Parašiau Aliexpresso Evai ir gavau atsakymą:
Thank you for contacting AliExpress.
For order xxx, after checking, we found that the dispute was closed with no
refund since you failed to provide valid evidence to support your claim in
the dispute. In this case, you may need to contact seller directly and
negotiate for a solution.
Kokių įrodymų dar reikia, jei matosi, kad iki LT krovinys nenuvažiavo, o
blaškėsi kažkur Kinijoje?
"Tester" wrote in message news:rrj4kq$mab$1@news.omnitel.net...
Va visa istorija. Aisku, pats kaltas, kad tylejau, bet durniausia, kad tai
buvo uzsakymas su didziausiu siuntimo mokesciu, o ir pardavejas
TOMZN Official Store Open10 year(s) Top Brand 97.9% Positive feedback. Is
kitos parduotuves ta pacia diena pirkau, tai atnese greitai ir uz pigiau
nese.
Order Date:
Jul 03, 2020
Oct. 06 2020
Seller made a new proposal
Proposal:
Refund US $ 0.00
Comments:
Dear Sir, Thanks for your order, we are sorry for the bad shipping
because of the viurs.we are grateful, if you can give us some more time.
Oct. 19 2020
AliExpress stepped in to help
Oct. 19 2020
AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund US $ 0.00
"Levas" wrote in message news:rrj3t4$ldd$1@news.omnitel.net...
dar nebuvo tokio atvejo, kad negrazintu.
"kad pardavėjas pasiūlė kompensuoti 0.00 USD. Ali su tuo sutiko..." taip
nebuna.
Kad pardavejas sutinka kompensuoti 0 arb sako kad issius kita tai buna.
Bet niekada su tuo nesutinku. Nes sutikus, tavo disputas nutraukiamas ir
pofig. Tu nesutinki, eskaluojasi ir t.t.
Aisku dar yra tavo "reitingas" ir pardavejo reitingas.
On 2020.12.17 15:14, Tester wrote:
Čia tik man vienam nesiseka ar visiems tokia kompensacija?
Pirkau iš Ali daiktų už 20 USD , nuo vasaros pradžios neatvažiavo.
Pasiskundžiau Ali, pranešė, kad patenkino mano skundą. Nueinu į Ali, ten
rašo, kad pardavėjas pasiūlė kompensuoti 0.00 USD. Ali su tuo sutiko ir
taip išsprendė mano skundą mano naudai :-(
--
Bye, Levas
--
http://www.vabolis.lt