaičiai visiškai minimalūs, t.y.
patvirtinti kelių šaltinių):
- 640+ belaisvių
- 500+ žuvusių
- 150+ šarvuotos technikos, kuri pasiimta (Oryx sakė kad čia dar iš
šiuo metu turimos suregistruota tik ~60%, tai o kiek dar nenufotkinta)
- 110+ sunaikintos technikos (sunkvežimiai, tankai...)
- štabus su visa dokumentacija ir popierizmais (Orlano GS su dokais
matyt visi jau matė, krūva РЭБ'ų), neskaičiuojant amunicijos
- atvirus kolaborantus (evakuacija principu "kas nespėjot, tas ne
savas") paliekant savieigai
- ir, kas įdomiausia, nemažai egzotinės technikos, kurios praradimas iš
principo kainuoja doxulijardus (t.y. jei sakykim zooparką "pardavė" o
lėktuvo patys nematė, tai borisoglebskas tai tikrai buvo pzdc promaxas -
ir px kiek pats kompleksas kainuoja)
Čia rimtai yra susitartas atsitraukimas, o ne chaotiškas bėgimas?
Susitarimo teorija šia prasme nėra visiškai be racionalaus grūdo, nes
JAV retorika pradeda keistis (diplomatinis susitarimas, o ne karinė
UA pergalė). Susitarimas irgi nebūtinai turi būti toks tiesmukiškas
su garantijomis: tu man tą, o aš aną, bet žiūrėk neapgauk.
Tai jau buvo susitarę su ekstrakšinu iš azovo. Ko tais "susitarimai"
nebuvo vykdomi, abi pusės nelabai nori apie tai kalbėt, bo nu nemalonu.
Susitarimas ir Ilovaiske buvo (šiaip, nu rimtai, tiek metų praėjus,
paskaityk, jei neteko, kaip buvo laikomasi "susitarimo":
https://project.liga.net/projects/93brigada/ )
Nu ir šiaip primetus - "susitariam, kad viską mesit ir pabėgsit kiek
eina, kad atrodytų kuo natūraliau, o pas mus naratyvas pasikeis, bet va,
mes šią sav kaip tik anonsuosim naują pagalbos paketą" :D
Be abejo, visos konspiracijos teorijos turi teisę gyvent. Kažkas gi
tiki, kad Cezarius, PzH2000 ir HIMARS pardavė už 70-150K$ morfui, kažkas
tiki, kad RU ėjo link Kijevo tik tam, kad branduolines galvutes iš
Hostomelio paimt, ne nu visko būna gi :D
Mes nepatikrinsim nuo sofos, bet jei elementari logika sudedant faktus į
eilę (ne prielaidas) nesuveikia, tai nemanau, kad yra prasmė plėšyt
maikę ;-)
Bronco, permalink
On 2022-09-14 09:45, ABLomas wrote:
Čia rimtai yra susitartas atsitraukimas, o ne chaotiškas bėgimas?
Tai ir aš įsitikinęs, jog tokio pobūdžio "slaptų susitarimų" net teoriškai būti negalėjo, nes kas čia per susitarimas toks - "mes bėgsim palikę jums "landlyzą" už šimtus ar milijardus dolerių, o jūs į mus šaudykite laisvai kaip jums patinka, ir visa teritorija lieka jums, bet svarbu prižadėkit mums, kad Baidenas daugiau jums himarsų nesiųstų ir pagarbiau per teliką apie mus kalbėtų" :]
Čia beprasmiškas sąmokslo teorijų kūrimas gaunasi, kurį (greičiausiai) inicijavo patys vatiniai. Nors... kai kurių žmonių psichika taip ir veikia, jog "negaliu patikėti, reiškia sąmokslas!", tai tokią antį bet kas galėjo į viešą erdvę pasiųst. Bet, aišku, ši versija kacapams žymiai palankesnė, nei "gavom pizdy, nes mes gavno", tai jie ją ir platina.
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 13:56, Bronco wrote:
kas čia per susitarimas toks - "mes bėgsim palikę jums "landlyzą" už
šimtus ar milijardus dolerių, o jūs į mus šaudykite laisvai kaip jums
patinka, ir visa teritorija lieka jums, bet svarbu prižadėkit mums,
kad Baidenas daugiau jums himarsų nesiųstų ir pagarbiau per teliką
apie mus kalbėtų" :]
Ne-a, lieka tik "pagarbiau per teliką kalbėtų", nes technika ir toliau
eina - lendlyzas už gero mėnesio ir niekas neatšaukė, ant dienų
ginkluotės packas pusė liardo irgi niekur nedingo , net ir įdomesnė
ginkluotė, apie kurią nerėkiama (sviediniai iš Pakistano, minos iš
Bulgarijos, minosvaidžiai iš Irano) leakina vis dažniau ir dažniau, tai
sakyčiau, kad "mažėjanti karinė parama" yra dar viena tokia
urban-legend. Nu jo, tankų nesiunčia šiuo metu, tas trū...
"Vofka klausyk, tu mus jau apipisai vieną kartą, tai dabar mes pažėsim
kaip tu atsitrauksi nekoordinuotai, tada mes persigrupuosim, per tą
laiką pratrauk atpirkimo ožį, o tada mes pagalvosim, kaip čia su ta
ginkluote daryt" - nu nebent toks variantas :D
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2022-09-14 14:06, ABLomas rašė:
Nu jo, tankų nesiunčia šiuo metu, tas trū...
pagal viešai prieinamus duomenis per ~5 dienas gavo apie 60 tankų.
Ir jiems vis mažai.
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 14:23, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:
pagal viešai prieinamus duomenis per ~5 dienas gavo apie 60 tankų.
Ir jiems vis mažai.
65!
Ryškiai apetiC kyla bevalgant...
Bronco, permalink
On 2022-09-14 14:26, ABLomas wrote:
65!
Ryškiai apetiC kyla bevalgant...
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 16:54, Bronco wrote:
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai
apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
Tai nebent pagal babkes, pagal visokius ten šarvuočių skaičius ir pan.
tai vienareikšmiškai lyderis!
https://twitter.com/noclador/status/1569971361673805825
;-)
Bronco, permalink
On 2022-09-14 17:03, ABLomas wrote:
On 2022-09-14 16:54, Bronco wrote:
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
Tai nebent pagal babkes, pagal visokius ten šarvuočių skaičius ir pan. tai vienareikšmiškai lyderis!
https://twitter.com/noclador/status/1569971361673805825
;-)
Džyzus kraist!!! :))) Reik putleriui padėką išrašyt :))
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2022-09-14 23:41, Bronco rašė:
Džyzus kraist!!! :))) Reik putleriui padėką išrašyt :))
taigi kaklaraištį žada padovanot.
Ir taburetę.
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
Teisybes Dele, permalink
On 9/13/2022 10:50 PM, Arj wrote:
buvo uzkulisinis susitarimas, rusija atiduoda dali teritorijos,
kam reptiloidams tas Charkovo rajonas?
Bronco, permalink
On 2022-09-15 14:37, Teisybes Dele wrote:
kam reptiloidams tas Charkovo rajonas?
Antrą dieną mane šitas klausimas kankina! :)))
Bronco, permalink
On 2022-09-14 09:45, ABLomas wrote:
Čia rimtai yra susitartas atsitraukimas, o ne chaotiškas bėgimas?
Tai ir aš įsitikinęs, jog tokio pobūdžio "slaptų susitarimų" net teoriškai būti negalėjo, nes kas čia per susitarimas toks - "mes bėgsim palikę jums "landlyzą" už šimtus ar milijardus dolerių, o jūs į mus šaudykite laisvai kaip jums patinka, ir visa teritorija lieka jums, bet svarbu prižadėkit mums, kad Baidenas daugiau jums himarsų nesiųstų ir pagarbiau per teliką apie mus kalbėtų" :]
Čia beprasmiškas sąmokslo teorijų kūrimas gaunasi, kurį (greičiausiai) inicijavo patys vatiniai. Nors... kai kurių žmonių psichika taip ir veikia, jog "negaliu patikėti, reiškia sąmokslas!", tai tokią antį bet kas galėjo į viešą erdvę pasiųst. Bet, aišku, ši versija kacapams žymiai palankesnė, nei "gavom pizdy, nes mes gavno", tai jie ją ir platina.
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 13:56, Bronco wrote:
kas čia per susitarimas toks - "mes bėgsim palikę jums "landlyzą" už
šimtus ar milijardus dolerių, o jūs į mus šaudykite laisvai kaip jums
patinka, ir visa teritorija lieka jums, bet svarbu prižadėkit mums,
kad Baidenas daugiau jums himarsų nesiųstų ir pagarbiau per teliką
apie mus kalbėtų" :]
Ne-a, lieka tik "pagarbiau per teliką kalbėtų", nes technika ir toliau
eina - lendlyzas už gero mėnesio ir niekas neatšaukė, ant dienų
ginkluotės packas pusė liardo irgi niekur nedingo , net ir įdomesnė
ginkluotė, apie kurią nerėkiama (sviediniai iš Pakistano, minos iš
Bulgarijos, minosvaidžiai iš Irano) leakina vis dažniau ir dažniau, tai
sakyčiau, kad "mažėjanti karinė parama" yra dar viena tokia
urban-legend. Nu jo, tankų nesiunčia šiuo metu, tas trū...
"Vofka klausyk, tu mus jau apipisai vieną kartą, tai dabar mes pažėsim
kaip tu atsitrauksi nekoordinuotai, tada mes persigrupuosim, per tą
laiką pratrauk atpirkimo ožį, o tada mes pagalvosim, kaip čia su ta
ginkluote daryt" - nu nebent toks variantas :D
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2022-09-14 14:06, ABLomas rašė:
Nu jo, tankų nesiunčia šiuo metu, tas trū...
pagal viešai prieinamus duomenis per ~5 dienas gavo apie 60 tankų.
Ir jiems vis mažai.
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 14:23, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:
pagal viešai prieinamus duomenis per ~5 dienas gavo apie 60 tankų.
Ir jiems vis mažai.
65!
Ryškiai apetiC kyla bevalgant...
Bronco, permalink
On 2022-09-14 14:26, ABLomas wrote:
65!
Ryškiai apetiC kyla bevalgant...
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 16:54, Bronco wrote:
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai
apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
Tai nebent pagal babkes, pagal visokius ten šarvuočių skaičius ir pan.
tai vienareikšmiškai lyderis!
https://twitter.com/noclador/status/1569971361673805825
;-)
Bronco, permalink
On 2022-09-14 17:03, ABLomas wrote:
On 2022-09-14 16:54, Bronco wrote:
Nižinau, nižinau, bet man rods, jog kacapynas pagal lendlyzo Ukrainai apimtis jau užima tvirtą antrą vietą po USA :]
Tai nebent pagal babkes, pagal visokius ten šarvuočių skaičius ir pan. tai vienareikšmiškai lyderis!
https://twitter.com/noclador/status/1569971361673805825
;-)
Džyzus kraist!!! :))) Reik putleriui padėką išrašyt :))
Bronco, permalink
On 2022-09-13 20:54, Saulius wrote:
O ką pakomentuosi dėl šios versijos https://www.youtube.com/watch?v=ojJ002Fc4Uk ? Man tai žiauriai nesitiki, bet Markas gan įdomias įžvalgas savo laiku buvo padaręs. Vien jau apie tai, kaip FSB lenkų prezidento lėktuvo susprogdinino...
Saulius
Soloninas yra talentingas savamokslis karo istorikas ir rašytojas, taip pat geras inžinierius, bet turi ir pastebimą silpnybę sąmokslo teorijoms. Kadangi jo talentas ir polinkis sąmokslo teorijoms kartais susipina tarpusavyje, tai iš šalies skaitant ar klausant yra labai sunku suprasti, kuri čia jo hobio dalis konkrečiu atveju dominuoja.
Pvz.
https://www.youtube.com/watch?v=d-Mx41YsCFM
p.s. aš ne prieš Soloniną, kaip tik priešingai, subskraibinu jo kanalą ir paklausau beveik visas jo laidas, bet žinodamas aukščiau mano parašytą dalyką, visada kritiškai vertinu jo mintis. Jis kartais nušneka ir gana smarkiai :), tuo tarpu visą likusį laiką dėsto dalyką labai protingai ir logiškai. Žodž, sudėtinga su juo :)
ABLomas, permalink
On 2022-09-13 23:37, Bronco wrote:
Soloninas yra talentingas savamokslis karo istorikas ir rašytojas, taip
pat geras inžinierius, bet turi ir pastebimą silpnybę sąmokslo
teorijoms. Kadangi jo talentas ir polinkis sąmokslo teorijoms kartais
susipina tarpusavyje, tai iš šalies skaitant ar klausant yra labai sunku
suprasti, kuri čia jo hobio dalis konkrečiu atveju dominuoja.
Nu bent jau šiuo atveju tai pro-ru šaltiniai masiškai pasigavo ir
cituoja, pvz.: https://t.me/Echtdevol/3624
(bet pro akis buvo praslydę ir straipsniai kp.ru, pas taip vadinamus ru
"voenkorus" ir t.t.) - tai, kaip sakiau, "mus pardavė" versija yra kur
kas naudingesnė rusams, ką sėkmingai ta šnekanti galva ir padeda
prastūminėt į mases.
Juo labiau, dabar kacapai gali sakyt - "žė, kad mus pardavė net ukrainos
šaltiniai patvirtina, žodžiu mes nepralaimėjom!" :D
...tada tik atsiranda tūkstančiai botų, kurie repostina vidosiką į visus
čiatus su prierašu "Марк видит то, что другие не замечают. Судьба
Украины печальна!" ir vat štai jums ir prašom, jau ir tūkstančiai
tikinčių, kad "pardavė", o ne "supiso kaip obuolius".
Geriau šituo tikėt: https://t.me/zov_rusni/330 :D
Bronco, permalink
On 2022-09-14 10:26, ABLomas wrote:
Nu bent jau šiuo atveju tai pro-ru šaltiniai masiškai pasigavo ir cituoja, pvz.: https://t.me/Echtdevol/3624
(bet pro akis buvo praslydę ir straipsniai kp.ru, pas taip vadinamus ru "voenkorus" ir t.t.) - tai, kaip sakiau, "mus pardavė" versija yra kur kas naudingesnė rusams, ką sėkmingai ta šnekanti galva ir padeda prastūminėt į mases.
Juo labiau, dabar kacapai gali sakyt - "žė, kad mus pardavė net ukrainos šaltiniai patvirtina, žodžiu mes nepralaimėjom!" :D
...tada tik atsiranda tūkstančiai botų, kurie repostina vidosiką į visus čiatus su prierašu "Марк видит то, что другие не замечают. Судьба Украины печальна!" ir vat štai jums ir prašom, jau ir tūkstančiai tikinčių, kad "pardavė", o ne "supiso kaip obuolius".
Taip, viskas taip ir vyksta. Kai Soloninas nusigrybauja, tai visi jo nusigrybavimus naudoja savo tikslams, savo "tiesai" pagrįsti, nes gi, labai "pacikimas ir rimtas šaltinis" :)
Geriau šituo tikėt: https://t.me/zov_rusni/330 :D
:))
Saulius, permalink
On 2022-09-14 14:03, Bronco wrote:
On 2022-09-14 10:26, ABLomas wrote:
Geriau šituo tikėt: https://t.me/zov_rusni/330 :D
:))
Šitą irgi užskaitau. ;-)
Kipšas, permalink
👍😅
Geriau šituo tikėt: https://t.me/zov_rusni/330 :D
:))
RaR, permalink
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio. Dabar
nuslydo į kvailas sąmokslo teorijas kaip koks Ilarionovas, kuriam,
atrodo, ne tiek svarbu kas Ukrainoje vyksta, kiek pavaryti ant Biden'o
ir demokratų. Galima prisiminti kaip visokie "proukrainietiški
analitikai" varė ant Biden'o prieš vasario 24 - neva jokio didelio
puolimo tikrai nebus, amerikonai tik nori prigąsdinti ukrus, kad tie
darytų rusams nuolaidas ir pan. Ir dar pats Soloninas prieš kokių
trejetą mėnesių dejavo, kad ukrainiečiai tik ginasi, jie turėtų rasti
galimybę prasiveržti kažkur ištemptame fronte.
Kas dėl pateiktų susitarimo motyvų - tai gal kažkiek ukrainiečių sėkmė
kare ir padėtų per tarpinius rinkimus demokratams, gal ne, rezultatus
lems tikrai ne tai, o ekonominė situacija JAV. Dėl putlerio, tai toks
susitarimas jam būtų savižudiškas. Jei dabar burbėjimų iš ultrapatriotų
pasigirdo, o jei būtų duoti kažkokie įsakymai generolams nesipriešinti
ar pan. (nežinau kaip tai įmanoma), tai tą neabejotinai nutekintų į
viešumą ir putleriui sunku būtų tą suvaldyti. Visa operacijos logika
irgi nerodo jokių susitarimų. Be to, tik rusų emigrantams atrodo, kad
putleris JAV prezidento poste nori matyti Biden'ą, visam gi likusiam
pasauliui - kad Trumpą.
Dėl Liubarskio įžvelgiamų sąmokslų ginkluotės tiekime. Gerbiu ką jis
daro organizuodamas laiškus senatoriams ir rinkdamas medžiagą apie
suteikiamą ginkluotę. Bet žmogus turėtų suvokti, kad kažkada ukrainiečių
pateiktame pageidaujamos ginkluotės sąraše buvo nerealių norų. Pvz., 350
Himars, kai patys amerikonai jų turi tik >400. Be to, jau paskaičiavo,
kad jei turėtų 100 Himars, ukrainiečiai, šaudydami tokiais tempais kaip
iki šiol, visą turimą JAV raketų jiems arsenalą išeikvotų per mažiau nei
2 mėnesius. Ir taip JAV, GB, kai kurios kitos šalys javelinų, stingerių,
kai kurios amunicijos pateikė nuo trečdalio iki pusės turėtų atsargų.
Niekas neatiduos visos naujausios ginkluotės, kad liktų basas. Lietuvių
lyg niekas ir nekaltina sąmokslų, bet jie neatidavė ir nesiruošia
atiduoti savo panzerhaubicų, NASAMS ar "vilkų". Dar stebisi, kodėl
tiekiama ginkluotė Rytų Europos valstybėms. Lyg nežinotų kiek tos šalys
atidavė savo ginkluotės ir kad ją nors dalinai JAV pažadėjo kompensuoti
savo naujausia ginkluote.
On 2022-09-13 20:54, Saulius wrote:
On 2022-09-11 11:15, ABLomas wrote:
On 2022-09-11 03:13, Laimis wrote:
Reikia susivokt, kiek čia jau persistent pasiekimai, o
kiek dar bus reikalų.Daug bus reikalų, tik gal lengviau viskas eisis, kai pradžia padaryta.
Nors, iš kitos pusės - ruskynas jau parodė, kad sugeba, esant dideliam
reikalui, adaptuotis ir atsisakyt visiškai nesamoningų strategijų, tai
dar bus matyt.
Labai gražu, kas daros, bet reik vertint blaiviai - "išvalyta" ~1.3%,
dar contested apie pora procentų teritorijos
(https://www.scribblemaps.com/maps/view/Operational%20Map%20Ukraine/nBT8ffpeGH),
tai pzdc kiek darbo priešaky. Aišku, jei tas scenarijus su užmarinuotu
Chersonu pareis (mėnuo +/-) tai labai daug kas palengvės. Laukiam
škias, o tuo tarpu kolekcionuojam kacapinius ultrapatriotus čia
https://t.me/zov_rusni (čia tiems, kas skaito laisvai ru ir supranta
kontekstą maždaug - bet jei turit gerų tai atsiųskit, pridėsiu), nu ir
matant visokių vietinių tomazų skiedalus - galima bus pradėt ir LT
kanaliuką (FB ten tokių nors vežimu vežk :D )O ką pakomentuosi dėl šios versijos
https://www.youtube.com/watch?v=ojJ002Fc4Uk ? Man tai žiauriai nesitiki,
bet Markas gan įdomias įžvalgas savo laiku buvo padaręs. Vien jau apie
tai, kaip FSB lenkų prezidento lėktuvo susprogdinino...Saulius
Saulius, permalink
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio.
Kažkiek permąstęs, irgi pritariu. Vakar postinau dar žiūrėdamas
video. Bronco teisingai apibudino - Markas talentingas, bet reikia
atrinkinėti "kas jam užplauks". Jis beje visą mėnesį malė su normaliais
įrodymais, kad kontratakuoti reikia būtent Charkove, o ne Chersone.
Tikiuosi, kad Markas tai padarė (tą video apie "susitarimą") ne
"nupirktas", o tiesiog "kad jam užplaukė".
O kad tą Liubarskį pasikvietė, tai irgi jo autoritetui paveikė.
Liubarskis varo (kaip tikras respublikonas) ant Jurij Švec. Tas (kaip
tikras "demokratas") varo atgal. Nors Svec irgi dar toks personažas
(kaip sakoma, buvusių KGB agentų nebūna ;-) ), nors jo reportažai irgi
verti peržiūros. Ir mes matome JAV rinkiminę kovą Ukrainos karo su
Rusija fone. Gaunasi labai nesmagus prieskonis. :-(
Dėkui, kad prisijungėte į diskusiją (visi), ir šiek tiek atgaivinome
groups'ą, kuris šiuo metu na turėtų būti kiek populiaresnis už
omnitel.hardware su Jonaičio problemomis. ;-)
Saulius
RaR, permalink
Tai visada smagiau komentuoti pozityvą. Kai situacija fronte buvo sunki,
visi kažkiek pritilo, normalu.
On 2022-09-14 20:55, Saulius wrote:
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio.Kažkiek permąstęs, irgi pritariu. Vakar postinau dar žiūrėdamas
video. Bronco teisingai apibudino - Markas talentingas, bet reikia
atrinkinėti "kas jam užplauks". Jis beje visą mėnesį malė su normaliais
įrodymais, kad kontratakuoti reikia būtent Charkove, o ne Chersone.
Tikiuosi, kad Markas tai padarė (tą video apie "susitarimą") ne
"nupirktas", o tiesiog "kad jam užplaukė".O kad tą Liubarskį pasikvietė, tai irgi jo autoritetui paveikė.
Liubarskis varo (kaip tikras respublikonas) ant Jurij Švec. Tas (kaip
tikras "demokratas") varo atgal. Nors Svec irgi dar toks personažas
(kaip sakoma, buvusių KGB agentų nebūna ;-) ), nors jo reportažai irgi
verti peržiūros. Ir mes matome JAV rinkiminę kovą Ukrainos karo su
Rusija fone. Gaunasi labai nesmagus prieskonis. :-(Dėkui, kad prisijungėte į diskusiją (visi), ir šiek tiek atgaivinome
groups'ą, kuris šiuo metu na turėtų būti kiek populiaresnis už
omnitel.hardware su Jonaičio problemomis. ;-)Saulius
news reader, permalink
Jis talentingas sudmalys ir tiek. Buvo cia imestas video apie pecius ir
siluma. Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.
Klausimas - jis apie krepsini video dar neirasineja? Nes paprastai visu
sriciu ekspertai nusimano apie viska.
On 2022-09-14 20:55, Saulius wrote:
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio.Kažkiek permąstęs, irgi pritariu. Vakar postinau dar žiūrėdamas
video. Bronco teisingai apibudino - Markas talentingas, bet reikia
atrinkinėti "kas jam užplauks". Jis beje visą mėnesį malė su normaliais
įrodymais, kad kontratakuoti reikia būtent Charkove, o ne Chersone.
Tikiuosi, kad Markas tai padarė (tą video apie "susitarimą") ne
"nupirktas", o tiesiog "kad jam užplaukė".O kad tą Liubarskį pasikvietė, tai irgi jo autoritetui paveikė.
Liubarskis varo (kaip tikras respublikonas) ant Jurij Švec. Tas (kaip
tikras "demokratas") varo atgal. Nors Svec irgi dar toks personažas
(kaip sakoma, buvusių KGB agentų nebūna ;-) ), nors jo reportažai irgi
verti peržiūros. Ir mes matome JAV rinkiminę kovą Ukrainos karo su
Rusija fone. Gaunasi labai nesmagus prieskonis. :-(Dėkui, kad prisijungėte į diskusiją (visi), ir šiek tiek atgaivinome
groups'ą, kuris šiuo metu na turėtų būti kiek populiaresnis už
omnitel.hardware su Jonaičio problemomis. ;-)Saulius
Saulius, permalink
On 2022-09-14 21:32, news reader wrote:
Jis talentingas sudmalys ir tiek. Buvo cia imestas video apie pecius ir
siluma. Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.
"Talentingas šūdmalys" yra visa ta kita blogerių šutvė +
žiniasklaida, kuri nuo pat užpuolimo pradžios skalambijo, kad "jau tuoj
tuoj, ir mes pavarysime". Kažkur kovo mėnesį Markas tada ir paskelbė,
kad daugiau nebendraus su kais, ir liks vienas (tingiu ieškoti to
reportažo, kur jis davė konkrečias antraštes, ir apie tai pasakė). Jeigu
jis tave "nuskriaudė dėl medienos granulių", tai čia aš tau nepadėsiu -
apie tai nesuprantu. Mačiau šio reportažo "reklamą", bet skipinau, nes
neįdomu. Todėl nepasakysiu, ar jis ar tu teisus. Aš vertinu kitus jo
reportažus, kurie man tikrai padarė įspūdį. Tai nevienareikšmiškai
vertinamas blogeris, bet tuo jis ir įdomesnis.
Na, o jūs turite teisę rinktis, žiūrėti/tikėti ar ne. Kai pasireikš
apie krepšinį, tada galėsime konkrečiau padiskutuoti. ;-)
Saulius
news reader, permalink
On 2022-09-14 22:06, Saulius wrote:
On 2022-09-14 21:32, news reader wrote:
Jis talentingas sudmalys ir tiek. Buvo cia imestas video apie pecius
ir siluma. Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc."Talentingas šūdmalys" yra visa ta kita blogerių šutvė +
žiniasklaida, kuri nuo pat užpuolimo pradžios skalambijo, kad "jau tuoj
tuoj, ir mes pavarysime". Kažkur kovo mėnesį Markas tada ir paskelbė,
kad daugiau nebendraus su kais, ir liks vienas (tingiu ieškoti to
reportažo, kur jis davė konkrečias antraštes, ir apie tai pasakė). Jeigu
jis tave "nuskriaudė dėl medienos granulių", tai čia aš tau nepadėsiu -
apie tai nesuprantu. Mačiau šio reportažo "reklamą", bet skipinau, nes
neįdomu. Todėl nepasakysiu, ar jis ar tu teisus. Aš vertinu kitus jo
reportažus, kurie man tikrai padarė įspūdį. Tai nevienareikšmiškai
vertinamas blogeris, bet tuo jis ir įdomesnis.Na, o jūs turite teisę rinktis, žiūrėti/tikėti ar ne. Kai pasireikš
apie krepšinį, tada galėsime konkrečiau padiskutuoti. ;-)Saulius
Kad pilni patvoriai tokiu idomiu blogeriu. Jeigu negaila laiko -
ziurekite i sveikata.
Bronco, permalink
On 2022-09-14 22:18, news reader wrote:
Kad pilni patvoriai tokiu idomiu blogeriu. Jeigu negaila laiko - ziurekite i sveikata.
Soloninų pilnų patvorių nebuvo, nėra ir greičiausiai niekada nebus, bet jis irgi neturi šventumo aureolės virš galvos. Jis viską daro ryškiai ir talentingai, tai kai susimala, tai ir feilas pas jį gaunasi įspūdingas ;)
Vien už šitą video jį galima gerbti visą likusį gyvenimą, net nevertinant jo fundamentalių darbų WWII temoje:
https://youtu.be/0ajvubnmuLg?list=PLk6UcSMuL2_Rnrkjff8hZT1fiPJUZtXZ-&t=110
Arj, permalink
2022-09-14 21:32, news reader rašė:
Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.
Stop, jei ziurejai idemiai ta video, tai jis trumpai paaiskina kodel
granules yra blogis, ir kada tai patampa geriu.
Tai trumpai - jis kaip konstruktorius ziuri i katilus tik is NK
(naudingumo koeficiento) puses, ir problema pas ji - kaip is esamo kuro
kiekio isspausti maksimaliai silumos.
Ir BUTENT del sitos priezasties granules pagal ji yra blogai - nes
turint medienos, kuria puikiai galima deginti "kaip yra" (aisku
nebuitiniam katile), reikia sunaudoti kruva energijos, kad is ju
pagaminti granules. T.y. rezultate is ju gauni tiek pat silumos, kiek
gautum is pjuvenu, bet deginant pjuvenant nereiktu naudoti elektros
granuliu gamybai (o elektra - pagrindinis granuliu savikainos dalis).
Ir tuo paciu iskart paaiskina kuo granules labai gerai - ogi tuo, kad
del ju specifikos, galima pasiekti gera NK ir su mazu katilu (15kw)
(t.y. tinkama i individualu nama), kai tuo tarpu malkiniam katilui
normalus NK prasideda nuo 70kw.
news reader, permalink
On 2022-09-15 16:27, Arj wrote:
2022-09-14 21:32, news reader rašė:
Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms paruosti
sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika automatines
greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti sunaudojama daug
detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.Stop, jei ziurejai idemiai ta video, tai jis trumpai paaiskina kodel
granules yra blogis, ir kada tai patampa geriu.Tai trumpai - jis kaip konstruktorius ziuri i katilus tik is NK
(naudingumo koeficiento) puses, ir problema pas ji - kaip is esamo kuro
kiekio isspausti maksimaliai silumos.Ir BUTENT del sitos priezasties granules pagal ji yra blogai - nes
turint medienos, kuria puikiai galima deginti "kaip yra" (aisku
nebuitiniam katile), reikia sunaudoti kruva energijos, kad is ju
pagaminti granules. T.y. rezultate is ju gauni tiek pat silumos, kiek
gautum is pjuvenu, bet deginant pjuvenant nereiktu naudoti elektros
granuliu gamybai (o elektra - pagrindinis granuliu savikainos dalis).Ir tuo paciu iskart paaiskina kuo granules labai gerai - ogi tuo, kad
del ju specifikos, galima pasiekti gera NK ir su mazu katilu (15kw)
(t.y. tinkama i individualu nama), kai tuo tarpu malkiniam katilui
normalus NK prasideda nuo 70kw.
Blogis kuris patampa geriu...
Nu zinai cia tokios gilios tiesos atskleistos, niekas net nepagalvotu,
kad taip gali buti. Einu "like" paspausiu, o gal net ir "subscribe" :))
Spakainas, permalink
Tai kad iš esmės granulės ir yra gaidys globaliai žiūrint - blogiau
turbūt tik grūdus degint. Na arba vandelinį :)
On 2022-09-14 21:32, news reader wrote:
Jis talentingas sudmalys ir tiek. Buvo cia imestas video apie pecius ir
siluma. Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.Klausimas - jis apie krepsini video dar neirasineja? Nes paprastai visu
sriciu ekspertai nusimano apie viska.On 2022-09-14 20:55, Saulius wrote:
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio.Kažkiek permąstęs, irgi pritariu. Vakar postinau dar žiūrėdamas
video. Bronco teisingai apibudino - Markas talentingas, bet reikia
atrinkinėti "kas jam užplauks". Jis beje visą mėnesį malė su
normaliais įrodymais, kad kontratakuoti reikia būtent Charkove, o ne
Chersone.
Tikiuosi, kad Markas tai padarė (tą video apie "susitarimą") ne
"nupirktas", o tiesiog "kad jam užplaukė".O kad tą Liubarskį pasikvietė, tai irgi jo autoritetui paveikė.
Liubarskis varo (kaip tikras respublikonas) ant Jurij Švec. Tas (kaip
tikras "demokratas") varo atgal. Nors Svec irgi dar toks personažas
(kaip sakoma, buvusių KGB agentų nebūna ;-) ), nors jo reportažai irgi
verti peržiūros. Ir mes matome JAV rinkiminę kovą Ukrainos karo su
Rusija fone. Gaunasi labai nesmagus prieskonis. :-(Dėkui, kad prisijungėte į diskusiją (visi), ir šiek tiek
atgaivinome groups'ą, kuris šiuo metu na turėtų būti kiek
populiaresnis už omnitel.hardware su Jonaičio problemomis. ;-)Saulius
news reader, permalink
Nes?
Spakainas mindaugas.zumeris@gmail.com wrote:
Tai kad iš esmės granulės ir yra gaidys globaliai žiūrint - blogiau
turbūt tik grūdus degint. Na arba vandelinį :)On 2022-09-14 21:32, news reader wrote:
Jis talentingas sudmalys ir tiek. Buvo cia imestas video apie pecius ir
siluma. Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.Klausimas - jis apie krepsini video dar neirasineja? Nes paprastai visu
sriciu ekspertai nusimano apie viska.On 2022-09-14 20:55, Saulius wrote:
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio.Kažkiek permąstęs, irgi pritariu. Vakar postinau dar žiūrėdamas
video. Bronco teisingai apibudino - Markas talentingas, bet reikia
atrinkinėti "kas jam užplauks". Jis beje visą mėnesį malė su
normaliais įrodymais, kad kontratakuoti reikia būtent Charkove, o ne
Chersone.
Tikiuosi, kad Markas tai padarė (tą video apie "susitarimą") ne
"nupirktas", o tiesiog "kad jam užplaukė".O kad tą Liubarskį pasikvietė, tai irgi jo autoritetui paveikė.
Liubarskis varo (kaip tikras respublikonas) ant Jurij Švec. Tas (kaip
tikras "demokratas") varo atgal. Nors Svec irgi dar toks personažas
(kaip sakoma, buvusių KGB agentų nebūna ;-) ), nors jo reportažai irgi
verti peržiūros. Ir mes matome JAV rinkiminę kovą Ukrainos karo su
Rusija fone. Gaunasi labai nesmagus prieskonis. :-(Dėkui, kad prisijungėte į diskusiją (visi), ir šiek tiek
atgaivinome groups'ą, kuris šiuo metu na turėtų būti kiek
populiaresnis už omnitel.hardware su Jonaičio problemomis. ;-)Saulius
Spakainas, permalink
Nes debilizmas yra išmest belenkiek energijos vien tam, kad pagamint
kurą, kurį paskui degini šilumai gaut. Tai imk jau gatavą kurą ir jį degink.
On 2022-11-05 14:54, news reader wrote:
Nes?
Spakainas mindaugas.zumeris@gmail.com wrote:
Tai kad iš esmės granulės ir yra gaidys globaliai žiūrint - blogiau
turbūt tik grūdus degint. Na arba vandelinį :)On 2022-09-14 21:32, news reader wrote:
Jis talentingas sudmalys ir tiek. Buvo cia imestas video apie pecius ir
siluma. Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.Klausimas - jis apie krepsini video dar neirasineja? Nes paprastai visu
sriciu ekspertai nusimano apie viska.On 2022-09-14 20:55, Saulius wrote:
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio.Kažkiek permąstęs, irgi pritariu. Vakar postinau dar žiūrėdamas
video. Bronco teisingai apibudino - Markas talentingas, bet reikia
atrinkinėti "kas jam užplauks". Jis beje visą mėnesį malė su
normaliais įrodymais, kad kontratakuoti reikia būtent Charkove, o ne
Chersone.
Tikiuosi, kad Markas tai padarė (tą video apie "susitarimą") ne
"nupirktas", o tiesiog "kad jam užplaukė".O kad tą Liubarskį pasikvietė, tai irgi jo autoritetui paveikė.
Liubarskis varo (kaip tikras respublikonas) ant Jurij Švec. Tas (kaip
tikras "demokratas") varo atgal. Nors Svec irgi dar toks personažas
(kaip sakoma, buvusių KGB agentų nebūna ;-) ), nors jo reportažai irgi
verti peržiūros. Ir mes matome JAV rinkiminę kovą Ukrainos karo su
Rusija fone. Gaunasi labai nesmagus prieskonis. :-(Dėkui, kad prisijungėte į diskusiją (visi), ir šiek tiek
atgaivinome groups'ą, kuris šiuo metu na turėtų būti kiek
populiaresnis už omnitel.hardware su Jonaičio problemomis. ;-)Saulius
news reader, permalink
Gatavas kuras tai cia kuris?
Pats juk pili i masina benza/dyzeli kuris irgi padarytas is naftos
svaistant energija.
Kiekvienas daiktas turi savo paskirti. Taip ir granules - skirtos
komfortiskai apsildyti nutolusi nuo duju ir normaliu elektros tinklu nama.
Tiek zaparozietis, tiek mersas nuves is tasko A i taska B. Taciau mersas
ta padarys komfortiskiau ir greiciau. Jeigu vartotojas linkes uz
komforta sumoketi papildomai tai jokia ne problema.
On 2022-11-05 19:00, Spakainas wrote:
Nes debilizmas yra išmest belenkiek energijos vien tam, kad pagamint
kurą, kurį paskui degini šilumai gaut. Tai imk jau gatavą kurą ir jį
degink.On 2022-11-05 14:54, news reader wrote:
Nes?
Spakainas mindaugas.zumeris@gmail.com wrote:
Tai kad iš esmės granulės ir yra gaidys globaliai žiūrint - blogiau
turbūt tik grūdus degint. Na arba vandelinį :)On 2022-09-14 21:32, news reader wrote:
Jis talentingas sudmalys ir tiek. Buvo cia imestas video apie pecius ir
siluma. Ten jis teige, kad medienos granules yra nesamone, nes joms
paruosti sunaudojama dalis energijos. Bl tai sekant tokia logika
automatines greiciu dezes irgi yra nesamone, nes joms pagaminti
sunaudojama daug detaliu, prieziura kainuoja, kuro daugiau ryja etc.Klausimas - jis apie krepsini video dar neirasineja? Nes paprastai visu
sriciu ekspertai nusimano apie viska.On 2022-09-14 20:55, Saulius wrote:
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Visiškas briedas. Labai nusivyliau Soloninu - jo vienintelio video
pažiūrėdavau, kaip visumoje gana aiškiai ir nuosaikiai mąstančio.Kažkiek permąstęs, irgi pritariu. Vakar postinau dar žiūrėdamas
video. Bronco teisingai apibudino - Markas talentingas, bet reikia
atrinkinėti "kas jam užplauks". Jis beje visą mėnesį malė su
normaliais įrodymais, kad kontratakuoti reikia būtent Charkove, o ne
Chersone.
Tikiuosi, kad Markas tai padarė (tą video apie "susitarimą") ne
"nupirktas", o tiesiog "kad jam užplaukė".O kad tą Liubarskį pasikvietė, tai irgi jo autoritetui paveikė.
Liubarskis varo (kaip tikras respublikonas) ant Jurij Švec. Tas (kaip
tikras "demokratas") varo atgal. Nors Svec irgi dar toks personažas
(kaip sakoma, buvusių KGB agentų nebūna ;-) ), nors jo reportažai irgi
verti peržiūros. Ir mes matome JAV rinkiminę kovą Ukrainos karo su
Rusija fone. Gaunasi labai nesmagus prieskonis. :-(Dėkui, kad prisijungėte į diskusiją (visi), ir šiek tiek
atgaivinome groups'ą, kuris šiuo metu na turėtų būti kiek
populiaresnis už omnitel.hardware su Jonaičio problemomis. ;-)Saulius
Bronco, permalink
On 2022-11-05 19:00, Spakainas wrote:
Tai imk jau gatavą kurą ir jį degink.
Tai kad tokio kuro gamtoje neegzistuoja, bent jau aš nesugalvoju, kas tai galėtų būti :) Jei net kūrensi krituoliais iš miško, vis tiek ten reiks eit, rinkt, laužyt/skaldyt, parnešt, t.y. vis tiek jo paruošimui energiją ir laiką švaistysi.
O, sugalvojau variantą, namą pasistatyti Islandijoje ant geoterminio šaltinio :))
Bronco, permalink
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Dabar nuslydo į kvailas sąmokslo teorijas kaip koks Ilarionovas,
Tarp kitko, bijau sumeluot, lyg ir buvo bendras jų video su Ilarionovu pora dienų iki karo, kur abu giedojo, jog "karo nebus, čia Baideno administracijos sąmokslas skleist tokias žinias" :]
Dabar to video neberandu, tai arba maišau dėl pirmojo pašnekovo pavardės, arba... jie ji ištrynė :]
RaR, permalink
Tikriausiai ištrynė, nes komentaruose po paskutiniu Solonino video radau
užuominas apie tą video. Man šiaip tų video žiūrėti gaila laiko, bet
kažkur nuo gegužės vidurio po kelių neblogų technikumų ir gana blaivių
apžvalgų, nutariau skirti jam dėmesio.
Aišku, matėsi, kad jis turi šiokį tokį polinkį į sąmokslo teorijų
kūrimą. Vienas pavyzdys. Tą dieną, kai buvo susitarta dėl grūdų gabenimo
ir rusai gavo Karaliaučiaus tranzitą bei kai kurių sankcijų nuėmimą, man
tas susitarimas buvo labai aiškus ir kad jis naudingas kacapams.
Soloninas gi nematė rusų naudos, į Karaliaučių iš vis neatkreipė
dėmesio, tai iškėlė hipotezę, kad rusų papirkti ukrainiečiai po grūdais
paslėps suteiktų ginklų, įskus tikrintojams ir įrodys Vakarams, kad
vykdoma jų teikiamų ginklų kontrabanda, taip užraukdami tolesnį tiekimą.
On 2022-09-14 23:51, Bronco wrote:
On 2022-09-14 20:23, RaR wrote:
Dabar nuslydo į kvailas sąmokslo teorijas kaip koks Ilarionovas,
Tarp kitko, bijau sumeluot, lyg ir buvo bendras jų video su Ilarionovu
pora dienų iki karo, kur abu giedojo, jog "karo nebus, čia Baideno
administracijos sąmokslas skleist tokias žinias" :]Dabar to video neberandu, tai arba maišau dėl pirmojo pašnekovo
pavardės, arba... jie ji ištrynė :]
Bronco, permalink
On 2022-09-15 19:22, RaR wrote:
Tikriausiai ištrynė, nes komentaruose po paskutiniu Solonino video radau užuominas apie tą video.
Na ir aš taip prisimenu, bet kai kiti yra, o tokio nėra, tai net suabejojau ar ne aš čia ką maišau.
Bronco, permalink
On 2022-09-16 00:13, Bronco wrote:
Na ir aš taip prisimenu, bet kai kiti yra, o tokio nėra, tai net suabejojau ar ne aš čia ką maišau.
O to video esmė buvo, jog Ilarionovas dėstė savo sąmokslo teorijas, jog čia Baideno administracijos kažkokie žaidimai Europą ir Ukrainą gąsdinti karu ir iš to kažkokias preferencijas pasidaryt, ale užglaistyt Baideno jaunesniojo aferas ar dar kažkaip ir abu sutartinai vienas kitam palinksėdami suokė :)
Skirtumas tik tas buvo, jog Ilarionovas rėmėsi absoliučiai sąmokslo teorijomis, o Soloninas bent turėjo kažkokį logišką pagrindimą, jog rusai tiesiog nėra pakankamai pajėgų sutelkę pasienyje puolimui.
Finale, Soloninas suklydo tik dėl fakto, bet nesuklydo dėl aplinkybių, kai Ilarionovas aplamai įkrito į gerą gilų rusišką "očko" :] Turbūt Ilarionovo prašymu Markas ir išėmė tą video, nes savo solo pasirodymą su klaidingomis išvadomis jis garbingai paliko savo kanale.
Po to karto aš visus interviu su Ilarionovu aplamai skipinu, o Soloniną galima, ir net reikia klausyti, bet įjungus kritinį mąstymą.
Arj, permalink
saip viena is pagrindiniu priezasciu del kuriu as kartais pasiziuriu
solonina ar babcenko (ne viska, kai laiko lieka) - tai kad jie turi
rimta kritini mastyma, ir gali rekti "juoda" kai visi aplinkui rekia
"balta". T.y. vieni moka perskaityti ka visi kiti kalba ir perpasakoti
kitu mintis (t.y. ta pati ka kiti), kiti moka pamatyti faktus ir is ju
daryti kazkokias isvadas. Kartais teisingas kartais ne, daznausiai
pasiteisina.
2022-09-16 00:22, Bronco rašė:
Po to karto aš visus interviu su Ilarionovu aplamai skipinu, o Soloniną
galima, ir net reikia klausyti, bet įjungus kritinį mąstymą.
RaR, permalink
Mano vienas draugas labai žiūri Ilarionovą. Atsiuntė vienąkart linką
apie koronavirusą - pažiūrėjau ir padėjau ant jo kryžių. Postringauja
apie tai, ko visiškai nesupranta, gale net pridėjo tą budulišką sąmokslo
teoriją apie Gates'ą. Po to tas draugas prieš vasario 24-ąją vėl dėstė
Ilarionovo sąmokslo teorijas, kaip Biden'as tik gąsdina Ukrainą ir jokio
puolimo tikrai nebus. Galvojau nebežiūrės, kai užpuolė, bet toliau
žiūri. Po to kažkas atsiuntė nuorodą, kur jis aiškina, kodėl teigė, kad
invazijos nebus. Ten vėl prikūrė sąmokslo teorijų, neva ukrainiečiai
melavo apie savo kariuomenės skaičių, iš tikrųjų jų buvo tik 150k, o
apie rusų skaičių ukrainiečiai ir amerikonai melavo sumažindami, iš
tikrųjų jų buvo 450k. Nors prieš invaziją teigė, kad amerikonai meluoja
rusų skaičių išpūsdami iki 150-200k. Žodžiu, jei jam visi nebūtų melavę,
tai jis, be abejo, būtų viską numatęs.
Peržiūrėjau kažkiek Solonino senesnius video apie 02-24 - tai tas bent
sąžiningai atsiprašė, kad buvo neteisus.
On 2022-09-16 0:22, Bronco wrote:
On 2022-09-16 00:13, Bronco wrote:
Na ir aš taip prisimenu, bet kai kiti yra, o tokio nėra, tai net
suabejojau ar ne aš čia ką maišau.O to video esmė buvo, jog Ilarionovas dėstė savo sąmokslo teorijas, jog
čia Baideno administracijos kažkokie žaidimai Europą ir Ukrainą gąsdinti
karu ir iš to kažkokias preferencijas pasidaryt, ale užglaistyt Baideno
jaunesniojo aferas ar dar kažkaip ir abu sutartinai vienas kitam
palinksėdami suokė :)Skirtumas tik tas buvo, jog Ilarionovas rėmėsi absoliučiai sąmokslo
teorijomis, o Soloninas bent turėjo kažkokį logišką pagrindimą, jog
rusai tiesiog nėra pakankamai pajėgų sutelkę pasienyje puolimui.Finale, Soloninas suklydo tik dėl fakto, bet nesuklydo dėl aplinkybių,
kai Ilarionovas aplamai įkrito į gerą gilų rusišką "očko" :] Turbūt
Ilarionovo prašymu Markas ir išėmė tą video, nes savo solo pasirodymą su
klaidingomis išvadomis jis garbingai paliko savo kanale.Po to karto aš visus interviu su Ilarionovu aplamai skipinu, o Soloniną
galima, ir net reikia klausyti, bet įjungus kritinį mąstymą.
Bronco, permalink
On 2022-09-16 17:27, RaR wrote:
Mano vienas draugas labai žiūri Ilarionovą. Atsiuntė vienąkart linką apie koronavirusą - pažiūrėjau ir padėjau ant jo kryžių. Postringauja apie tai, ko visiškai nesupranta, gale net pridėjo tą budulišką sąmokslo teoriją apie Gates'ą. Po to tas draugas prieš vasario 24-ąją vėl dėstė Ilarionovo sąmokslo teorijas, kaip Biden'as tik gąsdina Ukrainą ir jokio puolimo tikrai nebus. Galvojau nebežiūrės, kai užpuolė, bet toliau žiūri. Po to kažkas atsiuntė nuorodą, kur jis aiškina, kodėl teigė, kad invazijos nebus. Ten vėl prikūrė sąmokslo teorijų, neva ukrainiečiai melavo apie savo kariuomenės skaičių, iš tikrųjų jų buvo tik 150k, o apie rusų skaičių ukrainiečiai ir amerikonai melavo sumažindami, iš tikrųjų jų buvo 450k. Nors prieš invaziją teigė, kad amerikonai meluoja rusų skaičių išpūsdami iki 150-200k. Žodžiu, jei jam visi nebūtų melavę, tai jis, be abejo, būtų viską numatęs.
:)))
Peržiūrėjau kažkiek Solonino senesnius video apie 02-24 - tai tas bent sąžiningai atsiprašė, kad buvo neteisus.
Taip. Ir nepaslėpė tų video, už ką irgi pagarba.
Teisybes Dele, permalink
On 9/16/2022 12:22 AM, Bronco wrote:
čia Baideno administracijos kažkokie žaidimai Europą ir Ukrainą gąsdinti
karu ir iš to kažkokias preferencijas pasidaryt, ale užglaistyt Baideno
jaunesniojo aferas
taip ir yra, Baidenas papirko piurerį kad tas užpultų Ukrainą ir
užglaistytų Baideno jaunesniojo aferas
Bronco, permalink
On 2022-09-16 18:06, Teisybes Dele wrote:
taip ir yra, Baidenas papirko piurerį kad tas užpultų Ukrainą ir užglaistytų Baideno jaunesniojo aferas
Viras! :)
RaR, permalink
Iš esmės tas puolimas buvo ilgai lauktas ir jo tikrai reikėjo. Kažkiek
pagyvins Vakarų tikėjimą, pritildys balsus, siūlančius derybas ir gal
kažkiek sukels įtampų sortyre. Jau kelis mėnesius daug kas sakė, kad
esant tokiai ilgai fronto linijai ir palyginti negausioms okupantų
pajėgoms, Ukraina turėtų rasti vietų, kur galėtų suduoti kažkokį smūgį
ir visų pirma parodytų Vakarams, kad gali ne tik gintis. Panašu, kad ši
kruopščiai suplanuota ir aprengta operacija pavyko. Aišku, gaila, kad
beveik visi spėjo pabėgti. Kai reikalai pradėjo taip klostytis, ruskiai
suprato, kad siųsti kažkokį pastiprinimą ir bandyti išlaikyti gana
nedidelę dalį Charkovo srities nėra jokios prasmės, geriau tuos likučius
koncentruoti Donbase, todėl, kiek suprantu, labai atkaklių kovų nevyko.
Ukrainiečiai veržėsi gilyn, apeidami rusų įtvirtinimus, o šie, bijodami
būti apsupti ir žinodami, kad pagalba neateis, dėjo į kojas. Kiek
suprantu, ukrainiečiai tuo pačiu norėjo užkabinti ir Lymaną bei
Lysičanską-Severodonetską, bet čia jau sutiko atkaklesnį pasipriešinimą.
Ties Bachmutu irgi rusai dar bando stumtis į priekį. Chersone kol kas
puolimas pristabdytas. Toliau būtų labai gerai, kad išvalytų visą
kairįjį Dniepro krantą su pačiu Chersonu. Bet toliau forsuoti Dnieprą
būtų nerealu, reikėtų kažkaip eiti per Donbasą ar nuo Zaporižės.
Išvalyti visą Ukrainos teritoriją karinėmis priemonėmis kol kas ir
toliau atrodo tolimos ateities reikalas. Bet vis dar tikiu, kad ir
palyginti nedidelės teritorijos atsiėmimas, arba, dar geriau, Chersono
reikšmės miesto, sukeltų stiprias įtampas sortyre ir ten galėtų labai
greitai kilti didesnis ar mažesnis chaosas. Kai tik pamatys, kad
putleris nėra "koščėj bessmiertnyj", ant jo pradės varyti ir radikalai,
ir nuosaikieji, o represinis aparatas gali to nesuvaldyti.
On 2022-09-11 3:13, Laimis wrote:
tomasz rašė:
tuoj atvarys ablomas ir pareiks, kad viskas sudas.
Tai jo (kritiško) komentaro irgi (labai) reikia, nes negali būti taip
gerai. Sūpuoklių principas byloja (kaip zjbs būna aukštumoje, tai bus
chjv apačioje). Reikia susivokt, kiek čia jau persistent pasiekimai, o
kiek dar bus reikalų.
ABLomas, permalink
On 2022-09-12 18:34, RaR wrote:
Chersone kol kas
puolimas pristabdytas.
Tai kad nepristabdytas.
Realiai abiejose pusėse yra pergalių, bet info prasisunkia labai nedaug.
Ir logiška, kodėl:
-> поки відпочиваєм від публічних перемог
-> бо все за кадром і в тумані
Да, ибо там серьезные бои и вязкие
И ситуация такая, что сообщать уже нельзя особо конкретику, чтоб орки не
укрепили где-то оборону
Realiai veiksmas vis dar visur vyksta. Sėdžiu keliose jų uždarose
grupėse (yr kai kur TG kanalų adminų su 200K+ auditorija, tai smagu
žiūrėt kaip "contentą dalinas" ir filtruoja prieš pateikiant public) +
pas kacapus - nu tai yra tos info, juo labiau kai kurie sėdi priekinėse
linijose - bet jinai labai smarkiai ribojama. Galiu tik pasakyt, kad
tikrai niekas nesustojo (tempai sumažėjo, kas be ko, dabar jau reik
pramušinėt gynybą, o ne vien visu gazu vytis), bet progresas yra - tiek
Chersono, tiek Charkovo pusėje.
Iš kitos pusės - Зоопарк + Р-934БМВ (aka Борисоглебск-2 - čia išvis gi
pzdc, "F-35 killer" :D ) + САП-518 (aka Регата) prie trofėjų - tai ir
"partneriai" bus labai patenkinti, dar pafundys technikos =)
RaR, permalink
Tai lauksime gerų naujienų toliau :) Vis girdžiu, kad rusai triedžia,
jog ukrainiečiai ir prie Zaporižės kažką buria.
On 2022-09-13 22:37, ABLomas wrote:
On 2022-09-12 18:34, RaR wrote:
Chersone kol kas puolimas pristabdytas.
Tai kad nepristabdytas.
Realiai abiejose pusėse yra pergalių, bet info prasisunkia labai nedaug.
Ir logiška, kodėl:-> поки відпочиваєм від публічних перемог
-> бо все за кадром і в тумані
Да, ибо там серьезные бои и вязкие
И ситуация такая, что сообщать уже нельзя особо конкретику, чтоб орки не
укрепили где-то оборонуRealiai veiksmas vis dar visur vyksta. Sėdžiu keliose jų uždarose
grupėse (yr kai kur TG kanalų adminų su 200K+ auditorija, tai smagu
žiūrėt kaip "contentą dalinas" ir filtruoja prieš pateikiant public) +
pas kacapus - nu tai yra tos info, juo labiau kai kurie sėdi priekinėse
linijose - bet jinai labai smarkiai ribojama. Galiu tik pasakyt, kad
tikrai niekas nesustojo (tempai sumažėjo, kas be ko, dabar jau reik
pramušinėt gynybą, o ne vien visu gazu vytis), bet progresas yra - tiek
Chersono, tiek Charkovo pusėje.Iš kitos pusės - Зоопарк + Р-934БМВ (aka Борисоглебск-2 - čia išvis gi
pzdc, "F-35 killer" :D ) + САП-518 (aka Регата) prie trofėjų - tai ir
"partneriai" bus labai patenkinti, dar pafundys technikos =)
ABLomas, permalink
On 2022-09-14 19:55, RaR wrote:
Tai lauksime gerų naujienų toliau :) Vis girdžiu, kad rusai triedžia,
jog ukrainiečiai ir prie Zaporižės kažką buria.
Tai visur buria, bet tai ten pzdc - info mažai, o dar krūva tyčia
paleistų ančių.
Šiandien, pvz., tipo nuėjo bazaras "patylom" kad ims Popasną. Eina "iš
lūpų į lūpas", netgi daromi judesiai fronte.
Tos žinios vienaip ar kitaip prasisunkia pas kacapus, po 4h nuo to kai
aš uždaram kanale sužinojau - jau žiū, mažesni ruskyno kanaliukai
beldžia istorijas ir "kviečia daryt ką nors". Veiksmų bus imtasi, bet
akivaizdu - visas tas informacinis triukšmas yra skirtas tik padaryt
ančiai - t.y. paskleist "slaptą fake informaciją", kuri priverstų
kacapus reaguot.
Dvi dienos atgal su Ugledaru tas pats buvo, dar net neatvėso visi -
jokio puolimo ten nebuvo, bet pagal info iš gyventojų - kacapai ten
permetė nemažai pajėgų.
Tai va taip sėdi 700km+ nuo visų veiksmų, gauni info trupinius ir bandai
suprast, kas tiesa, kas antis, o kas akivaizdus fake. O kai kas iš to
dar ir analitiką gimdo bei prognozes skaldo :D
Teisybes Dele, permalink
On 9/10/2022 2:50 PM, Laimis wrote:
Sveiki,
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
Vykdydamos Donbaso ginybos karinę specialiąją operaciją
Rusijos Federacijos karinės pajėgos
įvykdė sėkmingą jėgų pedislokavimo iš atskirų Charkovo srities
gyvenviečių operaciją.
Speciali karinė operacija eina pagal planą. Tvirtai ir tiksliai. Ir taškas.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2022-09-10 14:50, Laimis rašė:
Sveiki,
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
-Aš truputi vėluosiu. Tiltas dega.
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
Signalizacija, permalink
Ne tiltas. Cisternos ant tilto.
On 2022-10-08 17:00, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:
2022-09-10 14:50, Laimis rašė:
Sveiki,
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
-Aš truputi vėluosiu. Tiltas dega.
Laimis, permalink
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
ЧЕРНОБАÏВКА, welcome home.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2022-11-11 17:56, Laimis rašė:
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
ЧЕРНОБАÏВКА, welcome home.
ХРЕНСИМ покинул гавань
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
Laimis, permalink
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:
2022-11-11 17:56, Laimis rašė:
Na ką, laikas aptarti fronto naujienas... :-))
ЧЕРНОБАÏВКА, welcome home.
ХРЕНСИМ покинул гавань
Ni Chersona, ni chera, ni syna, ni sna...