Ramas, permalink
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa galinguma ant
1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar yra koks nesudetingas
sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.
3fazis-1fazis |
Ramas, permalink
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa galinguma ant
1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar yra koks nesudetingas
sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.
Teisybes Dele, permalink
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa galinguma
ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar yra koks
nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.
lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungti
MP37, permalink
2022-04-17 00:51, Teisybes Dele rašė:
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa
galinguma ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar
yra koks nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungti
Kroviklyje turbūt visgi AC->DC->PWM vyksta. Gal praeitų 3f lygintuvas
prieš kroviklį.
Teisybes Dele, permalink
On 4/18/2022 11:37 AM, MP37 wrote:
2022-04-17 00:51, Teisybes Dele rašė:
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa
galinguma ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar
yra koks nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungtiKroviklyje turbūt visgi AC->DC->PWM vyksta. Gal praeitų 3f lygintuvas
prieš kroviklį.
dar momentas: 3y1 UPS geba atiduoti tik 1/2 .... 2/3 maksimalaus
leidžiamo inputo galingumo. Na bet 3x5kW turetų leisti atiduoti bent
1x7,5kW, kaip ir užtenka.
bet logiškiau pasieškoti 3F kroviklio savo kibirui, tipo
https://evtun.com/chargers/accelev-3-phase-charger-11kw-22kw.html
Ramas, permalink
kroviklis yra masinoje imontuotas, taip paprastai neiseina
"Teisybes Dele" wrote in message news:t3k5v4$339$1@news.rkm.lt...
On 4/18/2022 11:37 AM, MP37 wrote:
2022-04-17 00:51, Teisybes Dele rašė:
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa galinguma
ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar yra koks
nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungtiKroviklyje turbūt visgi AC->DC->PWM vyksta. Gal praeitų 3f lygintuvas
prieš kroviklį.
dar momentas: 3y1 UPS geba atiduoti tik 1/2 .... 2/3 maksimalaus
leidžiamo inputo galingumo. Na bet 3x5kW turetų leisti atiduoti bent
1x7,5kW, kaip ir užtenka.
bet logiškiau pasieškoti 3F kroviklio savo kibirui, tipo
https://evtun.com/chargers/accelev-3-phase-charger-11kw-22kw.html
sail, permalink
Spėju mašinoj impulsinis maitblokis, kuris turėtų veikti nuo ir nuo DC.
Jei pastačius trifazį lygintuvą, gal viskas sustotų į savo vietas?
https://www.electricportal.info/2019/11/three-phase-full-wave-Rectifier-Working-Diagram.html
On 2022-04-20 22:56, Ramas wrote:
kroviklis yra masinoje imontuotas, taip paprastai neiseina
"Teisybes Dele" wrote in message news:t3k5v4$339$1@news.rkm.lt...
On 4/18/2022 11:37 AM, MP37 wrote:
2022-04-17 00:51, Teisybes Dele rašė:
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa
galinguma ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar
yra koks nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina
padidinti.lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungtiKroviklyje turbūt visgi AC->DC->PWM vyksta. Gal praeitų 3f lygintuvas
prieš kroviklį.dar momentas: 3y1 UPS geba atiduoti tik 1/2 .... 2/3 maksimalaus
leidžiamo inputo galingumo. Na bet 3x5kW turetų leisti atiduoti bent
1x7,5kW, kaip ir užtenka.bet logiškiau pasieškoti 3F kroviklio savo kibirui, tipo
https://evtun.com/chargers/accelev-3-phase-charger-11kw-22kw.html
Dainiushas, permalink
nenorėk matyt kainos ant 7kW
On 4/17/2022 12:51 AM, Teisybes Dele wrote:
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa
galinguma ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar
yra koks nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungti
Teisybes Dele, permalink
On 4/19/2022 9:31 AM, Dainiushas wrote:
nenorėk matyt kainos ant 7kW
>
>lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungti
nzn prieš 15 metų 30kW 3y3 stačiau už 30k litų, dabar turetų būti
pigiau, plius nereikia akumų
Ramas, permalink
galvojau, gal netycia koks trafas buna...
"Dainiushas" wrote in message news:t3lkv4$enh$2@news.rkm.lt...
nenorėk matyt kainos ant 7kW
On 4/17/2022 12:51 AM, Teisybes Dele wrote:
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa galinguma
ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar yra koks
nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.lyg būna trifaziai online UPS su vienfaziu išėjimu
tik bypass reikia išjungti
Teisybes Dele, permalink
On 4/20/2022 10:59 PM, Ramas wrote:
galvojau, gal netycia koks trafas buna...
būna ir trafas
Dainiushas, permalink
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
On 4/21/2022 12:16 PM, Teisybes Dele wrote:
On 4/20/2022 10:59 PM, Ramas wrote:
galvojau, gal netycia koks trafas buna...
būna ir trafas
xc, permalink
Įdomumo dėlei pagooglinau - va prašom
https://www.torytrans.com/en/transformers/phase-converter/three-to-single-phase-converter-transformer
Nu bet žiūrint į jo masę, tai ką aš žinau, akivaizdžiai pritaikomumas
labai teorinis :)
On 2022-04-21 13:03, Dainiushas wrote:
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
On 4/21/2022 12:16 PM, Teisybes Dele wrote:
On 4/20/2022 10:59 PM, Ramas wrote:
galvojau, gal netycia koks trafas buna...
būna ir trafas
Dainiushas, permalink
na galima tikėtis gal suveiktų. Šiaip pirminė jo paskirtis tai kitokia,
ne visą galią nuimt nuo trijų fazių, o tiesiog kad būtų galimybė pajungt
230V apkrovą kur trifazis ir nėra neutral laido.
On 4/21/2022 1:09 PM, xc wrote:
Įdomumo dėlei pagooglinau - va prašom
https://www.torytrans.com/en/transformers/phase-converter/three-to-single-phase-converter-transformerNu bet žiūrint į jo masę, tai ką aš žinau, akivaizdžiai pritaikomumas
labai teorinis :)On 2022-04-21 13:03, Dainiushas wrote:
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
On 4/21/2022 12:16 PM, Teisybes Dele wrote:
On 4/20/2022 10:59 PM, Ramas wrote:
galvojau, gal netycia koks trafas buna...
būna ir trafas
Teisybes Dele, permalink
On 4/21/2022 1:03 PM, Dainiushas wrote:
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
https://fat-tec.com/trasformatore/three-to-single-phase-transformers/
Dainiushas, permalink
aa nu jo, kažkaip per sudėtingai galvojau apie tai :D
Bet nenorėčiau pamatyt to daikto dydžio svorio ir kainos.
On 4/24/2022 9:11 AM, Teisybes Dele wrote:
On 4/21/2022 1:03 PM, Dainiushas wrote:
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
https://fat-tec.com/trasformatore/three-to-single-phase-transformers/
Kvadrupleckas, permalink
On 24/04/2022 22:24, Dainiushas wrote:
aa nu jo, kažkaip per sudėtingai galvojau apie tai :D
Bet nenorėčiau pamatyt to daikto dydžio svorio ir kainos.
On 4/24/2022 9:11 AM, Teisybes Dele wrote:
On 4/21/2022 1:03 PM, Dainiushas wrote:
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
Ašen norėtau pamatyti to daikto NVK. Nerasta ... tik intiko platybėse
randu, kad tokio trafulio vienoj fazėj srovė dvigubai didesnė, Nu tai
šiam persentų NVK būtų. Ką oponentai ?
Dainiushas, permalink
nu bbž, didelio transformatoriaus NVK paprastai būna taip link 98%
On 4/29/2022 10:23 PM, Kvadrupleckas wrote:
On 24/04/2022 22:24, Dainiushas wrote:
aa nu jo, kažkaip per sudėtingai galvojau apie tai :D
Bet nenorėčiau pamatyt to daikto dydžio svorio ir kainos.
On 4/24/2022 9:11 AM, Teisybes Dele wrote:
On 4/21/2022 1:03 PM, Dainiushas wrote:
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
Ašen norėtau pamatyti to daikto NVK. Nerasta ... tik intiko platybėse
randu, kad tokio trafulio vienoj fazėj srovė dvigubai didesnė, Nu tai
šiam persentų NVK būtų. Ką oponentai ?
Kvadrupleckas, permalink
On 30/04/2022 21:18, Dainiushas wrote:
nu bbž, didelio transformatoriaus NVK paprastai būna taip link 98%
On 4/29/2022 10:23 PM, Kvadrupleckas wrote:
On 24/04/2022 22:24, Dainiushas wrote:
aa nu jo, kažkaip per sudėtingai galvojau apie tai :D
Bet nenorėčiau pamatyt to daikto dydžio svorio ir kainos.
On 4/24/2022 9:11 AM, Teisybes Dele wrote:
On 4/21/2022 1:03 PM, Dainiushas wrote:
iš trijų fazių į vieną? Ar tikrai?
Iš 400V į 220V tai taip, matęs....
Ašen norėtau pamatyuiti to daikto NVK. Nerasta ... tik intiko platybėse
randu, kad tokio trafulio vienoj fazėj srovė dvigubai didesnė, Nu tai
šiam persentų NVK būtų. Ką oponentai ?
Normaliam trafui taip, tebūnie 96% (gražus skaičius), o tam neduodu
daugiau 69 :) . Kaip bejungsi/vartysi apvijas, tarp vektorių bus IMHO
bent 40 laipsnių skirtumas. Anglakalbiai rašo apie kažkokį Skoto (Scott)
trafą, bet kiek supratau irgi ne-prūdai NVK.
Dainiushas, permalink
trifazio kroviklio nėra?
On 4/16/2022 8:10 PM, Ramas wrote:
yra 3fazis nelabai galingas ivadas, reiktu, kad jis savo visa galinguma
ant 1os fazes atiduotu. (~7kw elektromobilio krovimui) Ar yra koks
nesudetingas sprendimas? Ivado galios jau nebeiseina padidinti.